Mijn vriend is weg

15-02-2021 14:28 159 berichten
Ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriend is weg. Hij heeft wat spullen gepakt, zijn katten en is weg.
Zijn telefoon staat uit. Ik weet niet waar hij is.
Gisteren hadden we ruzie om zijn achterdocht. Ik begrijp waar die achterdocht vandaan komt en ik probeer geduldig te zijn, maar ik ben niet hetzelfde als zijn ex.
En nu is hij gewoon weg. Geen briefje, geen berichtje, niks. Gewoon weg.
Nou, prijs je maar gelukkig dan.


Of is dat te vroeg en te hard? :rose:
Wat vreselijk voor je! Ik denk: hem even laten.. als hij vanavond nog niet terug is even wat vrienden en familie (zijn ouders?) bellen om te vragen of hij daar is. Je wil immers wel weten -neem ik aan- of hij veilig is als de nacht aanbreekt als hij dan nog niet terug is...

Sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nouja wat een rare respectloze manier van doen. Zo moet je je niet laten behandelen hoor.
Wat rot voor je.
Ik zou even kijken of hij nog sleutels heeft, het huis ritueel met salie reinigen, en die figuur achter je laten.
Alle reacties Link kopieren
Huh?, lekker onvolwassen dan!!
Ik weet dat hij door een moeilijke periode gaat en op het randje van depressiviteit balanceert. Maar dit doe je toch niet met je partner met wie je samenwoont?
Gewoon wég.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hork. Hij had op zijn minst een briefje kunnen achterlaten.
lunchlover wijzigde dit bericht op 15-02-2021 17:09
61.40% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Is hij vaak achterdochtig? Loop je op je tenen voor hem?

Heel rot, dat zeker! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Wat een kutstreek.
Surebaby schreef:
15-02-2021 14:30
Nouja wat een rare respectloze manier van doen. Zo moet je je niet laten behandelen hoor.
Wat rot voor je.
Ik zou even kijken of hij nog sleutels heeft, het huis ritueel met salie reinigen, en die figuur achter je laten.
Ik ben bij hem ingetrokken. Sociale huur. We wonen nog net geen jaar samen dus ik mag niet in dit huis blijven wonen, ook niet als hij ervandoor gaat
Surebaby schreef:
15-02-2021 14:30
het huis ritueel met salie reinigen,

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Na dat is inderdaad van de ratten besnuffeld.
Deur dicht houden. Geen drama meer binnen laten
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat het niet leuk is zegt dit wel wat over zijn oplossingsvaardigheden en sociale vaardigheden. Lijkt mij geen leuk persoon om een relatie mee te hebben als je er niet van op aan kan.

Laat het gewoon even voor wat het is en probeer tot rust te komen. Wellicht dat de situatie dan wat helderder voor je wordt.

Sterkte!
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:31
Ik weet dat hij door een moeilijke periode gaat en op het randje van depressiviteit balanceert. Maar dit doe je toch niet met je partner met wie je samenwoont?
Gewoon wég.

Wat heeft dat met zijn achterdocht te maken? En is hij depressief? Want hangen op een randje klinkt nogal vaag.
Alle reacties Link kopieren
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:31
Ik weet dat hij door een moeilijke periode gaat en op het randje van depressiviteit balanceert. Maar dit doe je toch niet met je partner met wie je samenwoont?
Gewoon wég.
Als dit zo is, kan hij mogelijk niet meer logisch denken. Hij is mogelijk vooral met zichzelf bezig en vooral niet met zijn omgeving. Heeft hij goede professionele hulp?
Alle reacties Link kopieren
Sometimes the trash takes itself out.

Nee, maar echt, TO, dit moet hard aan komen. Ik kan me niet voorstellen om zo thuis te komen. Getuigt* van weinig respect voor de relatie en jou.
helena_z wijzigde dit bericht op 15-02-2021 14:47
0.82% gewijzigd
leeg
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:32
Ik ben bij hem ingetrokken. Sociale huur. We wonen nog net geen jaar samen dus ik mag niet in dit huis blijven wonen, ook niet als hij ervandoor gaat
Nou, pak je spullen en ga naar familie ouders en je vrienden.
Alle reacties Link kopieren
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:32
Ik ben bij hem ingetrokken. Sociale huur. We wonen nog net geen jaar samen dus ik mag niet in dit huis blijven wonen, ook niet als hij ervandoor gaat
Weet je dat zeker ?

Wat een lafaard zeg. Die ben je beter kwijt dan rijk.
...
Ik zou als je echt denkt dat hij psychisch niet in orde is, wel even zijn ouders of broer of zus inlichten. En dan zelf vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
En nu?, waar ga jij naar toe?.
Luci_Mster2 schreef:
15-02-2021 14:34
Wat heeft dat met zijn achterdocht te maken? En is hij depressief? Want hangen op een randje klinkt nogal vaag.
Zijn achterdocht komt door zijn verleden. Ik begrijp het, heus.
Depressiviteit benoem ik omdat deze actie misschien daardoor komt. Ik kan me niet voorstellen dat een normaal functionerend mens dit met zijn partner doet.
Laat me even, ik ben verbijsterd. Het is nu even makkelijker om te geloven dat het komt omdat hij door een klote periode heen gaat.
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:32
Ik ben bij hem ingetrokken. Sociale huur. We wonen nog net geen jaar samen dus ik mag niet in dit huis blijven wonen, ook niet als hij ervandoor gaat
Neem inderdaad contact op met zijn ouders kijken of hij veilig is.
vanderattenbesnuffeld schreef:
15-02-2021 14:37
Zijn achterdocht komt door zijn verleden. Ik begrijp het, heus.
Depressiviteit benoem ik omdat deze actie misschien daardoor komt. Ik kan me niet voorstellen dat een normaal functionerend mens dit met zijn partner doet.
Laat me even, ik ben verbijsterd. Het is nu even makkelijker om te geloven dat het komt omdat hij door een klote periode heen gaat.
Als je iets begrijpt hoef je het nog niet te willen of te pikken.

Als je echt denkt dat door depressie komt, bel even zijn familie. Laat hen op zoek gaan naar hem.
En jij kan beste gewoon vertrekken.
Depressie of niet ( en ja daar weet ik wel alles van helaas) dit is meer karakter. Dit doen alleen mensen die al problemen met hun karakter hebben.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 14:40
10.32% gewijzigd
Quaintrelle schreef:
15-02-2021 14:35
Weet je dat zeker ?

Wat een lafaard zeg. Die ben je beter kwijt dan rijk.
Iemand met psychische problemen een lafaard noemen?
Froezel schreef:
15-02-2021 14:36
En nu?, waar ga jij naar toe?.
Ik heb geen netwerk, ik kan bij niemand terecht.

Ik weet het even niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven