Ervaring met lichaamskussen?

23-02-2021 08:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het slapen met een lichaamskussen. Bevalt dit? En welke heb je? Ik overweeg om er eentje te kopen, maar ik lees verschillende ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled maar lijkt hetzelfde als een voedingskussen. Slaap ik al mee sinds zwangerschap van oudste en die is nu 4. Ik vind het fijn.
Alle reacties Link kopieren
ja ik slaap ook met een lichaamskussen sinds ik zwanger was en vind het heerlijk. Heb het gevoel dat ik een veel betere slaaphouding heb
Alle reacties Link kopieren
Ja ik slaap met een lange Jan zoals die heet op de site waar ik hem besteld heb vanwege lage rugklachten . Kan niet meer zonder. Hij is 40 cm breed en 140cm lang. Op de site kun je ook hoezen ervoor kopen. Een aanrader!!
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het niet irritant dat je dat hele ding mee moet draaien als je draait in je slaap? Ik word dan echt wakker.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
23-02-2021 09:39
Ja ik slaap met een lange Jan zoals die heet op de site waar ik hem besteld heb vanwege lage rugklachten . Kan niet meer zonder. Hij is 40 cm breed en 140cm lang. Op de site kun je ook hoezen ervoor kopen. Een aanrader!!
Dank! Die ziet er goed uit, ik heb hem ook besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje in de vorm van een 7. Je kussen waar je met je hoofd op ligt is dus ook onderdeel ervan. Een gewone werkt voor mij niet, want die duw ik mn bed uit in de loop van de nacht. Bij deze kan dat niet/ligt niet meer lekker.
Aangeschaft vanwege rugklachten, hierdoor kan ik moeilijker of niet meer op mijn buik slapen, daar werkt het prima voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik draai hem niet mee om, maar trek de onderkant tussen mijn benen door.

Ik gebruik mijn lange Jan ook wel eens als hoofdkussen of als ik rechtop wil zitten, eigenlijk op allerlei manieren. En zeer mooie kwaliteit hoezen. Allemaal handgemaakt.

Veel plezier ermee :)
Alle reacties Link kopieren
Hoe lig je met zo'n kussen? Alsof je hem knuffelt of juist andersom?
Alle reacties Link kopieren
Alsof ik knuffel en als hij achter me ligt heb ik alleen de onderkant tussen mijn knieën. Ik kan dan ook niet op mijn rug rollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven