Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
Heb je er zelf een goed gevoel bij?
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. hoe oud is hij?
Alle reacties Link kopieren
Als hij alleen op sex uit zou zijn appt hij niet enkele weken. Die mannen haken eerder af.

Maar je klinkt niet echt enthousiast over dit contact?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hij aardig wat probeert te weten over jou, wellicht om te kijken of je op één lijn ligt met zijn relatieverwachtingen? Maar jij kunt toch ook uit jezelf wat vertellen, in welke zin bedoel je dat hij niet per se doorvraagt? dat is ook lastig over de app en niet over de telefoon of in het echt. Vind jij het een beetje benauwend dat hij al over relaties en dat hij daar naar op zoek is praat? Vogel even zelf uit wat jij wilt en of jij je open wilt stellen en probeer anders eens te bellen of videobellen om te kijken of je of daarna wilt afspreken of het daarbij laat, via eeuwenlang chatten bouw je een virtueel beeld bij iemand op en lijkt het snel of je iemand al kent terwijl het eigenlijk heel oppervlakkig is want je vult veel zelf in.
Alle reacties Link kopieren
Janet880 schreef:
14-02-2021 12:12
Hmm.. hoe oud is hij?
40 jaar
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
14-02-2021 12:14
Als hij alleen op sex uit zou zijn appt hij niet enkele weken. Die mannen haken eerder af.

Maar je klinkt niet echt enthousiast over dit contact?

Ik denk dat in dagelijks leven ik nooit met hem contact zou hebben.
Maar ik vind hem best leuk eigenlijk. Maar ben ook beetje bang dat het een stalker is of zo later.

Hij zegt steeds kun je ook voorstellen dat we het ook heel leuk zouden kunnen hebben samen. Denk je daar weleens aan?
Alle reacties Link kopieren
Weer hetzelfde... hoezo hij vraagt niet door? Als je iets te vertellen hebt, vertel dat dan. Je hoeft toch niet te wachten op zijn startsein?
Ik zelf ben ook niet van vragen stellen, mijn vriend gelukkig ook niet, hoe saai zeg, elkaar interviewen... maar vertellen honderduit over alles wat we kwijt willen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
14-02-2021 13:16
Ik denk dat in dagelijks leven ik nooit met hem contact zou hebben.
Maar ik vind hem best leuk eigenlijk. Maar ben ook beetje bang dat het een stalker is of zo later.

Hij zegt steeds kun je ook voorstellen dat we het ook heel leuk zouden kunnen hebben samen. Denk je daar weleens aan?
Wat is daar mis mee?

Kijk, als jij het niks vindt dan is dat zo, maar ik zie nou niet echt iets heel raars. Ik vind wel dat jij jezelf rare dingen afvraagt bij vrij normale vragen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
14-02-2021 13:16
Ik denk dat in dagelijks leven ik nooit met hem contact zou hebben.
Maar ik vind hem best leuk eigenlijk. Maar ben ook beetje bang dat het een stalker is of zo later.

Hij zegt steeds kun je ook voorstellen dat we het ook heel leuk zouden kunnen hebben samen. Denk je daar weleens aan?
Waar op baseer je dat hij een stalker zou kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-02-2021 14:12
Wat is daar mis mee?

Kijk, als jij het niks vindt dan is dat zo, maar ik zie nou niet echt iets heel raars. Ik vind wel dat jij jezelf rare dingen afvraagt bij vrij normale vragen.

Inderdaad...denk te veel na.
minnimouse schreef:
14-02-2021 14:12
Kijk, als jij het niks vindt dan is dat zo, maar ik zie nou niet echt iets heel raars. Ik vind wel dat jij jezelf rare dingen afvraagt bij vrij normale vragen.
Ik zie wel een aantal rode vlaggen. Niet direct vlaggen voor een stalker, maar wel dat hij niet op zoek is naar een relatie, maar naar een sekscontact.

Hij is alleen online om te kijken of zij online is? Waarschijnlijk is hij gewoon online om verder te hengen en/of ook met zijn andere contacten te chatten, maar dit klinkt beter natuurlijk.

Hij vertelt alleen over zichzelf, maar lijkt nauwelijks geïnteresseerd in TO. Schoolvoorbeeld van iemand die ontdekt heeft wat hij moet zeggen om in de smaak te vallen. Gebrek aan interesse in jou als persoon, is vaak een signaal dat iemand vooral op seks uit is. Maakt niet zoveel uit met wie. En dat bewijst hij meteen door te vertellen dat hij ook nog met iemand anders praat terwijl dat ook nog geen leuk gesprek oplevert.

Als je zelf op zoek bent naar een relatie, zou ik stoppen met dit contact. Als je zelf ook op zoek bent naar alleen iets 'voor de leuk en de neuk' dan lijkt er weinig mis met dit contact, want jullie hebben het wel gezellig online lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Cherim0ya schreef:
14-02-2021 14:28
Ik zie wel een aantal rode vlaggen. Niet direct vlaggen voor een stalker, maar wel dat hij niet op zoek is naar een relatie, maar naar een sekscontact.

Hij is alleen online om te kijken of zij online is? Waarschijnlijk is hij gewoon online om verder te hengen en/of ook met zijn andere contacten te chatten, maar dit klinkt beter natuurlijk.

Hij vertelt alleen over zichzelf, maar lijkt nauwelijks geïnteresseerd in TO. Schoolvoorbeeld van iemand die ontdekt heeft wat hij moet zeggen om in de smaak te vallen. Gebrek aan interesse in jou als persoon, is vaak een signaal dat iemand vooral op seks uit is. Maakt niet zoveel uit met wie. En dat bewijst hij meteen door te vertellen dat hij ook nog met iemand anders praat terwijl dat ook nog geen leuk gesprek oplevert.

Als je zelf op zoek bent naar een relatie, zou ik stoppen met dit contact. Als je zelf ook op zoek bent naar alleen iets 'voor de leuk en de neuk' dan lijkt er weinig mis met dit contact, want jullie hebben het wel gezellig online lijkt het.
Hij vroeg iets aan me maar dat had hij eerder ook al gevraagd. Echt precies dezelfde vraag. Alsof de vraag ingestudeerd is. En mijn antwoord weet hij blijkbaar ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
14-02-2021 13:48
Weer hetzelfde... hoezo hij vraagt niet door? Als je iets te vertellen hebt, vertel dat dan. Je hoeft toch niet te wachten op zijn startsein?
Ik zelf ben ook niet van vragen stellen, mijn vriend gelukkig ook niet, hoe saai zeg, elkaar interviewen... maar vertellen honderduit over alles wat we kwijt willen.
Ik vraag iets aan hem en hij vertelt dat dan. Maar hij vraagt dan niet hoe dat voor mij is andersom. Daar heeft hij dan geen interesse in.

Hij vraagt vooral dingen hoeveel relaties ik heb gehad. Wat ik zoek in een man. Dat soort dingen.
Hij geeft wel aan dat knuffelen en seks belangrijk voor hem zijn in een relatie.

En hij zegt vooral dat hij hoopt dat we elkaar ooit zullen ontmoeten. En dat hij me heel lief vindt.
jillian80 wijzigde dit bericht op 14-02-2021 15:05
21.32% gewijzigd
Jillian80 schreef:
14-02-2021 14:42
Hij vroeg iets aan me maar dat had hij eerder ook al gevraagd. Echt precies dezelfde vraag. Alsof de vraag ingestudeerd is. En mijn antwoord weet hij blijkbaar ook niet meer.
Dit bevestigt naar mijn idee precies wat ik al schreef.
Hij heeft geleerd wat sociaal wenselijke antwoorden zijn om te kunnen scoren.
'Jij bent écht véél specialer dan al die anderen... '
'Door jou begrijp ik pas wat échte liefde met je kan doen...'
Tuurlijk joh :facepalm:
Alleen jammer dat je totaal niet geïnteresseerd bent in degene waar je mee chat, dat maakt het heel onwaarschijnlijk dat je oprecht bent.
Alle reacties Link kopieren
Cherim0ya schreef:
14-02-2021 14:50
Dit bevestigt naar mijn idee precies wat ik al schreef.
Hij heeft geleerd wat sociaal wenselijke antwoorden zijn om te kunnen scoren.
'Jij bent écht véél specialer dan al die anderen... '
'Door jou begrijp ik pas wat échte liefde met je kan doen...'
Tuurlijk joh :facepalm:
Alleen jammer dat je totaal niet geïnteresseerd bent in degene waar je mee chat, dat maakt het heel onwaarschijnlijk dat je oprecht bent.
Ja zo'n gevoel heb ik ook. Hij vroeg ook of ik gelovig ben. Ik denk nu ivm seks voor huwelijk. Maar hij gaf een andere reden op.

Van de andere kant kan hij wel ook echt lieve dingen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zou het een narcist zijn anders?
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
15-02-2021 16:21
Zou het een narcist zijn anders?
Mode woord tegenwoordig!
Als iemand maar iets anders is, is het een narcist. Hup etiketje eraan.

Ga je eerst maar eens inlezen wat een narcist is.


Ieder mens heeft soms wat narcistische trekjes, maar hoeft er geen te zijn.

Narcisten zijn heel onzekere mensen.
Jij leest ook heel onzeker ...dus ben jij er ook een dan?
julia_20 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 17:24
12.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
14-02-2021 14:42
Hij vroeg iets aan me maar dat had hij eerder ook al gevraagd. Echt precies dezelfde vraag. Alsof de vraag ingestudeerd is. En mijn antwoord weet hij blijkbaar ook niet meer.
Jij vraagt ook nooit iets dubbel? Vergeet nooit iets?
Jillian80 schreef:
15-02-2021 16:21
Zou het een narcist zijn anders?
:HA:
Dit is echt dé grap van de dag!
anoniem_402809 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 17:41
0.34% gewijzigd
Ik zit eigenlijk in precies hetzelfde bootje als jou.
Ook via online daten appen met een man die ik wrs nooit in het echt ontmoet had.
Hij flirt ook best heel erg, en zegt ook dingen van samen in bad als het zo koud is en dat ik vast een lekker lichaam heb omdat ik veel sport.
Nou prima hoor, mannen blijven mannen en ik neem dat allemaal met een korreltje zout.
Ik flirt ook met hem, ik op een vrouwenmanier hij op een mannenmanier die het woord subtiel niet echt in zn vocabulaire heeft. Ik moet er wel om lachen.
En ik ben ook nieuw in het online date gebeuren.
Niks mis met wat lol hebben met deze chats. Zolang je maar niet denkt dat je een lang verwachte prins op het witte paard gevonden hebt, alleen omdat hij wat lieve dingen zegt. Probeer het te blijven zien voor wat het is. Wat leuk tijdverdrijf, maar meer ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Nu een paar dagen later merk ik dat deze man echt wel oprechte interesse heeft. Hij is echt heel lief. Ik hoop nog steeds dat het niet stiekem toch een creep is.
Jillian80 schreef:
20-02-2021 19:49
Nu een paar dagen later merk ik dat deze man echt wel oprechte interesse heeft. Hij is echt heel lief. Ik hoop nog steeds dat het niet stiekem toch een creep is.
Ik ga die man waar ik mee app wrs ontmoeten! Weet nog niet 100% zeker maar denk het wel. Ik hoop ook dat het geen creep is haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven