Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
07-02-2021 21:15
Sabine en Ellen eruit denk ik (of hoop ik)
Denk het ook.
Al vind ik Ellen wel leuk (Sabine niet zo)
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
07-02-2021 21:16
Elizabeth winnaar van vandaag.
Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yess,
Alle reacties Link kopieren
Ja Ellen en Sabine :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Leuke finalisten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Eric wel echt duidelijk beter geworden door de wedstrijd heen.
Shuri schreef:
07-02-2021 21:19
Leuke finalisten.
Finale kan wel eens spannend worden
Alle reacties Link kopieren
Goede finalisten zo!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Maktub schreef:
07-02-2021 21:19
Ik vind Eric wel echt duidelijk beter geworden door de wedstrijd heen.
ja klopt
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog even bang dat Sabine de gun factor had maar toch Eric terecht door.
Alle reacties Link kopieren
Nou dit was dus de halve finale en ik vond alle taarten maar mwah...
En waarom ze die twee ringtaartjes van Sabine helemaal afkeurden vond ik ook nogal oneerlijk. Bij iemand anders stonden er drie en bij weer iemand anders lagen er alleen maar losse stukken ringstaart. Sabine had in ieder geval nog twee fatsoenlijke taartjes.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Maar ze had niet voldaan aan de opdracht: maak 4 ringtaartjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
07-02-2021 22:52
Nou dit was dus de halve finale en ik vond alle taarten maar mwah...
En waarom ze die twee ringtaartjes van Sabine helemaal afkeurden vond ik ook nogal oneerlijk. Bij iemand anders stonden er drie en bij weer iemand anders lagen er alleen maar losse stukken ringstaart. Sabine had in ieder geval nog twee fatsoenlijke taartjes.
Ze voelden toch stukjes ei in die mousse? Hij was te warm geweest. Dus maar de helft af, en een fout in de mousse, terecht laatste bij die opdracht dus.
Alle reacties Link kopieren
Toch voelt het niet helemaal fair dat iemand die twee bak/wedstrijddagen mist, een finale plaats krijgt.
Ookal is het overmacht, hij heeft toch 3 opdrachten, waar de rest op moest ploeteren, overgeslagen!
Ik vind hem absoluut beter gaan presteren, maar wat hij er in de een na laatste aflevering van gebakken zou hebben en of hij dan misschien het minst gepresteerd zou hebben en dus was afgevallen, dat zal nu altijd een vraag blijven.
Ik vind dit toch wel zoiets als met elkaar naar dezelfde finish rennen, maar één mag een paar kilometer afsnijden.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook andersom zien: die anderen hebben een weekje extra ervaring opgedaan en kunnen leren en oefenen. Dus hadden die eigenlijk een voordeel.

Maar hoe zou je het dan willen hebben? Volgens mij is dit gewoon een heel praktische oplossing voor een onhandig probleem. En laten we eerlijk zijn, het gaat gewoon om Heel Holland Bakt, niet om de presidentsverkiezingen van de Verenigde Staten of de Olympische Spelen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
09-02-2021 11:30
Toch voelt het niet helemaal fair dat iemand die twee bak/wedstrijddagen mist, een finale plaats krijgt.
Ookal is het overmacht, hij heeft toch 3 opdrachten, waar de rest op moest ploeteren, overgeslagen!
Ik vind hem absoluut beter gaan presteren, maar wat hij er in de een na laatste aflevering van gebakken zou hebben en of hij dan misschien het minst gepresteerd zou hebben en dus was afgevallen, dat zal nu altijd een vraag blijven.
Ik vind dit toch wel zoiets als met elkaar naar dezelfde finish rennen, maar één mag een paar kilometer afsnijden.
Tsja, Ellen heeft hierdoor ook een extra kans gekregen. Want als Erik er was geweest en beter had gebakken dan Ellen dan had zij er uit gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun t eric wel. Hij maakt vorderingen, ook met decoratie. Zijn vormen taart vond ik echt mooi zowel de binnen als de buitenkant. Taart die mooi blijft ook als hij is aangesneden.

Ben heel benieuwd naar de finale.
Been there, done that, got the T-shirt.
Heel blij dat Ellen eruit is, en Sabine vond ik ook nogal truttig - en wat een laag niveau qua mooie taarten. Vooral dat blauwe diamanten misbaksel en die koekjestaart - dat is toch geen spektakel?

Ik vond die ringtaartjes erg mooi - de echte exemplaren dan die bij Janny en Robert waren te zien. Leuk om zelf eens te maken!

André leek trouwens wel gecharmeerd van Ellen - boehoe, ik wil zijn bff worden ;-)

In de finale staan tenminste twee kandidaten die ik wel trek, Eric en Elizabeth - alleen die Thijs blijf ik echt zoooo'n enorme sukkel vinden. Pfff.

Hopelijk knallen Eric en Elizabeth volgende week superhard! Ik denk dat Elizabeth gaat winnen. Ik vind haar erg leuk.

Die opmerking een paar afleveringen geleden over dat stukje touw dat leek op haar vlechten van Robert - tis dat ie het zo droog zei en het wel zo'n beetje n goedige dikbuikige onhandige man is, maar tjemig zeg - dat kun je toch niet maken.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel blij dat Ellen er uit is, steeds dat vragen aan anderen hoe het moet en hoe zij iets doen...
pearle schreef:
09-02-2021 19:31
Ben wel blij dat Ellen er uit is, steeds dat vragen aan anderen hoe het moet en hoe zij iets doen...
Dat ja, en vooral ook zooo ongelooflijk negatief. Doe dan niet mee. Het was een en al geklaag. Gewoon niet leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
09-02-2021 19:31
Ben wel blij dat Ellen er uit is, steeds dat vragen aan anderen hoe het moet en hoe zij iets doen...
Sowieso bij de technische was ze meestal gewoon niet goed. Dan kun je gewoon geen winnaar worden. Erik en Thijs lijken vaak nog wel te weten hoe en wat. Elizabeth, tjee... die is ook altijd zo relaxt! En zij heeft toch vaak een uitbundige insteek en valt echt op. Bij de bombe dacht ik nog wel, oei, dit kan in je nadeel zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Thijs hoe doe je dit, Thijs hoe warm moet dat, Thijs mag ik je oven gebruiken, Thijs moet eerst het ei of de boter erin, Thijs hoelang moet ik roeren..

En Thijs nog heel beleefd: ja ik moet nu even op mijn eigen brouwseltje letten hoor
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
09-02-2021 19:40
Dat ja, en vooral ook zooo ongelooflijk negatief. Doe dan niet mee. Het was een en al geklaag. Gewoon niet leuk om naar te kijken.
Eens, van mij had ze vorige week al naar huis gemogen.

Eric is altijd sterk geweest qua smaken en heeft dit keer ook laten zien dat hij ook in presentatie echt wel sterk kan zijn. Sabine vond ik ook best sterk maar kreeg wel regelmatig kritiek op haar smaak, naast de slechte technische opdracht vermoed ik dat ze daarom af viel.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
neweve schreef:
09-02-2021 20:03
Eens, van mij had ze vorige week al naar huis gemogen.

Ik denk dat Ellen vorige week vooral mocht blijven voor het geval dat Erik deze week nog niet terug zou zijn. Een halve finale waarin niemand afvalt is niet leuk, dan maar liever een extra persoon mee naar de halve finale.
Ik moet ook wel een beetje lachen om hoe Janny en Robert elke keer nog zeggen in dat tentje, nou sterke kandidaten - het is weer moeilijk om te beslissen. Terwijl ik denk als die Ellen mee mag doen en alle andere flutbaksels die ik zie langskomen - dan zou ik ook mee kunnen doen. Ik vind alles met eten fantastisch, en kan het niet uitstaan dat die Ellen zo loopt te sjagerijnen. Het is toch een geweldige uitdaging om zo'n technische opdracht te mogen maken. Met allemaal mooie gratis producten. En ze mogen bestellen wat ze willen voor zo'n spektakeltaart. Als je wint, en je wil een carriere in die richting zit je ook nog eens gebakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven