Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:24
https://www.youtube.com/watch?v=Quhl3QhU7o0

Dit is een leuke docu over Anne.
Philip en Anne hebben een hele goede band, hij heeft wel eens gezegd dat zij eigenlijk een betere keuze was als troonopvolger.
Dat komt ook in deze docu naar voren.
Leuk, deze link!
Ook in The Crown wordt benadrukt hoe goed de band tussen vader en dochter is; ze lijken op elkaar, qua karakter en gevoel voor humor.
Ik denk dat prins Philip hetzelfde had gezegd bij een poging hem te ontvoeren.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Het zou inderdaad wel netjes zijn als Prins Philip tussen nu en 7 maart komt te overlijden om het interview uit te stellen.
Ik denk ook dat H&M daar zelf geen problemen mee hebben, maar er is wel heel veel reclametijd mee gemoeid en dat kan het probleem zijn.
En ja, wanneer doe je het dan wel? In ieder geval niet in de rouwperiode van 8 dagen, dus dan zou het zeker een volle week opschuiven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard zullen Harry en Meghan de wens hebben dat het interview op een later tijdstip wordt uitgezonden in geval van het overlijden van prins Philip.

De zeggingskracht van het interview zal ook afnemen als het in dezelfde periode wordt uitgezonden als een uitvaartplechtigheid van de grootvader van Harry en echtgenoot van de wereldwijd gerespecteerde Queen op alle zenders is te zien.
Daar heeft CBS ook geen belang bij natuurlijk.
Hoe het met de adverteerders zit, geen idee. Misschien kunnen adverteerders opnieuw intekenen?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:28
Het schijnt ook dat prins Philip mogelijk met zijn zoon Charles heeft gesproken over diens toekomstige taken als hoofd van de familie, zo meldde een voormalig secretaris van Elizabeth.

Er zijn nogal wat zaken die aandacht behoeven; het interview, Andrew’s positie, een herverdeling van de patronaten die Harry en Meghan tot nu toe bekleedden, het inperken van het aantal leden van de koninklijke familie, waar Charles een voorstander van schijnt te zijn, de kwestie van een eventueel regentschap voor George (kan Harry dit nog wel doen) en last but not least (denk ik) de enorme klap die Elizabeth zal krijgen mocht ze verder moeten zonder haar echtgenoot, die haar al 70 jaar bijstaat.

Charles wil inderdaad het aantal leden inperken, maar moet dat misschien nu toch wat bijstellen nu H&M geen senior royals meer zijn. De kinderen van Anne zijn eigenlijk vrij onzichtbaar, die van broer Edward nog te jong al doen Edward en Sophie wel het nodige. Andrew en Fergie kunnen niet meedoen dus ik gok dat Eugenie en Beatrice toch af en toe mogen optreden, nu dus dat H&M niet meer mee doen.
Ik denk zomaar dat Edward & Sophie taken doen, Anne waar zij kan (ze is natuurlijk niet meer piep) en dat mogelijk dus de dochters van Andrew her en der acte de presence geven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:46
Uiteraard zullen Harry en Meghan de wens hebben dat het interview op een later tijdstip wordt uitgezonden in geval van het overlijden van prins Philip.

De zeggingskracht van het interview zal ook afnemen als het in dezelfde periode wordt uitgezonden als een uitvaartplechtigheid van de grootvader van Harry en echtgenoot van de wereldwijd gerespecteerde Queen op alle zenders is te zien.
Daar heeft CBS ook geen belang bij natuurlijk.
Hoe het met de adverteerders zit, geen idee. Misschien kunnen adverteerders opnieuw intekenen?

Zeker!
De adverteerders zullen binnenskamers vloeken en tieren, maar uiteraard zeer begripvol reageren naar buiten, gok ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-03-2021 20:36
...En mocht het inderdaad een interview zijn waar de vuile was buiten gehangen wordt....
Ik denk nog steeds (afgaande op de voorproefjes) dat er vooral veel gesuggereerd wordt door Oprah zelf. Herhaalt ze Meghan’s woorden of legt ze Meghan deze in de mond? Ik vermoed het laatste.
De spotjes zijn erg sensationeel en qua niveau vergelijkbaar met schreeuwerige koppen in de tabloids: “Unsurvivable”, “zweeg je of werd je het zwijgen opgelegd?”.
Oprah hoopt een grote klapper te maken, dat is duidelijk.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Harry en Meghan, oftewel de Archewell Foundation heeft op haar website een lijst met suggesties voor goede daden voorgesteld in het kader van International Women’s Day; en dat is op 8 maart, de dag waarop het interview wordt uitgezonden.
(Hier in Nederland volgens mij nog niet een dag die iedereen memoreert.)
De Archewell Foundation heeft ook een nieuw logo met daarin de woorden: Community- Service- Compassion- Action

Nu met link:

https://archewell.com/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:28
de enorme klap die Elizabeth zal krijgen mocht ze verder moeten zonder haar echtgenoot, die haar al 70 jaar bijstaat.
Als iemand 95 is en diens echtgenoot is 99 dan is het volgens mij geen "enorme klap" als een van de twee overlijdt. Wel verdrietig, maar bij "enorme klap" denk ik toch meer aan onverwacht overlijden of hele jonge mensen die overlijden. Als je 99 bent dan is overlijden niet iets wat onverwacht of als een schok komt, ik zou het eerlijk gezegd verbazingwekkender vinden als ie weer volledig opknapt.
Am Yisrael Chai!
mdh schreef:
02-03-2021 20:54
Ik denk nog steeds (afgaande op de voorproefjes) dat er vooral veel gesuggereerd wordt door Oprah zelf. Herhaalt ze Meghan’s woorden of legt ze Meghan deze in de mond? Ik vermoed het laatste.
De spotjes zijn erg sensationeel en qua niveau vergelijkbaar met schreeuwerige koppen in de tabloids: “Unsurvivable”, “zweeg je of werd je het zwijgen opgelegd?”.
Oprah hoopt een grote klapper te maken, dat is duidelijk.

Dat kan zeker, voor de sensatiezoekers zal het dan wel een deceptie worden en voor de fans zal het een bevestiging zijn hoe geweldig en geweldig zielig het stel is.

Ik blijf het bijzonder vinden dat ze voor zo iemand als Oprah hebben gekozen, ze staat niet bekend om haar goede interview technieken of moreel kompas. Ik vraag mij af of ze in de VS niet iemand hebben met wat meer klasse en die wat minder hijgerig is.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 21:12
Als iemand 95 is en diens echtgenoot is 99 dan is het volgens mij geen "enorme klap" als een van de twee overlijdt. Wel verdrietig, maar bij "enorme klap" denk ik toch meer aan onverwacht overlijden of hele jonge mensen die overlijden. Als je 99 bent dan is overlijden niet iets wat onverwacht of als een schok komt, ik zou het eerlijk gezegd verbazingwekkender vinden als ie weer volledig opknapt.
Ik denk inderdaad niet zozeer dat een overlijden als onverwacht komt, maar dat gezien de hoge leeftijd van Elizabeth haar gezondheid mogelijk snel in het geding zou kunnen komen.
Het zal niet voor het eerst zijn dat echtelieden op hoge leeftijd snel na elkaar komen te overlijden, doordat ze een leven zonder elkaar niet meer aankunnen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens in mijn naaste omgeving waargenomen dat als een van beide bejaarde echtgenoten komt te overlijden, dat de geestelijke vermogens van de achtergebleven partner toch snel afnamen, evenals zelfverzekerdheid en zelfredzaamheid. In die zin komt het toch als een klap aan.

Elizabeth zal in het harnas blijven tot het einde, denk ik, en dat zou voor Charles een moeilijke positie zijn waarin hij zou kunnen komen te verkeren.

Edit: ik neem aan dat Philip als geen ander zal kunnen inschatten op welke wijze zijn overlijden Elizabeth zal raken en haar functioneren zal beïnvloeden. Hij zal Charles hebben geïnstrueerd hoe hij haar kan ondersteunen.
mdh wijzigde dit bericht op 02-03-2021 21:27
20.44% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
02-03-2021 21:18
Ik denk inderdaad niet zozeer dat een overlijden als onverwacht komt, maar dat gezien de hoge leeftijd van Elizabeth haar gezondheid mogelijk snel in het geding zou kunnen komen.
Het zal niet voor het eerst zijn dat echtelieden op hoge leeftijd snel na elkaar komen te overlijden, doordat ze een leven zonder elkaar niet meer aankunnen.

Philip woont al een paar jaar ergens anders, in een cottage op het terrein van Windsor castle als ik het me goed herinner.
En laten we wel wezen, de man is bijna 100. Lullig gezegd, maar dan moet je toch een keer ergens aan dood.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 21:25
...
En laten we wel wezen, de man is bijna 100. Lullig gezegd, maar dan moet je toch een keer ergens aan dood.
Volgens mij refereert Philip daar al jarenlang aan, op zijn welbekende wijze met zelfspot.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:00
Mooie ring, had hem al eens op de site van de juwelier bekeken.
Maar ik denk niet dat Meghan middels edelstenen communiceert :biggrin:
Ik had hem ook al opgezocht, in een andere kleur is het helemaal mijn smaak
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Charles is natuurlijk ook een moeder en staatshoofd gewend die de touwtjes strak in handen had.
Mogelijk zal die situatie veranderen. In Groot-Brittannië treedt een vorst niet af wegens een hoge leeftijd.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 21:18
Ik denk inderdaad niet zozeer dat een overlijden als onverwacht komt, maar dat gezien de hoge leeftijd van Elizabeth haar gezondheid mogelijk snel in het geding zou kunnen komen.
Het zal niet voor het eerst zijn dat echtelieden op hoge leeftijd snel na elkaar komen te overlijden, doordat ze een leven zonder elkaar niet meer aankunnen.
Ja, dat ben ik dan weer wel met je eens, dat dacht ik toen ik mijn reactie schreef zelf ook al, dat het me niet zou verbazen dat als er 1 gaat de ander er vrij snel op volgt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Het zou ook nog kunnen dat Philip met Charles zijn wensen rondom een uitvaart in Corona-tijd heeft besproken.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-03-2021 21:14
Dat kan zeker, voor de sensatiezoekers zal het dan wel een deceptie worden en voor de fans zal het een bevestiging zijn hoe geweldig en geweldig zielig het stel is.

Ik blijf het bijzonder vinden dat ze voor zo iemand als Oprah hebben gekozen, ze staat niet bekend om haar goede interview technieken of moreel kompas. Ik vraag mij af of ze in de VS niet iemand hebben met wat meer klasse en die wat minder hijgerig is.
Oprah heeft hen in contact gebracht met Tyler Perry wiens huis ze een tijdje betrokken hebben. Oprah heeft op Twitter of instagram ook (indirecte) reclame gemaakt voor dat koffiemerk waarin Meghan heeft geïnvesteerd. Voor wat hoort wat? Oprah zal iets terugverwacht hebben vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het op dit punt wel eens met Hetvrijewoord, ze hadden zich beter door iemand anders dan Oprah moeten laten interviewen. Ik vind haar interview style ook niks. Alle sensatie eromheen, en die suggestieve vragen ( where you silence or silenced?). Ik wil het wel zien, maar ik ga me vast ergeren aan Oprah.
In haar talkshowtijd vond ik de interviews met bekende mensen meestal niet zo geslaagd, de andere afleveringen vond ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Charles als koning, blegh. Dat vind ik nou zo een kleurloze man. Hopelijk blijft The Queen nog even leven!
Hamer schreef:
02-03-2021 21:40
Oprah heeft hen in contact gebracht met Tyler Perry wiens huis ze een tijdje betrokken hebben. Oprah heeft op Twitter of instagram ook (indirecte) reclame gemaakt voor dat koffiemerk waarin Meghan heeft geïnvesteerd. Voor wat hoort wat? Oprah zal iets terugverwacht hebben vermoed ik.

Ik vond het merkwaardig dat Oprah bij het huwelijk was, het had er alle schijn van dat ze zodra Meghan met Harry ging zich heeft opgeworpen als 'vriendin'. Erg oprecht komt het niet over maar ja, het Hollywood wereldje.
Alle reacties Link kopieren
Oprah zet zich ook in voor Women Empowerment, dat zal Meghan waarschijnlijk hebben aangesproken.

Oprah heeft ook meermaals Sarah Ferguson in haar talkshow ontvangen; daarom verbaasde het mij dat Harry een interview met Oprah zou overwegen want
de dingen die ze daar vertelde (o.a. over haar alcoholgebruik en de scheiding van Andrew) behoorden ook tot de categorie “vuile was” waar het koninklijk huis zeker in die tijd niet blij mee was.
Later is ze meen ik ook een keer bij Oprah langsgeweest om haar kinderboek Budgie the helicopter te promoten.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
blueroosje schreef:
02-03-2021 21:45
Charles als koning, blegh. Dat vind ik nou zo een kleurloze man. Hopelijk blijft The Queen nog even leven!
Charles’ imago was de laatste jaren juist verbeterd; als liefhebbende grootvader, vader die Meghan als bruid weggaf omdat haar vader niet aanwezig was, als gelukkig getrouwde man met Camilla, als mentor van William en ook zijn interesse voor biologische landbouw dwingt nu veel meer respect af dan veertig jaar geleden het geval was.
Helaas voor Charles (en Camilla) gooide deel vier van The Crown roet in het eten want Charles kwam er in de serie niet best vanaf in de wijze waarop hij de jonge Diana behandelde.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Mij spreekt Oprah ook niet zo aan. Zoals ik in het vorige topic schreef: nu ze minder op tv komt kent de jongere generatie haar minder goed en ze ligt onder vuur vanwege haar vriendschap met Harvey Weinstein.

Maar goed, Ellen Degeneres ligt ook onder vuur. Wie blijft er dan nog over?
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-03-2021 22:04
Mij spreekt Oprah ook niet zo aan. Zoals ik in het vorige topic schreef: nu ze minder op tv komt kent de jongere generatie haar minder goed en ze ligt onder vuur vanwege haar vriendschap met Harvey Weinstein.

Maar goed, Ellen Degeneres ligt ook onder vuur. Wie blijft er dan nog over?
Harry en Meghan hebben ooit gezegd dat ze jonge en niet gevestigde journalisten een kans wilden gunnen....
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven