Niet kunnen vergeten

27-02-2021 20:13 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:27
99.72% gewijzigd
Als ze niet op je kerstgroet heeft gereageerd zou ik het verder laten.

"Niet op zoek naar iets vast" is 9 vd 10 keer een variant op "het ligt niet aan jou het ligt aan mij". Als zij na een tijd nog steeds aan jou denkt zou ze vast enthousiast op een berichtje voor de kerst hebben gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom twijfel je?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
0rchidee2021 schreef:
27-02-2021 20:16
Als ze niet op je kerstgroet heeft gereageerd zou ik het verder laten.

"Niet op zoek naar iets vast" is 9 vd 10 keer een variant op "het ligt niet aan jou het ligt aan mij". Als zij na een tijd nog steeds aan jou denkt zou ze vast enthousiast op een berichtje voor de kerst hebben gereageerd.
Ze heeft wel op mijn kerstgroet gereageerd, maar sindsdien heb ik ook niets meer gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 20:17
Waarom twijfel je?
Waarom ik twijfel of ik wel of niet alsnog contact moet opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:18
Waarom ik twijfel of ik wel of niet alsnog contact moet opzoeken?
Ja
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zij kwam toen net uit een relatie en zocht niet naar iets serieus (als ik het zo kan verwoorden).

Zou het een goed idee zijn om haar een bericht te sturen en het alsnog te proberen? De laatste keer heb ik haar met Kerst een bericht gestuurd, waarin ik haar een fijne Kerst heb gewenst.

Nee. Je hebt haar een bericht gestuurd en daar heeft ze niet op gehapt. Plus ze is niet aan je blijven plakken.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:17
Ze heeft wel op mijn kerstgroet gereageerd, maar sindsdien heb ik ook niets meer gestuurd.
Oh dan zou ik gewoon een berichtje sturen. Of nog beter: bel haar op en vraag haar mee uit.

Het ergste dat kan gebeuren is dat ze je alsnog afwijst. Maar dan weet je dat tenminste. Een blauwtje lopen is ook weer niet het einde van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 20:18
Ja
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Ik voelde me toentertijd niet echt afgewezen. Ze was net uit een relatie gekomen (van 4 jaar) en 'zocht gewoon niet iets meer'. Maar we hebben via app nog tot mei/juni contact gehad en door corona niet echt nog afgesproken.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:20
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Ik voelde me toentertijd niet echt afgewezen. Ze was net uit een relatie gekomen (van 4 jaar) en 'zocht gewoon niet iets meer'. Maar we hebben via app nog tot mei/juni contact gehad en door corona niet echt nog afgesproken.
Misschien heb je die afwijzing nodig om verder te kunnen. Is dat zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Als ze een relatie zou willen had ze wel voorgesteld om af te spreken, geen interesse.
Gast, je maakt het jezelf erg moeilijk maar je bent gelet op je berichtengeschiedenis ook erg wanhopig. Je hebt twee keuzes: je doet niks en dan blijft het niks. Of je doet wel wat en dan wordt het wat of niet. Dan lijkt me de keus toch voor de hand liggen?
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:20
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Dan weet je wel waar je aan toe bent en kun je verder.
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:20
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Ik voelde me toentertijd niet echt afgewezen. Ze was net uit een relatie gekomen (van 4 jaar) en 'zocht gewoon niet iets meer'. Maar we hebben via app nog tot mei/juni contact gehad en door corona niet echt nog afgesproken.
Oké, snap ik, is ook spannend. Maar ik zou het gewoon doen. Dan kun je op z'n minst tegen jezelf zeggen dat je het echt hebt geprobeerd, en daarna wellicht makkelijker loslaten mocht het op niets uitlopen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
27-02-2021 20:21
Gast, je maakt het jezelf erg moeilijk maar je bent gelet op je berichtengeschiedenis ook erg wanhopig. Je hebt twee keuzes: je doet niks en dan blijft het niks. Of je doet wel wat en dan wordt het wat of niet. Dan lijkt me de keus toch voor de hand liggen?
Doe eens niet zo semi-stoer. En hij is niet wanhopig, hij is verliefd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 20:22
Oké, snap ik, is ook spannend. Maar ik zou het gewoon doen. Dan kun je op z'n minst tegen jezelf zeggen dat je het echt hebt geprobeerd, en daarna wellicht makkelijker loslaten mocht het op niets uitlopen.
Ja, ik denk dat ik dat ook gewoon moet doen, want in alle eerlijkheid heb ik het gewoon niet los kunnen laten. Vaak vraag ik me af: wat als? Het voelde als een heel goede match en na zo lang contact te hebben gehad, dacht ik ook: zij heeft misschien toch wel ergens interesse.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 20:25
Doe eens niet zo semi-stoer. En hij is niet wanhopig, hij is verliefd.
Ja, ik ben verliefd. Toen ik haar zag, was ik (bijna) meteen verliefd. Ze vertelde later ook bij een borrel van mijn studievereniging dat ze door mij lid was geworden van de vereniging.
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:20
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Ik voelde me toentertijd niet echt afgewezen. Ze was net uit een relatie gekomen (van 4 jaar) en 'zocht gewoon niet iets meer'. Maar we hebben via app nog tot mei/juni contact gehad en door corona niet echt nog afgesproken.

De hele zomer was iedereen aan het doen alsof heel dat Corona niet bestond, dus dat jullie toen door Corona niet tot een afspraak zijn gekomen is een beetje onzin. Als jullie (zij) hadden gewild was het toen gebeurd.
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 20:25
Doe eens niet zo semi-stoer. En hij is niet wanhopig, hij is verliefd.
Loep hem maar. Overigens hoeft het een het ander niet uit te sluiten. En wat is er (semi)stoer aan mijn post?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
27-02-2021 20:28
De hele zomer was iedereen aan het doen alsof heel dat Corona niet bestond, dus dat jullie toen door Corona niet tot een afspraak zijn gekomen is een beetje onzin. Als jullie (zij) hadden gewild was het toen gebeurd.
Ik heb haar in de zomer niet meer gevraagd. We hadden alleen app-contact tot die tijd (van beide kanten). Maar op een gegeven moment is het doodgebloed. Af en toe nog een beetje contact gehad, bijvoorbeeld toen ze jarig was.
Gewoon proberen je hebt niks te verliezen toch?
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:13
De laatste keer heb ik haar met Kerst een bericht gestuurd, waarin ik haar een fijne Kerst heb gewenst.
Het is nu bijna maart en nog steeds geen reactie? Stomme postbodes ook altijd.
Alle reacties Link kopieren
Yolo666 schreef:
27-02-2021 20:35
Gewoon proberen je hebt niks te verliezen toch?
Zal ik haar gewoon dan ook bellen?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
27-02-2021 20:36
Het is nu bijna maart en nog steeds geen reactie? Stomme postbodes ook altijd.
Ze heeft gereageerd op mijn bericht.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:27
Ja, ik ben verliefd.
Je dénkt jezelf verliefd.
Totdat jullie zoenend elkaar de liefde verklaren is er niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven