Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-02-2021 09:35
Gadverdamme wat een eikel. Een meisje van 18 affikken over haar uiterlijk. Wat een intens sneu figuur ben je dan.
Echt he. Wat een lul. En in tegenstelling tot Jan Roos heeft Eloise nog los van haar uiterlijk ook gewoon een goed stel hersens, inhoud en een leuk karakter dus ik hoop dat ze zich er helemaal niks van aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Toen Eloise pas begon met haar IG en ze postte dat ze geslaagd was, kreeg ze ook een hoop commentaar. Waarop ze de lelijkerds corrigeerde door te zeggen dat mensen eens een beetje op hun taalgebruik moeten letten, dat ze het tegen een 18-jarige hadden....

Ik vind die opmerking van Jan Roos ook echt niet kunnen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
En waarom krijgt die dikke zak hooi een podium? Wat een eikel zeg.
dolfje schreef:
20-02-2021 18:47
En waarom krijgt die dikke zak hooi een podium? Wat een eikel zeg.
https://www.ad.nl/show/dennis-schouten- ... ~a03c5025/


Samen met dit sneue heerschap. Nu is nog zielig ook...

Alleen maar nare discriminerende, seksistische en racistische troep uitkramen samen.
Alle reacties Link kopieren
Waar komt überhaupt toch dat hardnekkige idee vandaan dat je als vrouw continu schoonheid aan iedereen (lees: wildvreemde mannen) verschuldigd zou zijn. Lazer toch op.
Timetraveler schreef:
20-02-2021 19:22
Waar komt überhaupt toch dat hardnekkige idee vandaan dat je als vrouw continu schoonheid aan iedereen (lees: wildvreemde mannen) verschuldigd zou zijn. Lazer toch op.
Omdat je vrouw bent, duh.
Alle reacties Link kopieren
Vlamtosti schreef:
19-02-2021 22:32
https://www.mediacourant.nl/2021/02/jan ... lse-kerel/

Ik vind het sneu dat een veertiger zoals die Jan Roos gravin Eloïse helemaal door het slijk haalt, ze is nog maar 18!
Wat een eikel. Gewoon geen aandacht schenken aan dit soort zielige mensen.

Verder erger ik me kapot aan die BN-ers, en ook aan al die tv programma’s waar absoluut geen afstand wordt gehouden. Als je naar BN-ers of televisie programma’s kijkt dan bestaat Corona niet meer. Op de paar spatschermpjes hier en daar na.

Jaimy Vaes vind ik verschrikkelijk goedkoop, dom en oninteressant. Bobbie Eden kan ik nog wel om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
20-02-2021 18:07
Echt he. Wat een lul. En in tegenstelling tot Jan Roos heeft Eloise nog los van haar uiterlijk ook gewoon een goed stel hersens, inhoud en een leuk karakter dus ik hoop dat ze zich er helemaal niks van aantrekt.
Dat wel en volgens mij heeft Elouise wel zelfvertrouwen maar het is gewoon triest om zo’n meid af te zeiken. Net als die mensen die menen dat de wereld zit te wachten op hun mening over het figuur van Amalia.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-02-2021 09:16
Het is geen film die ze maken, maar een reality serie. Met een zelf georganiseerd diner/feest dus, met camera’s erbij.
Kan Discovery leuk verzinnen, maar het is zo krom als een hoepel. Reality is namelijk dat er maatregelen gelden waar Vaes zich net zo goed aan moet houden.
Dit ja. Maar ja wie wil Vaes nu zien in huispak, thuiswerkend via zoom?? No one dus dan maar verzinnen onder de noemer werk.. omgedraaide wereld 😲
Alle reacties Link kopieren
Eloise is gewoon een coole chick.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
20-02-2021 20:02
Dit ja. Maar ja wie wil Vaes nu zien in huispak, thuiswerkend via zoom?? No one dus dan maar verzinnen onder de noemer werk.. omgedraaide wereld 😲
Ik heb die aflevering gezien.
Zij noemt zichzelf een zakenvrouw want ze is bezig met een huid- en bikinilijn.
Verder zie je Koen Kardashian veel en die zegt in rehab te gaan voor zijn cokeverslaving.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
20-02-2021 20:07
Eloise is gewoon een coole chick.
Geheel eens met deze posting!
Ik vind haar leuk!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
20-02-2021 19:19
https://www.ad.nl/show/dennis-schouten- ... ~a03c5025/


Samen met dit sneue heerschap. Nu is nog zielig ook...

Alleen maar nare discriminerende, seksistische en racistische troep uitkramen samen.
Ik zag deze Dennis al een paar keer voorbij komen...
Is dat iemand?
*kruipt weer onder steen*
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-02-2021 19:53
Dat wel en volgens mij heeft Elouise wel zelfvertrouwen maar het is gewoon triest om zo’n meid af te zeiken. Net als die mensen die menen dat de wereld zit te wachten op hun mening over het figuur van Amalia.
Ja eens hoor. Sneu en onaardig. Who cares wat jij er van denkt.

En daarnaast hoeven meisjes niet knap te zijn om instagram leuk te ‘mogen’ vinden en daar lekker te doen wat ze zelf willen. Iemand hierboven zei het al: je bent niemand schoonheid verschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
20-02-2021 20:47
Ja eens hoor. Sneu en onaardig. Who cares wat jij er van denkt.

En daarnaast hoeven meisjes niet knap te zijn om instagram leuk te ‘mogen’ vinden en daar lekker te doen wat ze zelf willen. Iemand hierboven zei het al: je bent niemand schoonheid verschuldigd.
Klopt, ben het met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
20-02-2021 20:47
Ja eens hoor. Sneu en onaardig. Who cares wat jij er van denkt.

En daarnaast hoeven meisjes niet knap te zijn om instagram leuk te ‘mogen’ vinden en daar lekker te doen wat ze zelf willen. Iemand hierboven zei het al: je bent niemand schoonheid verschuldigd.
Hear hear.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het interview(tje) gezien van Emma Wortelboer met Thierry Baudet, waarin hij geïrriteerd raakt en wegloopt?

Bij Shownieuws zei Patty Brard dat ze dacht dat het gespeeld was, maar zo komt het op mij niet over.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
21-02-2021 08:46
Hebben jullie het interview(tje) gezien van Emma Wortelboer met Thierry Baudet, waarin hij geïrriteerd raakt en wegloopt?

Bij Shownieuws zei Patty Brard dat ze dacht dat het gespeeld was, maar zo komt het op mij niet over.
Waar kunnen we dat vinden?
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/baudet-loopt-weg ... ~a88b5e9d/
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
21-02-2021 08:46
Hebben jullie het interview(tje) gezien van Emma Wortelboer met Thierry Baudet, waarin hij geïrriteerd raakt en wegloopt?

Bij Shownieuws zei Patty Brard dat ze dacht dat het gespeeld was, maar zo komt het op mij niet over.
Ja die man wordt met de dag gekker.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
21-02-2021 08:46
Hebben jullie het interview(tje) gezien van Emma Wortelboer met Thierry Baudet, waarin hij geïrriteerd raakt en wegloopt?

Bij Shownieuws zei Patty Brard dat ze dacht dat het gespeeld was, maar zo komt het op mij niet over.
Volgens mij vind hij het weer een staaltje zogenaamde framing van de MSM.
Onsympathieke doorgedraaide gast is het.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
21-02-2021 08:46
Hebben jullie het interview(tje) gezien van Emma Wortelboer met Thierry Baudet, waarin hij geïrriteerd raakt en wegloopt?

Bij Shownieuws zei Patty Brard dat ze dacht dat het gespeeld was, maar zo komt het op mij niet over.
Gezien. Denk dat het wel gespreeld is van hem, of in ieder geval vooraf bedacht, zodat er lekker veel over gepraat wordt. Daar heeft hij dan wel gelijk in gekregen.
Alle reacties Link kopieren
De opmerking van Jan Roos gaat te ver. Die man is nota bene zelf vader van drie kinderen. Hij moet zich kapotschamen en zich realiseren dat er grenzen zijn waarbij een 'sorry' niet goed genoeg meer is.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
hahaha ik vind het op een of ander manier geweldig. Het is zeker gespeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven