Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Ik heb al meermaals met het idee gespeeld om er zelf maar de schaar in te zetten. Niet dat het er dan uitziet, maar dan is die lengte wat minder.
Calamitycat schreef:
15-02-2021 22:45
Wat een heerlijk uitje Julus! :nut:

Je blijft toch nog wel een tijdje thuis mag ik hopen?
Yeah what a joy. Enig.

Ja ik ga me nog niet beter melden. Ik ben het belangrijkste, zo!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 22:49
Dat mag in de krant! Hij krijgt mijn allerbeste versie te zien hoor!

If you love me at my worst, you can have me at my best.
Dat is een mooie :love:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:47
Oh sorry ik zie nu dat het in het vorige topic ook al over kapsels ging. Ik kom ook zomaar binnenvallen hier. Geen idee of jullie inmiddels een vast groepje zijn dat al lief en leed met elkaar deelt met een lief-en-leed pot en weet ik het.
Nee hoor, meid, wees welkom. Tenzij je fan van Thierry Baudet ben, dan mag je gelijk weer optiefen.
Am Yisrael Chai!
Mooie OP, ook meer wappie-proof ;-D
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-02-2021 22:51
Nee hoor, meid, wees welkom. Tenzij je fan van Thierry Baudet ben, dan mag je gelijk weer optiefen.
:proud:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
En om je vraag te beantwoorden: ik heb niet alleen een coronakapsel, mijn hele uiterlijk is een grote coronacrisis.
Am Yisrael Chai!
Calamitycat schreef:
15-02-2021 22:50
:D
Je bent van harte welkom hoor ChagrijnigPrinsesje. Je hebt de perfecte nick voor dit topic.
Als een vis in het water, ik weet het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
15-02-2021 22:48
Ik heb laagjes. En een pony. En donkerblond geverfd haar terwijl mijn natuurlijke kleur al een flink aantal jaar grijs is. Een enorme uitgroei dus nu en van die vieze uitgroeispray gaat het plakken :sigh:
Oh ja dat is kut. Ik ben ook echt blij dat ik daar geen last van heb. Ik heb wel hele lelijke nagels. Heel slap ook. Ik kan er niks mee.

Mijn vriend heeft wel een enorm Coronakapsel. Echt een soort ontploft playborstel hoofd. Ziet er heel grappig uit.
Collega vroeg laatst of ik mijn haar laat groeien. WTF, corona, anyone?
fashionvictim schreef:
15-02-2021 22:53
En om je vraag te beantwoorden: ik heb niet alleen een coronakapsel, mijn hele uiterlijk is een grote coronacrisis.
Check.
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:50
Ik heb al meermaals met het idee gespeeld om er zelf maar de schaar in te zetten. Niet dat het er dan uitziet, maar dan is die lengte wat minder.
Doen! Zoon heeft het ook geprobeerd en loopt nu alleen week lang op binnenshuis met muts op :mrgreen:
fashionvictim schreef:
15-02-2021 22:51
Nee hoor, meid, wees welkom. Tenzij je fan van Thierry Baudet ben, dan mag je gelijk weer optiefen.
😇
Geen Thierryfan hier :D

Hoewel ik hem wel aantrekkelijk vond/vind(?) om te zien. Toen hij zijn hele wappie-zijn nog wat beter wist te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
15-02-2021 22:53
Collega vroeg laatst of ik mijn haar laat groeien. WTF, corona, anyone?
:HA:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
En kind kan zo meespelen in Q&Q, alleen de strakke corduroy broek met wijde pijpen ontbreekt nog :heart:
anoniem_65f406179499f wijzigde dit bericht op 15-02-2021 22:58
Reden: bedtijd
3.60% gewijzigd
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:50
Ik heb al meermaals met het idee gespeeld om er zelf maar de schaar in te zetten. Niet dat het er dan uitziet, maar dan is die lengte wat minder.
Dat is niet zo heel moeilijk, een stuk van je lengte af. Model knippen is een ander verhaal.
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:55
Geen Thierryfan hier :D

Hoewel ik hem wel aantrekkelijk vond/vind(?) om te zien. Toen hij zijn hele wappie-zijn nog wat beter wist te verbergen.
Heb je zijn nieuwe " kapsel" al gezien? Net een vogelverschrikker.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 22:50
Yeah what a joy. Enig.

Ja ik ga me nog niet beter melden. Ik ben het belangrijkste, zo!
Ik vind het heel leuk dat je zoiets nieuws gaat ondernemen. Gaat me helemaal niet om die man en dat het iets moet worden, maar het is iets nieuws in de sleur en geeft je hopelijk weer een energie boost.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
15-02-2021 22:53
Oh ja dat is kut. Ik ben ook echt blij dat ik daar geen last van heb. Ik heb wel hele lelijke nagels. Heel slap ook. Ik kan er niks mee.

Mijn vriend heeft wel een enorm Coronakapsel. Echt een soort ontploft playborstel hoofd. Ziet er heel grappig uit.
Slappe en lelijke nagels, check.
Maar een vriend met een hoofd als een pleeborstel, dat lijkt me dan wel weer lachen ;-D
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 22:56
Heb je zijn nieuwe " kapsel" al gezien? Net een vogelverschrikker.
Hij vraagt er eigenlijk gewoon om te worden ondergescheten.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 22:56
Heb je zijn nieuwe " kapsel" al gezien? Net een vogelverschrikker.
Hahaha ja lijkt wel alsof hij is aangevreten door de ratten.
Zit Laurentien er als beeldvulling ofzo? Ze zegt geen woord.
Voornu schreef:
15-02-2021 22:55
En kind kan zo meespelen in Q&Q, alleen de strakke corduroy broek met wijde pijpen ontbreekt nog :heart:
Nu te bestellen bij...is nu hip geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Waaat nu alweer een nieuw topic. Wat voorziet dit toch heerlijk in een behoefte.

Ik kijk ook nauwelijks meer talkshows, maar bleef toch weer hangen bij Jinek. Goddank gaat het nu niet over corona, maar over die nieuwe serie van Carice en Halina. Wat zonde dat Carice van Houten aan haar gezicht heeft laten sleutelen.
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven