Dringend studio of kamer in vrouwenwoning

23-02-2021 15:00 87 berichten
Wegens een onveilige situatie (poging tot mishandeling en huisbaas die mij als schuldige aanwijst omdat ik klaagde) wil ik dringend uit mijn kamer. Ik heb al op kamernet gereageerd maar krijg ook veel woningen die gemeubileerd zijn, ik heb veel eigen spullen die ik mee wil nemen en wil best extra betalen hiervoor. Vrouwenwoning of studio. Budget 750 pm. Nu met nodige spullen bij moeder en reageer overal op. Ben er echt even doorheen.

Wie weet iets? Andere site? Een plekje? Geen mannen meer aub.
anoniem_6468fc9224fc6 wijzigde dit bericht op 24-02-2021 04:43
4.30% gewijzigd
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 15:57
Loepen omdat ik autisme heb? Jullie zijn niet lekker.

Bedankt voor de opslagtips. Zijn 2 kasten en burrau en een bed.
Wow. Goeie conclusie.
Graag alleen reageren met tips, ik ben op mezelf en superschoon, ook nooit drama in huis dus snap niet wat het probleem is.
Gegarandeerd dramavrij!
Alle reacties Link kopieren
https://www.pararius.nl/huurwoningen/le ... r-prijs-op
Die kende ik nog niet, bedankt!
Mumper schreef:
23-02-2021 16:06
Gegarandeerd dramavrij!
:hihi:
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 15:57
Loepen omdat ik autisme heb? Jullie zijn niet lekker.

Bedankt voor de opslagtips. Zijn 2 kasten en burrau en een bed.
Nee, omdat je je nogal bijzonder gedraagt en bijzonder denkt.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 15:57
Loepen omdat ik autisme heb? Jullie zijn niet lekker.

Bedankt voor de opslagtips. Zijn 2 kasten en burrau en een bed.
Kun je dat niet beter verkopen?
Want wanneer een opslag 50 euro p.m zou kosten dan moeten het wel heel kwalitatief goede en dure meubels zijn wil dat zinvol zijn.
Bed moet opgeslagen worden? Waar ga je dan op slapen bij je moeder?
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
23-02-2021 16:21
Nee, omdat je je nogal bijzonder gedraagt en bijzonder denkt.
En de oorzaak van je problemen meestal buiten jezelf weet te leggen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Via facebook zijn er ook vaak groepen met kamer/studioverhuur.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
TO, wanneer je niet zelf meer kan bedenken hoe en waar je je spullen kan opslaan, dan is op zelf wonen misschien nog een brug te ver.

Verder ben je inmiddels op elke plek waar je komt in conflict. Op je werk, in relatie, in je eigen huis en binnenkort bij je moeder...echt overal. Ga eerst eens ademhalen en een pas op plaats maken ipv steeds weer vluchten tot het niveau dat je niet eens meer helder na kunt denken.

En maak eens gewoon een week geen ruzie met iemand. STOP IT!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
2 kasten een bureau en een bed in een opslag plaatsen? Dat kost meer dan dat je ze nu verkoopt en later weer (indien nodig) opnieuw koopt.

Je denkt niet rationeel. In eerdere topics al niet en nu ook weer niet. Altijd is er wel iets en altijd komt het door een ander. Ik zou investeren in goede hulpverlening ipv een opslag ruimte voor een paar meubels.
Dopperfles schreef:
23-02-2021 16:33
2 kasten een bureau en een bed in een opslag plaatsen? Dat kost meer dan dat je ze nu verkoopt en later weer (indien nodig) opnieuw koopt.

Je denkt niet rationeel. In eerdere topics al niet en nu ook weer niet. Altijd is er wel iets en altijd komt het door een ander. Ik zou investeren in goede hulpverlening ipv een opslag ruimte voor een paar meubels.
Is ook vast wel uit elkaar te halen.
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
23-02-2021 15:23
Makkelijk gezegd in theorie, en zo dacht ik ook toen ik nog vrolijke en gezellige huisgenoten had, maar als blijkt dat een huisgenoot gewelddadig of gestoord is dan voel je je toch een stuk veiliger in hetzelfde huis als dat een vrouw is.

Die zou je als vrouw bij een confrontatie namelijk nog wel van je af kunnen werken, terwijl je dat bij een man helemaal niet zo makkelijk (of gewoon niet) voor elkaar krijgt. Dan ben je voor jouw veiligheid dus volledig afhankelijk van diens geestelijke gesteldheid. Ik heb ruim een maand in die situatie gezeten en dan leef je niet lekker hoor :-|
Rot dat je dat meegemaakt hebt, maar denk je echt zo zwartwit? Ik ben vrouw, 1m83, getraind, 3e dan aikidoka. Ervaring met andere vechtsporten ook nog. Denk je nog steeds dat je je bij mij wel veilig voelt als ik doordraai? Het gaat toch om dat doordraaien? Natuurlijk kun je proberen zoiets te voorkomen door alleen maar kleinere en slappere huisgenoten te nemen, maar als iemand een ervaren mesvechter is hoeft hij of zij niet groot en sterk te zijn om je heel veel schade toe te brengen. Daarom hebben deze tactieken geen zin. Het kost alleen maar nutteloze energie om te proberen zo zulke situaties te voorkomen. Als je er iets mee wil doen, leer jezelf dan verdedigen, dat kan zinvol zijn en als je het leuk vindt heb je er een leuke hobby bij. Maar dat biedt ook maar beperkte bescherming. Ik doe niets tegen een pistool, ik doe weinig tegen een mes en waarschijnlijk niets als iemand er geoefend mee is. En ik doe niets tegen een groep getrainde mariniers. En daar doe ik het ook niet voor, dus dat is prima.

Als jij je zo veiliger voelt, prima voor jou, maar dan strooi je jezelf wel zand in je ogen.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 16:03
Graag alleen reageren met tips, ik ben op mezelf en superschoon, ook nooit drama in huis dus snap niet wat het probleem is.
Alleen buitenshuis drama dan?? Want ik lees alleen maar drama van jou.
Ik heb iemand betrapt op stelen, hij wil me slaan, duwt me, ik ontkom maar IK creeer drama?
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 17:25
Ik heb iemand betrapt op stelen, hij wil me slaan, duwt me, ik ontkom maar IK creeer drama?
Doe aangifte.
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 17:25
Ik heb iemand betrapt op stelen, hij wil me slaan, duwt me, ik ontkom maar IK creeer drama?
Nee. Jouw leven draait om drama. Je zoekt situaties op waarin drama voor komt. Je wijst met vingers waardoor je drama creëert. Je bemoeilijkt hulpverlening waardoor je drama creëert. Het is een vicieuze cirkel. En de enige constante factor daarin ben jij.
anoniem_402361 wijzigde dit bericht op 23-02-2021 17:56
9.30% gewijzigd
LīlyRose schreef:
23-02-2021 17:25
Doe aangifte.
Geen bewijs en huisbaas gelooft hem? Ik weet niet of ze me serieus nemen.
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 17:56
Geen bewijs en huisbaas gelooft hem? Ik weet niet of ze me serieus nemen.
Dan doe je het niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gegoogeld op opslag?
LīlyRose schreef:
23-02-2021 18:14
Dan doe je het niet.
Ik ga hetmorgen doen maar ik ben ooit gestalkt en totdat er aanwijsbaar letsel is doen ze niks.
S-Groot schreef:
23-02-2021 20:17
Heb je al gegoogeld op opslag?
Ja, de bekende namen kwamen voorbij. Ik heb zo een videocall met een verhuurder.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 20:29
Ja, de bekende namen kwamen voorbij. Ik heb zo een videocall met een verhuurder.

Mooi, spijkers met koppen. Dan kun je dus ook reageren op de gemeubileerde kamers/studio's, vergroot de kans dat je snel iets vindt weer.
S-Groot schreef:
23-02-2021 20:30
Mooi, spijkers met koppen. Dan kun je dus ook reageren op de gemeubileerde kamers/studio's, vergroot de kans dat je snel iets vindt weer.
Ja, al hoop ik dat het lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven