Bang voor miskraam help

23-02-2021 13:57 8 berichten
Hallo mensen

Ik ben dit weekend erachter gekomen dat ik zwanger ben. En de clearblue gaf 2-3 weken aan. De verloskundige denkt dat ik dus ongeveer 4-5 weken ben. Nu is het zo dat ik elke maand een heel raar gevoel kreeg in mijn buik een soort aanval dat doortrekt naar mijn rug en dat duurt meestal 5 min en dan trekt het heel langzaam weg. Vandaag had ik die aanval weer.. en ik denk altijd dat dit mijn eisprong is die ik voel. Maar nu ben ik dus erg ongerust omdat ik zwanger ben.. ik heb de verloskundige al gebeld en ze kunnen nog niks doen. Ik heb over 3.5 week pas een echo. Nu maak ik me dus zorgen en ben ik bang dat het mis is... ik ben nog geen bloed verloren. Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en bij wie er niks aan de hand was... ik wil even mijn ongerustheid kwijt..
Alvast bedankt!!!!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend, maar je kunt alleen maar afwachten nu. Sowieso zijn de eerste 12 weken nog spannend.
Laat het maar los, zorgen maken helpt niks en stress is ook niet goed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Haal even diep adem. Dit kan van alles zijn, het is geen alarmsignaal zoals een bloeding. Het kan gewoon je baarmoeder zijn die bezig is met 'hee ik ben zwanger'. Het is heel rot en super spannend dat je er stress van hebt, maar bijt je door de komende 3.5 week heen. Zoek afleiding, blijf weg van internet, ga leuke dingen doen... Je gaat je anders he-le-maal gek maken en dat is voor niemand goed.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
23-02-2021 15:06
Haal even diep adem. Dit kan van alles zijn, het is geen alarmsignaal zoals een bloeding. Het kan gewoon je baarmoeder zijn die bezig is met 'hee ik ben zwanger'. Het is heel rot en super spannend dat je er stress van hebt, maar bijt je door de komende 3.5 week heen. Zoek afleiding, blijf weg van internet, ga leuke dingen doen... Je gaat je anders he-le-maal gek maken en dat is voor niemand goed.
Dit. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
23-02-2021 15:06
Haal even diep adem. Dit kan van alles zijn, het is geen alarmsignaal zoals een bloeding. Het kan gewoon je baarmoeder zijn die bezig is met 'hee ik ben zwanger'. Het is heel rot en super spannend dat je er stress van hebt, maar bijt je door de komende 3.5 week heen. Zoek afleiding, blijf weg van internet, ga leuke dingen doen... Je gaat je anders he-le-maal gek maken en dat is voor niemand goed.
Dit. En je darmen kunnen ook hele rare dingen doen onder invloed van hormonen!
Alle reacties Link kopieren
Als je zwanger bent kun je geen eisprong hebben. Dat is hormonaal onmogelijk. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
humanista schreef:
23-02-2021 15:12
Als je zwanger bent kun je geen eisprong hebben. Dat is hormonaal onmogelijk. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Dit. Het is gewoon nooit je eisprong geweest, maar een ander terugkerend iets.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dankjewel allemaal voor de lieve en geruststellende reacties❤️❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven