Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Happy New Topic :cheer:

Zo te lezen zijn sommige weer bezig, en sommigen hebben het gelaten...

@ Julus... spannend hoor, ik ben benieuwd:)

Ik heb gisteren de nummer van mijn date maar verwijderd. Waar ik sinds augustus contact mee had en de laaste 3 maanden irl.

Had hem gevraagd of wij zondag elkaar konden spreken, ik wilde het gesprek aan.

Kreeg ik een app later in de avond “ ik was bezig met een film aan het kijken en die wilde ik niet onderbreken :wtf: . Ik bel je morgen even.

Nou tot op heden niet teruggebeld, dus gisteren nummer maar gelijk verwijderd.

Ga deze week ergens maar weer aanmelden op een datingapp!

Tot zover .... fijne dag
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

Ik wilde de film niet onderbreken. Zucht. Goed dat je zijn nummer verwijderd heb.

Denk vaak alleen dat wanneer ze zo in hun reacties zijn, het dood laten bloeden hun opzet is. Of het door jou laten afkappen. Hele nare eigenschap imo.

Voordelen van administratief werk, thuiswerken :-D Dat ga ik toch wel missen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
terugvindpost

Een telefoonnummer verwijderen omdat iemand waarmee je al maanden date niet direct terugbelt vind ik overigens wel wat rigoreus, maar er kan natuurlijk meer meespelen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Roos heel goed. Wat een droeftoeter.

Heb je al een idee welke app je gaat aanmelden?
Orbifolia schreef:
16-02-2021 09:18
:cheer:

Ik wilde de film niet onderbreken. Zucht. Goed dat je zijn nummer verwijderd heb.

Denk vaak alleen dat wanneer ze zo in hun reacties zijn, het dood laten bloeden hun opzet is. Of het door jou laten afkappen. Hele nare eigenschap imo.

Voordelen van administratief werk, thuiswerken :-D Dat ga ik toch wel missen denk ik.
Ik hoop ook dat ze het thuiswerken zo laten bij ons. Dat is het enige goede van corona dat we nu ook overal thuis in kunnen.
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
16-02-2021 09:05
Happy New Topic :cheer:

Zo te lezen zijn sommige weer bezig, en sommigen hebben het gelaten...

@ Julus... spannend hoor, ik ben benieuwd:)

Ik heb gisteren de nummer van mijn date maar verwijderd. Waar ik sinds augustus contact mee had en de laaste 3 maanden irl.

Had hem gevraagd of wij zondag elkaar konden spreken, ik wilde het gesprek aan.

Kreeg ik een app later in de avond “ ik was bezig met een film aan het kijken en die wilde ik niet onderbreken :wtf: . Ik bel je morgen even.

Nou tot op heden niet teruggebeld, dus gisteren nummer maar gelijk verwijderd.

Ga deze week ergens maar weer aanmelden op een datingapp!

Tot zover .... fijne dag
Na zolang daten, zou ik het nog even aankijken.
Even tussen mijn pauze door de topic lezen met mijn kopje thee.. dit vind ik altijd heerlijk van thuiswerken ...

@ Orbifolia Opgeruimd staat netjes , het is een gemiste kans voor hem.
Ik hou persoonlijk niet van doodbloeden maar gewoon van helder communiceren. Daarom dat ik zelf initiatief nam om hem te spreken.
Maar ja ...

@ Permafrost ik word al weken genegeerd geen reacties op mijn appjes of word niet teruggebeld. Ik kan hier echt niets mee , terwijl hij notabene sinds augustus contact zocht met mij.

@ Datertje , heb zojuist weer aangemeld op IC maar betaalde versie :A: merk dat ik deze datingapp toch wel het fijnste vind.

@ LaCasa ik begrijp je punt en ik hoef niet bij wijze van spreken morgen al een wandeldate of anders. Tegen de tijd dat de algoritme goed werkt in de datingapp, ben ik wel paar weken verder. Gewoon met iemand praten alvast kan ik deze Coronatijd niet kwaad.
Maar mijn motto is “ ik wacht niet meer op mensen, het leven gaat door “
Terwijl ik na de ontmoeting irl deze man echt ontzettend leuk ben gaan vinden.
Mocht mijn date bellen of reageren ga ik zeker het gesprek aan. Maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik .

Ga lekker deze topic volgen zodat wij elkaar een beetje kunnen supporten

Nu weer aan het werk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
16-02-2021 10:14
Ik hoop ook dat ze het thuiswerken zo laten bij ons. Dat is het enige goede van corona dat we nu ook overal thuis in kunnen.
ja zo fijn! Ik hoop ook dat na corona de mogelijkheid blijft bestaan om een aantal dagen thuis te blijven werken
Het delen van foto's is begonnen... normaal is hij heel snel met appen nu al een tijdje niets gehoord.

Ik heb hem geappt dat hij gewoon eerlijk mag zijn en ja hoor hij wenste mij succes verder en dat was het!

Prima heel eerlijk en nu?

Klaar ik ga alles verwijderen ik ben er echt nog niet aan toe. Ik lees lekker met jullie mee.
Alle reacties Link kopieren
Ah, @datertje, dat is wel erg sneu. Waren jullie blind gematcht?

@roosroosje, dan snap ik dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Happy new topic!

Roosje, dat is dan duidelijk. Deze man was gewoon niet enthousiast dus goed dat je lekker verder gaat.

Datertje, jammer! Ook vaak meegemaakt. Na heel leuk contact op het punt van foto's gaan sturen en dan begon de grote stilte. Duidelijker kan niet. We zijn enthousiast totdat we zien dat iemand toch niet je type is, dat geldt voor beide sexen. Dan is contact houden ook niet zinvol.
Het is soms jammer, als alles heel goed klikt. Maar ja, die stofjes he?

Het zegt niet dat jij niet leuk of knap bent, maar wel dat het hem niet aanspreekt. En nog veel belangrijker; wat vond jii van hem?
Ik heb heel kort appcontact gehad vandaag. Hij stuurde een grappig yt filmpje en ik een muziekje.
Maar het is wel een complexe denker...zeg maar dat je een tekst 3x moet lezen om te begrijpen wat er staat. Dat betekent ook dat ik altijd goed moet opletten en moet bedenken wat ik ga zeggen. Ik vraag me af of ik dat niet heel vermoeiend ga vinden.

Maar goed, er is niks. Alleen een wandeling. Een uitje😄
permafrost schreef:
16-02-2021 12:23
Ah, @datertje, dat is wel erg sneu. Waren jullie blind gematcht?

@roosroosje, dan snap ik dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent.
Nee via een Badoo ik had er een foto op gezet. Ik was nog bezig met leuke foto's te zoeken.
Julus schreef:
16-02-2021 12:24
Happy new topic!

Roosje, dat is dan duidelijk. Deze man was gewoon niet enthousiast dus goed dat je lekker verder gaat.

Datertje, jammer! Ook vaak meegemaakt. Na heel leuk contact op het punt van foto's gaan sturen en dan begon de grote stilte. Duidelijker kan niet. We zijn enthousiast totdat we zien dat iemand toch niet je type is, dat geldt voor beide sexen. Dan is contact houden ook niet zinvol.
Het is soms jammer, als alles heel goed klikt. Maar ja, die stofjes he?

Het zegt niet dat jij niet leuk of knap bent, maar wel dat het hem niet aanspreekt. En nog veel belangrijker; wat vond jii van hem?
Dat klopt Julus alleen maar beter zo. Anders ben je straks weken verder en dan is het veel vervelender als het niks blijkt te zijn.
Hij was lekkerrrrr en jong. Ik zat ook in twijfel hoor hij vertelde vanochtend dat hij nog 3 hele jonge kinderen had. Daar zit ik al helemaal niet op te wachten. Dus prima zo.

Alles verwijderd en nu een beetje lief zijn voor mezelf.
Julus schreef:
16-02-2021 12:28
Ik heb heel kort appcontact gehad vandaag. Hij stuurde een grappig yt filmpje en ik een muziekje.
Maar het is wel een complexe denker...zeg maar dat je een tekst 3x moet lezen om te begrijpen wat er staat. Dat betekent ook dat ik altijd goed moet opletten en moet bedenken wat ik ga zeggen. Ik vraag me af of ik dat niet heel vermoeiend ga vinden.

Maar goed, er is niks. Alleen een wandeling. Een uitje😄
Ja dat vind ik heel lastig aangezien ik een flapuit ben en graag taalgrapjes maak. Ik zou daar op lange termijn niet blij van worden. Hou jij ook niet van appen of dagelijks lekker contact hebben?
@ Datertje
Gewoon doorgaan, dat is de kracht eigenlijk van daten. Als de ene niet lukt dan gewoon door. Opgeven is geen optie, als je juist iemand in je leven wilt, betekent dit dat je je open moet stellen. Na wellicht heleboel mislukte dates gehad hebben, zal er ooit iemand zijn die wel voor ons wilt gaan. Dus let’s goooo, don’t give it up.
( dit las ik laatst in een heel mooi boek )

@ Julus niet te lang bij denken over dr verschillen. Ga eerst een leuke wandeldate aan, en dan zie je het wel .

@ permafrost dat dus :)

En wij gaan elkaar supporten :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zoveel aan de gang hier!

Julus wat een ommekeer! Zondag wandeldate met interessante meneer... ik heb ook vaker gedate met mensen die ik te hoog gegrepen vond hoor, mannen zijn daar anders in, die willen meestal gewoon een leuke vrouw die wat te vertellen heeft en van aanpakken weet. Die hoeft niet zonodig carrièregericht of een globetrotter te zijn. Als ik het zo bekijk zou ik nu ook te hoog gegrepen daten maar ik weet al lang dat het zo niet is.

Roos eindelijk... die man was toch je energie niet waard? Dat hij geen zin heeft om zijn zondag aan een gesprek te verspillen begrijp ik helemaal hoor. Ik ben ook niet van ‘afsluitende gesprekken’. Het belangrijkste is dat het over is. Als 1 partij niet meer wil heeft het geen zin. Praten is imo enkel belangrijk als je iets op te lossen hebt, als je nog verder wil.
Trouwens is de kans dat je van zo’n gesprek wijzer wordt erg gering want de waarheid krijg je zelden te horen.
Alle reacties Link kopieren
Goede middag 😄

Net een oogmeting gehad en mijn zicht aan mijn geopereerde oog is 50%.
(Voor operatie 10% , na 30%)
Wat betekent dat als mijn nieuwe glazen er zijn ik weer mag autorijden 🥳
Vrijheid!!!
Alle reacties Link kopieren
@roosroosje balen, maar beter nu dan later

@datertje jammer ook, hij weet niet wat hij mist afgaande op foto's tttt...
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic. Heb nooit online gedate, maar laatst online met iemand toevallig in gesprek geraakt en nu denk ik: waarom eigenlijk ook niet? Ik weet het nog steeds niet zeker maar het is niet meer een no-go voor mij.

Heeft iedereen hier ervaring met online daten?
sjottelsplakje schreef:
16-02-2021 15:01
Heeft iedereen hier ervaring met online daten?
Ja, een tijd terug heb ik redelij veel gedaan met online daten, dat is wel 10+ jaar terug. Daarna nog wel leuke contacten online opgedaan, maar het is nooit meer echt tot een date gekomen. Recentelijk heb ik een leuk contact opgedaan waar een (online) vriendschap is ontstaan. Deze springt er echt bovenuit, het zijn interessante gesprekken, niet oppervlakkig. In het begin verliep het vrij stroef, maar sinds duidelijk is geworden dat er geen romantische interesse is van bieden kanten, heeft dat ons contact heel goed gedaan en nu zijn we vrijuit onszelf en zitten nooit om gespreksstof verlegen. Ik vind deze wending erg leuk en fijn, en vind het helemaal niet erg dat er geen date gaat komen, want vriendschap is ook heel leuk. Ik zie een date ook niet meer als het heilige doel in mijn leven. Omdat het al 10+ jaar geleden is mis ik het wel en verlang er ook naar, maar aan de andere kant brengt daten ook veel stress en onzekerheid met zich mee, en is het ook wel rustig zo.
Op dit moment heb ik de instelling wat er gebeurt, gebeurt er, maar ik ga het niet meer zoeken. Mijn huidige contact kwam op gang op het moment dat ik het losliet, en hoewel dit dus geen romantiek is, vat ik het wel op als bewijs dat loslaten de juiste keuze was. Wie weet wat er verder nog op mijn pad komt!
Julia wat goed :cheer:

Dat is toch zeer goed nieuws reden voor een feessie....

Hahaha precies wie wijst er nou zo'n tof wijf af..? Het is prima hoor. Ik ga dit jaar eens lekker aan mijzelf werken. Straks als het kan weer naar de sportschool en ik wil een nieuw kapsel.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
16-02-2021 12:28
Ik heb heel kort appcontact gehad vandaag. Hij stuurde een grappig yt filmpje en ik een muziekje.
Maar het is wel een complexe denker...zeg maar dat je een tekst 3x moet lezen om te begrijpen wat er staat. Dat betekent ook dat ik altijd goed moet opletten en moet bedenken wat ik ga zeggen. Ik vraag me af of ik dat niet heel vermoeiend ga vinden.

Maar goed, er is niks. Alleen een wandeling. Een uitje😄
Ik zou hier niet over nadenken en vooral in je teksten niet op je tenen gaan lopen. Omdat hij complex communiceert hoeft het niet te zijn dat hij het niet leuk vind dat jij wel wat korter en anders communiceert. Je zoekt toch geen kopie van jezelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven