Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Ik vind de make-up van Ellemieke altijd zo lelijk (die bleke lippen ). Ze zou er volgens mij een stuk beter uit kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
het is hier binnen beter dan buiten
Hoe spreek je Mavis eigenlijk uit?
Maar dit is òòk Ellemieke:

Anyway, zelfs op de foto van Ingmagh vind ik haar drie keer niks.

Yolanthe daarintegen vind ik een hele mooie lach en vooral supermooie ogen hebben, en die haargrens... ze heeft tenminste een fantastische bos haar! (jaloers robo? mwa, beetje maar)
quote:missy schreef op 19 mei 2009 @ 15:16:

You go girl..neem dit keer maar een lekkere party kerel!!i.p.v. eentje die verwacht dat je zijn ma speeltVolgens mij is ze dan bij Wesley aan het verkeerde adres...
En wat voor tattoo?
Oh yaiks Robo!

Ik vind Yolanthe ook erg mooi. En in interviews kwam ze heel leuk over, oh maar toen hoorde ik haar praten, in een spotje voor Onderweg naar Morgen, wát een afknapper!
Deze

Wat staat er eigenlijk?
Samen zijn we een. In het Spaans.

Met de letter Y erbij.. gut. Daar kom je niet zomaar vanaf...
quote:Margaretha2 schreef op 19 mei 2009 @ 15:18:

En wat voor tattoo?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd??
De tattoo volgens Telegraaf: voor altijd één met jou, Y. (Maar dan in het Spaans.)
quote:robo schreef op 19 mei 2009 @ 15:17:

Maar dit is òòk Ellemieke:

[afbeelding]jee... das niet best
Doe maar een bitterbal, heb ik wel zin in

*geeft er ook een aan Hemera*
een haargrens-discussie!
Misschien moet Jan maar weer een vriendin met de letter Y zoeken.
Ahh, wat jammer. Ik vond het een leuk koppel.

Maar nu snap ik niet wat zij ziet in Wesley, Jan lijkt mij veel leuker.

Zonde van de tattoo, hopelijk is de Y makkelijk weg te halen.
quote:Hemera schreef op 19 mei 2009 @ 15:16:

De zielig voor Jan hyves is inmiddels opgericht dames. Wie maakt er één voor Yolanthe?

T-shirts met naar keuze "Zielig voor Jan /Yolanthe binnenkort bij mij te bestellen
Missy = Yolanthe? Kennelijk heeft ze inside informatie namelijk.
Die wesley is gewoon echt niet knap zeg
Zoek dan een lekkere voetballert uit inderdaad.
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 15:32:

Zoek dan een lekkere voetballert uit inderdaad.Ik denk dat ze dat wel wilde, maar dat die al bezet waren.
Jeutje...

Die arme Jan toch. Ik hoop dat ie nu toch voor een typisch volendams hamsterhoofd gaat. ( ala moniek en sita, net hamsters ) En Yolanthe heeft niet alleen een stomme haargrens, maar ook een stomme bovenlip.

Zo !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven