Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Kruimeltaart schreef:
23-02-2021 15:01
Er is geen aflevering 16, 15 is de laatste.
Dus we krijgen geen 'hoe is het nu met'? Dit was het?
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-02-2021 15:37
Dus we krijgen geen 'hoe is het nu met'? Dit was het?
Ja :-(
Alle reacties Link kopieren
Er komt vanavond en anders morgen wel genoeg via Social media naar buiten gok ik :lol:
Alle reacties Link kopieren
DeTelegraaf spoilert al mbt de ziekte van Sylvia ...
Heb de aflevering nog niet gezien maar hier inmiddels bijgelezen.
Ze zeiden vooraf toch dat het venijn hem in de staart zou zitten? Behalve de ziekte van Sylvia is er weinig bijzonders op het laatst toch? In ieder geval niet qua relaties. Het was (voor mij tenminste) al langer duidelijk dat alleen de oudere stellen het gaan redden.
Benieuwd waarom Danny zo vaak bij Lizzy is, vanwege haar broer of zijn ze zelf goede vrienden geworden?
nienkejj wijzigde dit bericht op 23-02-2021 19:30
80.85% gewijzigd
Rein hint er op dat er wat dingen gebeurd zijn tijdens koppelsweekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon ook niet meer wachten tot vanavond en heb al gekeken!!

Lars Jezus wat een drammerig eng mannetje zeg. Niet te doen gewoon.
De hele tijd het lieve zachte ei uithangen, en als Lizzy dan een beetje voor zichzelf opkomt en aangeeft dat het haar te snel gaat en zij die gevoelens niet heeft, boos wegstampen.
Sylvia zei het precies goed in dat tussenstukje: Het is niet gezond als een van de twee de ander iets wil opleggen. Wijze woorden.

Daisy Echt ....ik was gisteren al verbaasd over haar hoogoplopend gevit op Mick, maar dit sloeg alles. Jeetje, moet zij haar boosheid niet even kanaliseren richting De Experts???? Want Mick kan er uiteindelijk niks aan doen dat hij Mick is, maar die experts zijn wel een verklaring schuldig waarom zij Daisy en Mick zo'n fantastische match vonden terwijl iedere boerenkinkel al op dag 1 zag dat dit niet ging werken.
Mick mag dan vrij inhoudsloos zijn, hij krijgt een 10 voor incasseringsvermogen en respectvol gedrag. Ieder ander was al lang uit z'n stekker gegaan denk ik.

Aron en Monique Ik was een beetje verbaasd dat zij toch zo terughoudend was. Het leek allemaal helemaal geweldig en opeens had ze het over dat er nog wel kriebels moeten komen enzo. Op zich goed dat ze niet te hard van stapel lopen, maar het zag er allemaal zo natuurlijk en vanzelf uit dat ik het wel verrassend vond.

Danny en Rein Onnavolgbaar. Ik snap niks van die twee. Danny is al het hele seizoen een kwispelend hondje dat bevestiging zoekt en nu laat hij bljkbaar nooit iets horen richting Rein. Vind hem ook veel te needy voor Rein. En van Rein weet ik niet of hij nou meedoet voor zijn eigen fame. Ik geloof niets van dat hij echt iets voor Danny voelde.... hoewel hij wel heel lief was tijdens de reis enzo. Nou ja, echt enorm veel mixed signals bij die twee.

Sylvia en Fred Achossie, wat ongelofelijk sneu zeg :-( Ik gun het hun zo.
Ik hoop dat Sylvia kans heeft op herstel.

Suzan en Bert Die Bert kan ook niet tegen zijn "verlies" zeg. Valt me sowieso op bij veel mannen. Ook Lars heeft daar last van. Maar niet willen accepteren dat een vrouw niet voor ze in katzwijm valt en maar willen afdwingen dat "de ander" hetzelfde moet willen als zij. Je snapt waarom ze alleen zijn

Wat nou de meerwaarde van het koppelsweekend was...geen idee.
Waarschijnlijk lekker olie op het vuur gooien
Wat moet jij nou met je "partner" waar je al van weet dat je niet verder wilt op zo'n koppelsweekend? Wat hebben die andere stellen met jouw relatie te maken?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond bij Jinek Freddy en Sylvia. Ben reuze benieuwd hoe het met syl gaat
nienkejj schreef:
23-02-2021 19:23
DeTelegraaf spoilert al mbt de ziekte van Sylvia ...
Met weer eens een dikke spelfout. Zo slordig altijd.

Jammer dat dit het is, ik mis een beetje de smeuïge details.

Laten we in elk geval hopen dat Sylvia het overleeft, longkanker is inderdaad een heftige ziekte.
Oh ik dacht ook dat er nog een aflevering 16 was :(

Wat een contrast met de 30 afleveringen van de Australische verse!
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
23-02-2021 19:52
Vanavond bij Jinek Freddy en Sylvia. Ben reuze benieuwd hoe het met syl gaat
Ik hoorde het ook net, fijn !
Verder zal het programma wel weer de hemel worden in geprezen want 2 min of meer succesvolle matches op het 1e gezicht
Alle reacties Link kopieren
Neoflux schreef:
23-02-2021 19:56
Oh ik dacht ook dat er nog een aflevering 16 was :(

Wat een contrast met de 30 afleveringen van de Australische verse!
Andere jaren was er toch ook een terugblik? of ben ik in de war met BZV, kan ook, maar dit werd afgeraffeld in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-02-2021 19:27
Rein hint er op dat er wat dingen gebeurd zijn tijdens koppelsweekend.
Waar zegt hij dat?
Alle reacties Link kopieren
Fred & Syl zijn toch gescheiden. Dit kwam van Syl haar kant, omdat ze Freddy een kans op een gelukkig leven met een gezonde vrouw gunt. Wat een mooi mens en wat hoop ik dat ze dit overleefd!
Alle reacties Link kopieren
Moneypenny36 schreef:
24-02-2021 08:56
Fred & Syl zijn toch gescheiden. Dit kwam van Syl haar kant, omdat ze Freddy een kans op een gelukkig leven met een gezonde vrouw gunt. Wat een mooi mens en wat hoop ik dat ze dit overleefd!


Waar lees je dat? Ik las namelijk dat ze hem vooral te druk vond en dat er nu niet bij kan hebben. Wat ik overigens begrijp.
Alle reacties Link kopieren
NymphadoraTonks schreef:
22-02-2021 11:16
Ze zijn toch pas 16/17 september getrouwd?
De laatste aflevering was 4 maanden geleden. Ondertussen heeft Sylvia de chemo’s en bestralingen achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
24-02-2021 09:14
Waar lees je dat? Ik las namelijk dat ze hem vooral te druk vond en dat er nu niet bij kan hebben. Wat ik overigens begrijp.
Heeft ze gisteren bij Jinek verteld
Alle reacties Link kopieren
Ah ok, thanks
Alle reacties Link kopieren
Ik zag deze op fok forum:

https://mobile.twitter.com/maloumaas/st ... 0%2F6%2F25

Niet erg verrassend...
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
24-02-2021 09:58
Ik zag deze op fok forum:

https://mobile.twitter.com/maloumaas/st ... 0%2F6%2F25

Niet erg verrassend...
Nee inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
24-02-2021 10:14
Nee inderdaad.
En dan zeggen ze daar dus ook niet, scheer dat schimmelbaardje er eens af :roll:
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Interview met Lizzy & Danny:

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
24-02-2021 12:26
Interview met Lizzy & Danny:

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
Geweldig!!

Ze stelt echt precies de vragen die ik wilde weten. Ik vind Lizzy anders over komen tijdens dit interview, ik denk niet dat Lars de leukste kant in haar naar boven bracht. En zo mooi dat Danny aan het einde zegt “Ik zoek een leuke man, die zichzelf niet te knap vind voor de wereld”.
apppie schreef:
24-02-2021 12:26
Interview met Lizzy & Danny:

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
Ze komen hier allebei veel beter (en anders) uit de verf. Wat fijn dat zij een vriendschap hebben overgehouden aan het programma, dat is ook al heel wat waard.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk interview! Ze zijn allebei zo ontspannen en komen veel minder saai over!
apppie schreef:
24-02-2021 12:26
Interview met Lizzy & Danny:

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk interview en zo zie je idd een andere kant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven