Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-03-2021 23:17
Hoe gaat het nu met prins Philip?
Geen nieuw nieuws vandaag.
Ik denk dat je voor een belangrijk interview 9 van de 10 keer een geroutineerde interviewer kiest. Dat zag je in NL ook, bij de interviews van Bea en WA.
De laaste van WA was een iets onconventioneler keuze, met Wilfried de Jong maar nog steeds een geroutineerde interviewer.
Alle reacties Link kopieren
De Mail on Sunday/Associated Newspapers gaan trouwens in hoger beroep tegen het verloren deelvonnis.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:04
Prinses Anne werd ooit bijna gekidnapt.

https://www.vogue.co.uk/arts-and-lifest ... kidnapping

Twee briljante uitspraken:

After Ball opened the door of the Rolls Royce, wrestled her to the ground, and commanded her to get out, her three-word response shut down further conversation on the matter: “Not bloody likely!”

en

Ultimately, passing heavyweight boxer Ronnie Russell came to Anne’s rescue – rushing up to the car and punching Ball twice in the head, knocking him to the ground. “I hit him as hard as I could – if he had been a tree he would have fallen over,” he later said. As for Anne’s parting words to her assailant? “Just go away and don’t be such a silly man.”

Dat bericht had ik afgelopen zondagmiddag al geplaatst.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wel interessant om te zien hoeveel interesse er in dit koppel is.
Dit is een Nederlands forum, het is pas in de avond geopend en we zitten nu al op pagina 4 :sun:
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-03-2021 23:11
Het kan ook gewoon voor een vraag staan. Ik had tenslotte hardop gevraagd wie er naast Oprah of Ellen nog in aanmerking kwam en mdh herinnerde zich de opmerking over jonge journalisten. Feitelijk deed zij mij een suggestie en een vraag ineen, althans zo las ik het.
Inderdaad.

Ik kan de website Onze Taal aanbevelen in deze. Zoeken op ‘beletselteken’ (weer wat geleerd vandaag).
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:04
Prinses Anne werd ooit bijna gekidnapt.

https://www.vogue.co.uk/arts-and-lifest ... kidnapping

Twee briljante uitspraken:

After Ball opened the door of the Rolls Royce, wrestled her to the ground, and commanded her to get out, her three-word response shut down further conversation on the matter: “Not bloody likely!”

en

Ultimately, passing heavyweight boxer Ronnie Russell came to Anne’s rescue – rushing up to the car and punching Ball twice in the head, knocking him to the ground. “I hit him as hard as I could – if he had been a tree he would have fallen over,” he later said. As for Anne’s parting words to her assailant? “Just go away and don’t be such a silly man.”
Dat van die 'silly man' wist ik niet.
Maakt het nog grappiger :-D
Alle reacties Link kopieren
Oprah is natuurlijk niet de minste en ik denk ook wel echt enorm populair nog in Amerika. Ik vraag me alleen af of het in het belang is van Harry en Meghan om zich door haar te laten interviewen. Oprah zal natuurlijk scoops willen, maar Harry en Meghan hebben nog steeds veel te verliezen en moeten goed balanceren tussen wat ze kunnen vertellen ( zonder familie en monarchie te schaden) en eigenlijk willen vertellen ( misschien voelen ze zich niet gesteund door familie en de staff). Heel lastig lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 23:16
@meisje22: ik denk dat ze het hartgrondig meenden, en terecht!

Toen ze nog tot het Koninklijk Huis behoorden was het echter een moeilijk te realiseren voornemen, zeker in Groot-Brittannië, nu uiteraard wel.
Ik denk ook zeker dat ze het meenden. Denk namelijk dat het twee hele leuke mensen zijn met wel degelijk goede bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
02-03-2021 23:22
Eigenlijk wel interessant om te zien hoeveel interesse er in dit koppel is.
Dit is een Nederlands forum, het is pas in de avond geopend en we zitten nu al op pagina 4 :sun:
Ja eigenlijk wel apart. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het gewoon een heel leuk stel😀 In ieder geval niet saai en kleurloos, en zij is prachtig. Ze vallen gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 23:23
Inderdaad.

Ik kan de website Onze Taal aanbevelen in deze. Zoeken op ‘beletselteken’ (weer wat geleerd vandaag).
Het wat? o_o
Ja, ik heb ook weer wat geleerd.
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:25
Oprah is natuurlijk niet de minste en ik denk ook wel echt enorm populair nog in Amerika. Ik vraag me alleen af of het in het belang is van Harry en Meghan om zich door haar te laten interviewen. Oprah zal natuurlijk scoops willen, maar Harry en Meghan hebben nog steeds veel te verliezen en moeten goed balanceren tussen wat ze kunnen vertellen ( zonder familie en monarchie te schaden) en eigenlijk willen vertellen ( misschien voelen ze zich niet gesteund door familie en de staff). Heel lastig lijkt me dat.

Ik denk dat je juist met een ervaren interviewer goed afspraken kunt maken en niet voor verrassingen komt te staan.
Een jonge journalist zal misschien meer gedreven zijn om toch een scoop te willen hebben. Oprah heeft dat niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 23:23
Inderdaad.

Ik kan de website Onze Taal aanbevelen in deze. Zoeken op ‘beletselteken’ (weer wat geleerd vandaag).
Tja, ik vond dit: "Het beletselteken bestaat uit een reeks van drie punten en kan op verschillende manieren gebruikt worden. Het kan aangeven dat een gedachtegang niet helemaal wordt afgemaakt en dat de lezer geacht wordt dat wat ontbreekt zelf aan te kunnen vullen".

Ik denk dat het op een forum handiger is om een ? te gebruiken als je een vraag stelt
meisje22 wijzigde dit bericht op 02-03-2021 23:29
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:28
Ik denk dat je juist met een ervaren interviewer goed afspraken kunt maken en niet voor verrassingen komt te staan.
Een jonge journalist zal misschien meer gedreven zijn om toch een scoop te willen hebben. Oprah heeft dat niet meer nodig.
Eens
Alle reacties Link kopieren
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:27
Ja eigenlijk wel apart. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het gewoon een heel leuk stel😀 In ieder geval niet saai en kleurloos, en zij is prachtig. Ze vallen gewoon op.
Ze hebben inderdaad alletwee star power.
Heb eigenlijk nooit zo heel veel gezien waar Meghan beweegt en praat, maar in dat stukje James Corden dacht ik: "Zij komt echt goed over op de camera" en dat was zelfs nog maar via de telefoon.
meisje22 schreef:
02-03-2021 23:28
Eens

Doe eens niet zo eng @(
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:29
Doe eens niet zo eng @(
:puh:
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
02-03-2021 23:28
Tja, ik vond dit: "Het beletselteken bestaat uit een reeks van drie punten en kan op verschillende manieren gebruikt worden. Het kan aangeven dat een gedachtegang niet helemaal wordt afgemaakt en dat de lezer geacht wordt dat wat ontbreekt zelf aan te kunnen vullen".

Ik denk dat het op een forum handiger is om een ? te gebruiken als je een vraag stelt
Zeker in dit topic :biggrin:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 23:30
Zeker in dit topic :biggrin:
:proud:
Alle reacties Link kopieren
He, zijn jullie tegenwoordig BFF's? :thumbsup:
Am Yisrael Chai!
Zonmuis schreef:
02-03-2021 23:29
Ze hebben inderdaad alletwee star power.
Heb eigenlijk nooit zo heel veel gezien waar Meghan beweegt en praat, maar in dat stukje James Corden dacht ik: "Zij komt echt goed over op de camera" en dat was zelfs nog maar via de telefoon.

Ze was ook niet voor niets actrice natuurlijk. Ze is bloedmooi vind ik.
Harry is wat klungeliger voor de camera maar wel heel grappig en duidelijk meer ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:31
He, zijn jullie tegenwoordig BFF's? :thumbsup:
Dat wil Merys graag.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:28
Het schijnt ook dat prins Philip mogelijk met zijn zoon Charles heeft gesproken over diens toekomstige taken als hoofd van de familie, zo meldde een voormalig secretaris van Elizabeth.

Er zijn nogal wat zaken die aandacht behoeven; het interview, Andrew’s positie, een herverdeling van de patronaten die Harry en Meghan tot nu toe bekleedden, het inperken van het aantal leden van de koninklijke familie, waar Charles een voorstander van schijnt te zijn, de kwestie van een eventueel regentschap voor George (kan Harry dit nog wel doen) en last but not least (denk ik) de enorme klap die Elizabeth zal krijgen mocht ze verder moeten zonder haar echtgenoot, die haar al 70 jaar bijstaat.

'Haar steun en toeverlaat' noemt ze hem altijd.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:31
He, zijn jullie tegenwoordig BFF's? :thumbsup:

Ja, we weten alleen niet hoe lang dat duurt :rofl:
meisje22 schreef:
02-03-2021 23:30
:puh:

Zo ken ik je weer. :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven