Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisanne72 schreef:
19-02-2021 22:47
De facebook vrienden waar ik het het meest oneens mee ben zijn mij het dierbaars, dan valt er tenminste nog iets te lachen. Wat ik dan wel eens doe is instemmend reageren op zo'n berichtje om dit vervolgens met compleet het tegenovergestelde te bekrachtigen. Bv op een post van 2 A4-tjes voor het behoud van zwarte Piet reageren met:
Je hebt helemaal gelijk, een regenboog Piet is net zo leuk voor de kinderen. :lol:
( Kan volgens mij wel alleen als je boven de 40 bent :rolling: )

Hahaha. Ik ben 35, zou ik er al mee wegkomen?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie stiekem ook weleens dat je dan bij iemand die veel plaatst en die al een beetje in je irritatiezone zit :roll:
Dat je dan ziet dat ze weinig likes heeft en denkt :hihi:
Heel onaardig ik weet het, maar zo irri dat sommige mensen met nul talent denken dat ze een celebrity zijn ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
yesss schreef:
20-02-2021 07:56
Hebben jullie stiekem ook weleens dat je dan bij iemand die veel plaatst en die al een beetje in je irritatiezone zit :roll:
Dat je dan ziet dat ze weinig likes heeft en denkt :hihi:
Heel onaardig ik weet het, maar zo irri dat sommige mensen met nul talent denken dat ze een celebrity zijn ofzo.

Yep!

Ik zit in een FB-groep met een bepaald thema en daar is één iemand altijd bezig met opscheppen over wat ze kan op het gebied van dat thema. Inmiddels reageert er bijna niemand meer op. Enerzijds heel sneu. Anderzijds denk ik: ben je dan écht zo sociaal incompetent dat je niet snapt dat je dit niet moet doen?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
yesss schreef:
20-02-2021 07:56
Hebben jullie stiekem ook weleens dat je dan bij iemand die veel plaatst en die al een beetje in je irritatiezone zit :roll:
Dat je dan ziet dat ze weinig likes heeft en denkt :hihi:
Heel onaardig ik weet het, maar zo irri dat sommige mensen met nul talent denken dat ze een celebrity zijn ofzo.
HAHAHA! Yup! Maar met deze persoon ben ik niet bevriend. Mijn vrienden dan weer wel en er zijn tijden dat de screenshots binnenstromen. Deze man is kei gek en zijn berichtjes nog gekker. Hij tagd daar ook met regelmaat iemand hier in (die veel actieve volgers heeft) en werkelijk niemand geeft daar reactie op. Love it!
Verder heb ik denk mijn vriendenlijst zo uitgedund dat ik geen gekke meer in mijn lijst heb. En niet dmv van de "ik ga mn vriendenlijst uitdunnen" bericht... wel een gemiste kans denk ik hahaha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds de corona uitbraak heb ik wel opruiming kunnen houden.
De grootste irritatie is mijn schoonzus maar die durf ik niet te ontvrienden.
Heb haar wel ontvolgt nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Maechtje schreef:
20-02-2021 07:48
Hahaha. Ik ben 35, zou ik er al mee wegkomen?
:lol: probeer het eens, dan deel je het met ons. :cheer:
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Alle reacties Link kopieren Quote
@yesss ik heb iemand in mijn lijst die dagelijks berichten plaatst over waarom ze zich niet laat vaccineren, en ons dus waarschuwt om dat ook niet te doen. Of dat Covid expres de wereld in is geholpen etc, dat soort verhalen.
Ik heb ze al op niet volgen gezet en soms kijk ik op haar tijdlijn en er wordt nooit door iemand op gereageerd. Of nou ja, heel soms wel maar dan is dat alleen maar 'je bent knettergek' 'doe normaal'. Je zou dus verwachten dat ze ermee ophoudt maar het is nog niet doorgedrongen :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
16-02-2021 21:49
‘Welterusten lieve FB-friends, ik ga me mandje in’.
:sick: :facepalm:

Ik heb iemand (een vijftiger) die denkt dat heel FB met klamme handjes zit te wachten op zijn verslagen.
Nu ook: hij en zijn vrouw zijn een weekend weg en dan de hele tijd updates over niet boeiende zaken. De laatste: ‘nog even snel een berichtje om jullie te laten weten dat we zo op de trein stappen’.

Echt, wie boeit dat? Plaats een leuke foto als je wil (van de hele trip) maar dit soort zinloze en niet boeiende ‘updates’: waarom???!!!
minnimouse schreef:
20-02-2021 09:44
:sick: :facepalm:

Ik heb iemand (een vijftiger) die denkt dat heel FB met klamme handjes zit te wachten op zijn verslagen.
Nu ook: hij en zijn vrouw zijn een weekend weg en dan de hele tijd updates over niet boeiende zaken. De laatste: ‘nog even snel een berichtje om jullie te laten weten dat we zo op de trein stappen’.

Echt, wie boeit dat? Plaats een leuke foto als je wil (van de hele trip) maar dit soort zinloze en niet boeiende ‘updates’: waarom???!!!
ws omdat FB steeds vraagt: Wat ben je aan het doen? :D
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
20-02-2021 08:36
Sinds de corona uitbraak heb ik wel opruiming kunnen houden.
De grootste irritatie is mijn schoonzus maar die durf ik niet te ontvrienden.
Heb haar wel ontvolgt nu

Ja, zo zit ik met wat schoonfamilie. Die snooz ik nu steeds en dan ineens is er weer een maand voorbij.
Later is nu
Qua irritatie heb ik alleen een schoonzus die elke dag vertelt dat ze de was gaat doen enzo. En ze heeft wel 4 x gezegd dat ze een vaccinatie krijgt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ligt het aan mij of is iemand die de ene dag bang is voor het virus en zegt geen schaap te zijn, maar een dag later plaatjes deelt over dat de horeca en de kapper weer open moeten, niet bepaald intelligent?
Of is mijn lontje te kort geworden en erger ik me te snel?
Blauwetrui schreef:
20-02-2021 09:05
@yesss ik heb iemand in mijn lijst die dagelijks berichten plaatst over waarom ze zich niet laat vaccineren, en ons dus waarschuwt om dat ook niet te doen. Of dat Covid expres de wereld in is geholpen etc, dat soort verhalen.
Ik heb ze al op niet volgen gezet en soms kijk ik op haar tijdlijn en er wordt nooit door iemand op gereageerd. Of nou ja, heel soms wel maar dan is dat alleen maar 'je bent knettergek' 'doe normaal'. Je zou dus verwachten dat ze ermee ophoudt maar het is nog niet doorgedrongen :P
Oh herkenbaar allen dan met iemand in mijn lijst die elke dag wel 5 of 6x per dag een klaagzang over de regering deelt. Al zeker een jaar.....

Reageert ook nooit niemand op. En hij blijft maar doorgaan.
Heel vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
22-02-2021 07:45
Oh herkenbaar allen dan met iemand in mijn lijst die elke dag wel 5 of 6x per dag een klaagzang over de regering deelt. Al zeker een jaar.....

Reageert ook nooit niemand op. En hij blijft maar doorgaan.
Heel vermoeiend.
Op een gegeven moment zou je toch verwachten dat zulke mensen wel een keer ophouden he?
Alle reacties Link kopieren Quote
konijnenpantoffeltje schreef:
21-02-2021 22:18
Ligt het aan mij of is iemand die de ene dag bang is voor het virus en zegt geen schaap te zijn, maar een dag later plaatjes deelt over dat de horeca en de kapper weer open moeten, niet bepaald intelligent?
Of is mijn lontje te kort geworden en erger ik me te snel?
Ik snap dit soort tegenstrijdige berichten ook niet.
Ik las wel ergens een commentaar op de bijeenkomst op het museumplein gisteren: kuddedieren die anderen verwijten schaap te zijn (oid)

Ik ben gisteren voor het eerst verwijderd door iemand, die steeds plaatjes deelt dat de maatregelen gevaarlijk zijn en dat er vanalles niet klopt en daar was ik het niet mee eens (vooral omdat er op haar plaatje duidelijk iets niet klopte en daar zei ik wat van) Jamaar, de rest klopte wel en de regering liegt. Dus die geloof je niet, maar zoiemand, die óók liegt, aantoonbaar en je bent het met me eens, die heeft een punt.
Verder reageerde ik juist nooit bij haar, omdat ik haar verder erg kan waarderen, maar die 2 keer dat ik reageerde was teveel. Helaas.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg een messenger bericht van zn virus wappie over hoe slecht vaccinatie is.
Heb hem terug gestuurd dat die te laat is dat ik beide prikken al gehad heb :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
20-02-2021 09:44
:sick: :facepalm:

Ik heb iemand (een vijftiger) die denkt dat heel FB met klamme handjes zit te wachten op zijn verslagen.

Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.

Wat is dat toch razend irritant.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
22-02-2021 16:55
Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.


Wat is dat toch razend irritant.
Haha, aandachtstrutten zijn dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn 'favoriet' is toch nog steeds wel de Tokkie die ik van de basisschool ken die blijft zeuren over haar uit huis geplaatste zoon (ze heeft vier kinderen). En dan op de toon van "NIETS komt tussen mij en me sgatje... Want KARMA IS A BITCH en SHE'S COMMING 4 U! Tegen de mense die hem bij me weg hebbe gehaalt, JULLIE WETEN WIE JULLIE SIJN!" En dan een hoop van die foute glitterplaatjes.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren Quote
pearle schreef:
17-02-2021 09:21
Eerlijk gezegd vind ik de vrouw die dus blijkbaar zei een muts.
Koopjes scoren om je hypotheek te betalen: dan zit je in een te duur huis, dan was een wat goedkoper huis blijkbaar niet goed genoeg voor je
Haar ouders hebben haar gratis laten studeren en nu verdient ze het minimumloon? Iets klopt er niet. Of ze werkt maar een paar dagen per week, of ze heeft helemaal niet gestudeerd
En het studiepotje van haar kinderen opmaken... kan ze beter wel fulltime gaan werken, een goedkoper huis zoeken.

Ik vind dit soort vrouwen juist de types: oooowww ik heb het zo zwaar maar kijk mij eens goed zijn.
Hun zaak is failliet gegaan dankzij Corona, het huis is niet duur maar een hoek-van-rijtjeswoning in een krimpregio en ze grijpt iedere baan aan (net zoals haar man nu) om maar een inkomen te genereren. Ze werkt nu fulltime als pakjesbezorger. Een gemiddelde huurwoning is duurder dan het huidige huis, de hypotheek kun je maar x maanden stop zetten en vaste lasten lopen door. En waarschijnlijk te lang geprobeerd de eigen zaak te redden met reserves maar dat laatste is speculatie van mijn kant.

Enige mutserige aan haar is dat ze dat dood gewicht niet zelf naar de bakker en slager laat hobbelen en thuiszorg regelt voor haar man.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-02-2021 16:55
Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.

Wat is dat toch razend irritant.
Heb jij mijn schoonzus op Facebook O_O die heeft van die periodes dat ze dat doet
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-02-2021 16:55
Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.

Wat is dat toch razend irritant.
Oh ja zo herkenbaar! Of mensen die zeggen dat ze in het ziekenhuis zijn, en als er dan gereageerd wordt: "Dat is privé"
:bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Maechtje schreef:
22-02-2021 17:16
Mijn 'favoriet' is toch nog steeds wel de Tokkie die ik van de basisschool ken die blijft zeuren over haar uit huis geplaatste zoon (ze heeft vier kinderen). En dan op de toon van "NIETS komt tussen mij en me sgatje... Want KARMA IS A BITCH en SHE'S COMMING 4 U! Tegen de mense die hem bij me weg hebbe gehaalt, JULLIE WETEN WIE JULLIE SIJN!" En dan een hoop van die foute glitterplaatjes.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-02-2021 16:55
Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.

Wat is dat toch razend irritant.
:rofl:
Vreselijk irritant ja.
En het zijn nooit boeiende dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-02-2021 16:55
Zo iemand heb ik dus ook op FB.
En als er dan eens een zeldzame dag voorbijgaat waarop ze niets plaatst, gaat ze de volgende dag helemaal uitleggen waarom ze er niet was. ‘Even niet zo actief geweest, me emmertje zat even vol’.
Uiteraard komen er dan reacties als: ‘Wat is er aan de hand meis?’
Waarop zij dan weer tikt: ‘Ik stuur je zo een appje’.

Wat is dat toch razend irritant.
Vreselijk,

Ook van die mensen die dan op FB zetten dat ze in het ziekenhuis zitten of iets in die trant of ''ik voel me rot''
Als er dan gevraagd wordt wat er is; ik stuur je een PB

Ik reageer er ook nooit op

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven