aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Aan mensen die een statement maken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Op niemand zonder aanwijsbare reden. Dat was anders toen ik in de puberteit zat en net daarna, toen 'haatte' ik al snel iemand. Iemand die arrogant overkwam bijvoorbeeld, of andere stereotypes. Nu ben ik -vind ik- daar echt veel meer openminded in en probeer altijd naar de persoon achter het eerste oordeel te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die veel lawaai maken als ze kauwen, maar daar niks aan kunnen doen.
Geen hekel aan die mensen hoor, maar dat geluid. Bah.
purpie wijzigde dit bericht op 22-02-2021 15:53
23.81% gewijzigd
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
22-02-2021 15:46
okay, je hebt dus een hekel aan me.
(zodra het kan gooi ik het dak van mijn cabrio open)
En terecht!
Alle reacties Link kopieren
Echt zonder reden heb ik een hekel aan:

- stagiaires
- Yvon Jaspers
- volwassenen op een step
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
22-02-2021 15:36
Mensen die álles met hun wederhelft moeten overleggen en niks zelf kunnen/mogen/willen beslissen
Eens. En dat ze dan alleen in de wij-vorm praten.
Alle reacties Link kopieren
Luidruchtige/dominant aanwezige mensen vind ik nooit leuk. Hoe leuk ze ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
bedrijfsuitjes, waarbij iedereen met hetzelfde jackje aan op een scooter/step/etc moet rijden. Acher elkaar aan
Alle reacties Link kopieren
Mensen die praten met consumptie.
Pedante boomers in een “sportieve” crossover met een baardje en een geblokt overhemd. Die dan zo “zelfverzekerd” kijkend op de snelweg rijden.
Mannen met een knotje
Mensen die zich een urban accent hebben aangemeten
Mensen die (heel hard) fluitend door de supermarkt lopen.
Mensen die sloffen met hun voeten. TIL.ZE.OP.
Mensen die op standje gehoorbeschadiging spreken.

Oh, en mensen die met hun mond open rondlopen. Doe 'm dicht.
anoniem_389095 wijzigde dit bericht op 22-02-2021 16:01
16.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mensen die ‘de carona’ zeggen.
Oh ja, zonder gefundeerde reden heb ik werkelijk niets met:

Daphne Dekkers
Filemon Wesselink
Chantal Janzen
Alle Toppers die er waren, zijn en ooit zullen zijn
Alle ex Lama's
Andre Hazes Junior (Senior kan ik waarderen)
De broertjes Roelvink
Mensen met een zachte g.
Alle reacties Link kopieren
Van die vrouwen die door hun mond inademen terwijl ze 'ja' zeggen. Heb daar al jaren een hekel aan maar de afgelopen jaren hoorde je het niet zo veel. Helaas is deze irritante gewoonte bezig aan een comeback.

Mensen met loszittend kunstgebit, daar ging ik als kind bijna van over mijn nek. Ook dat zie je gelukkig niet meer vaak.

En nieuw binnengekomen in mijn irritatiezone: Q-anon aanhangers, coronawappies en antivaxxers.
mollymalone wijzigde dit bericht op 22-02-2021 16:06
1.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aan veganisten die me afkeurend aankijken bij elke hap van mijn havermout met MELK alsof ik iets strafbaars doe en me vervolgens een preek geven over ‘weet je wel hoeveel natuur- en dierenleed jij veroorzaakt?!’ (Maar vervolgens wel met het VLIEGTUIG op vakantie gaan naar een of andere gave backpack-streek, lekker helemaal terug naar de natuur!!)

En aan mensen die zich beter voelen dan de rest omdat hun kind lekker smult van rauwe courgetteschijfjes ( :| ) tijdens het fruitmoment op school. Soooow lekkerrrrr, kijk hoe hij geniet!!

Prima hoor, dat jij een andere mening hebt, maar mag mijn kind gewoon blij zijn met zijn appeltje en ik met mijn havermout met melk?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die "kids" zeggen. Wat is er mis met kinderen?

Mensen die een hekel hebben aan mij vanwege mijn uiterlijk of accent zonder mij te kennen....
Halina Reijn. Ik trek haar gewoon niet. Kan zij verder ook niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die geen wijn, bier of koffie lusten.
Alle reacties Link kopieren
Al twee dagen cabrio gereden .en ik strak in de lak .
Met culpa .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
MrsDuck schreef:
22-02-2021 16:07
Mensen die "kids" zeggen. Wat is er mis met kinderen?

Mensen die een hekel hebben aan mij vanwege mijn uiterlijk of accent zonder mij te kennen....
:kneel:

Iemand die hier op t forum liep te verkondigen dat ze zo blij was met haar fruitmonstertjes....

Langer geleden iemand die consequent vertelde dat haar kinderen op een “gruit”-school zaten. Daarmee bedoelde ze te zeggen dat school vond dat kinderen groenten en fruit mee moesten nemen.
Mensen die siblings zeggen. Of brusjes
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die op hun social media praten over hun mannetje of nog erger hun mannetjes (man en zonen)
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
22-02-2021 15:35
Liam Neeson, die man heeft me niks gedaan, ik ken hem niet persoonlijk, alleen hij triggert iets in mij waardoor ik denk, he bah, vervelende man hahaha

Verder heb ik het met niemand of iets, alleen met hem.
Dat heb ik met Nicolas Cage, mijn man zegt altijd: ik weet niet wat die vent jou heeft aangedaan. Nee ik ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven