overdrijf ik?

19-02-2021 18:12 257 berichten
Ik heb sinds 9 maanden een lat relatie met een man met autisme. We hebben het heel fijn samen. Seksleven is minder doordat ik geen libido heb. Seks komt daarom van zijn kant. Afgelopen nacht is er wat vervelends gebeurt.

Ik was 1 pil vergeten en voor de zekerheid wilde ik geen seks vanaf de "voorkant", ookal ben ik volgens de bijsluiter nog steeds veilig. Ik heb hem van de week geappt om me dat te helpen herinneren. Vannacht kwam ik bij hem slapen en toen initieerde hij seks. Ik zei nogmaals dat ik niet via de voorkant wilde. Dus we gingen via de achterkant en dit lukte niet zo goed. Tijdens dit proces stak hij hem meerdere keren richting voorkant maar steeds zei ik "verkeerde gat" en draaide dan weg. Na een tijdje kwam hij ineens aan de voorkant naar binnen. Ik zei "ga eruit" en toen hield hij een tijdje stil en probeerde hij mij met zijn hand te bevredigen vooraan zeg maar. Toen begon hij langzaam te stoten. Toen zei ik "ga eruit" en stopte hij weer en ging door met bevredigen. Dit ging zo door waarbij ik minstens 5x maar mogelijk ook 10x heb gezegt "eruit" en "ga er uit" en "jonge..!" met korte tussenpozen op rustige neutrale toon met wat schudden van mijn bips. Hij lag plat boven op mijn rug met zijn gewicht dus ik kon niet meer dan dat bewegen, tenzij ik echt had gaan beuken. Na de zoveelste keer zei hij "nog even" en ging hij nog steeds door en toen zei ik weer "ga er uit" en toen ging hij er eindelijk uit en kwam klaar achterop. Ik heb niet geschreeuwd of ben boos geworden of zo, ik heb het steeds op een rustige neutrale toon gezegd. Ik was op dat moment ook helemaal niet boos maar ik had met mezelf afgesproken dat ik dit niet zou doen dus wilde het daarom afbreken.

Ik was na afloop niet blij, vooral geirriteerd maar toen voelde ik ineens mijn tranen stromen. Hij zag dat en schrok en vroeg wat er was. Toen heb ik een tijdje op de badkamer zitten snikken. Ik zei daarna dat ik duidelijk zei dat ik niet wilde en hij toch door ging en dat ik dat niet wilde. Hij zei dat hij niet had begrepen dat hij moest stoppen en dacht dat het goed zat. Ik zei "wat begrijp jij niet aan ga er uit?" En hij zei dat hij het had begrepen als ik stop had gezegt. Hij vond het heel erg wat er was gebeurd en we zijn allebei verdrietig van slapen. Ik hoorde hem naast me snikken maar ik was zelf erg verdrietig dus liet hem maar.

De volgende dag hebben we het er over gehad. Toen gaf ik aan dat ik zowel op app als meerdere keren tijdens de daad had gezegd dat ik het niet wilde vanwege de anticonceptie. Hij zegt dat hij niet wist dat hij aan de voorkant zat en hij dacht dat hij aan de achterkant zat en begreep nu pas echt waarom ik zo verdrietig werd omdat hij weet hoe voorzichtig ik ben met anticonceptie. Hij heeft nog eens 10x sorry gezegd en dat hij niet had begrepen dat het niet goed zat.

Daar is het bij gebleven. Na dat gesprek had ik er vrede mee want hij had echt spijt en vond het heel rot dat het was gebeurd. Maar toen ik net terug in de trein naar huis zat begon ik ineens weer te huilen. Ik kan niet helemaal plaatsen waarom want hij heeft mij geen pijn gedaan en had het niet zo bedoeld. Maar iets in mij twijfelt of hij de waarheid zegt dat hij niet wist dat hij voorin zat. Ik heb zelf geen piemel maar het lijkt me toch dat het anders voelt? En iets in mij vind mijzelf een enorme suftrut dat ik zo rustig bleef en niet op een gegeven moment ging trappen of slaan of roepen dat hij nu onmiddelijk moest kappen of iets dergelijks want ik had zelf al door dat de boodschap niet binnen kwam. Dat het dus mijn eigen schuld is dat het gebeurd is. Had ik maar assertiever moeten zijn. Hij heeft autisme dus heeft duidelijke signalen nodig.

Ik huil nu weer en ik vraag me af of ik me nou zo aan het aanstellen ben, want er is toch niks erg gebeurt er er zit geen greintje kwaad in hem. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nee je overdrijft niet. Wat een mafkees.
Je overdrijft zeker niet. Ik vind dit gewoon onder verkrachting vallen. Geen wonder dat je zo verdrietig bent.
Ga eruit is heel duidelijk, zeker na 10 x zeggen. Welk gat je dan zit maakt niet uit.
En dan gaat hij liggen janken? Bah.
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest. Beetje ongeloofwaardig dat hij het niet door zou hebben gehad...
Ik begrijp heel.goed dat je hier verdrietig over bent.
Alle reacties Link kopieren
Of hij het nou daadwerkelijk niet begreep door zijn autisme of achteraf deed alsof hij het niet begrepen had, in beide gevallen lijkt het me een dealbreaker. De kans dat hij veel vaker op die manier over je grenzen gaat en dan achteraf zegt dat je het anders had moeten communiceren lijkt me nogal aanwezig en ik denk dat je dat niet moet willen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hij is toch goddorie niet achterlijk ?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg. Hoe kan hier nou onduidelijkheid over zijn? Als jij 10 keer zegt dat hij eruit moet en hij blijft doorgaan, dan is dat gewoon verkrachting. Sorry hoor, TO ik snap dat je een slachtoffer bent, maar ik verbaas me echt over dat jij je nog moet afvragen of je en aansteller bent :nut:
Alle reacties Link kopieren
Hij is gewoon over je grenzen gegaan en was ze misschien wel aan het uittesten en hij heeft geen rekening met je gehouden op het moment dat je enorm kwetsbaar bent. Je overdrijft zeker niet... Ik begrijp dat je verdrietig bent.
Borrelhap schreef:
19-02-2021 19:26
Je overdrijft zeker niet. Ik vind dit gewoon onder verkrachting vallen. Geen wonder dat je zo verdrietig bent.
Precies.

En wat een lulsmoes dat hij het niet door had in het verkeerde gat te zitten, dit geloof je toch zeker zelf ook niet? Enge man dit, heeft maling aan jouw grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Hij was geil en wilde niet stoppen.
Pfff, met zijn “ nog even “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
19-02-2021 19:38
Hij was geil en wilde niet stoppen.
Pfff, met zijn “ nog even “ .
En dan achteraf gaan liggen snikken naast TO.. :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend rot voor je To, dat je dit moest meemaken. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tja en nu?
Krijg je geen blaasontsteking van geneuk van kont/kut?

Verder :hug:
Alle reacties Link kopieren
Je bent verkracht en als hij er een keer mee weg komt, heb je geen garanties dat hij het nooit meer doet. Kennelijk werkt dat deel van zijn zelfbeheersing en fatsoen niet en heeft hij een onderdrukkend karakter.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet jouw schuld en probeer het ook niet op jezelf te trekken. Je hebt duidelijk je grenzen aangegeven op verschillende manieren, laten we dat voorop stellen.

Hij heeft je grenzen niet geaccepteerd. Dus de vraag is niet hoe jij het anders had kunnen doen maar op welke manier je hem gaat dumpen.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-02-2021 19:38
Hij was geil en wilde niet stoppen.
Pfff, met zijn “ nog even “ .
Ja dat "nog even" zegt ook wel dat hij wel degelijk begreep dat je hem had gevraagd te stoppen.

Dat hij vervolgens zo naast je gaat liggen snikken vind ik ook erg eng gedrag. Hij vindt zichzelf blijkbaar het slachtoffer en dat laat hij jou voelen ook.
susan wijzigde dit bericht op 19-02-2021 19:58
23.97% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hij was geil en dacht dat het wel kon. Hij gaat dit vast weer doen. Wil jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Het is goed met hem! Kom nou zeg wat een klootzak!
Alle reacties Link kopieren
ik (man) vind dat je niet overdrijft.
Je had vooraf gemeld dat hij niet van voren neuken mocht, en ik denk dat het ook voor een autist voldoende duidelijk is.

Oja, dat je niet meteen boos wordt en gaat beuken is normaal.
Zo zijn de meeste mensen opgevoed.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Spijt is wat de koe schijt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nog afvroeg, aangezien je geen libido hebt. Als je seks hebt, hoe ervaar je dat dan? Heb je er wel plezier van, of doe je het omdat het ‘erbij hoort’?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dit is wel best heftig voor je. Hoe oud is die man? Dat ie gaat huilen... Raar gedrag
Jeetje, wat ontzettend naar dat je dit moest meemaken. :hug:
Hopelijk blijf je niet bij deze man.
anoniem_640bbb21b505b wijzigde dit bericht op 19-02-2021 20:22
23.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je overdrijft niet. Dit is niet normaal.
Heel veel sterkte TO.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven