Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Sita komt uit een dam verderop
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen die T-shirts wel toegevoegd worden aan de C&A collectie van Jan. Nog een onderbroekje erbij (zelfde tekst) en klaar ben je.
Uit de nieuwe verse blog van Nynke:quote:Jan en Yolanthe zijn uit elkaar. Kan dat zomaar? Hebben zij geen clausule in hun TROS- contract waarin staat dat ze voor altijd het prinselijk paar van de ‘grootste familie van Nederland’ moeten vormen? Moesten zij zelfs niet van de voorzitter van de TROS zélf de grootste familie van Nederland gaan stichten?
Lekker zeg. Zo'n bitterbal.
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 15:39:

Sita komt uit een dam verderop Ilpendam en Volendam is een no go. Élke andere plaats icm Volendam is een no go.
he, niks met die dammen daar hoor!

(maar ik ben ook import, dan mag ik dat nog denken )
Ing, er is met de rest van de dammen zeer zeker niks mis, het is alleen VOLENdam. En Marken. Allemaal inteelt.
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 15:39:

Sita komt uit een dam verderop

oh, ik vond haar altijd zo'n Volendams hoofd hebben.

Val ik gelijk door de mand qua kennis over bekende Nederlanders. Shit zeg.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 15:42:

[...]

Ilpendam en Volendam is een no go. Élke andere plaats icm Volendam is een no go.Collega van mij is Joego en woont in Volendam. Vind ik wel een leuke combi
Inteelt! Zoals hier in de vallei, héérlijk, maar drie achternamen om te onthouden.
Gaan ze echt een persconferentie geven...
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 15:47:

Ing, er is met de rest van de dammen zeer zeker niks mis, het is alleen VOLENdam. En Marken. Allemaal inteelt.Vandaar die hamsterhoofden dus.
quote:Pien252 schreef op 19 mei 2009 @ 15:48:

Gaan ze echt een persconferentie geven...

idd.

Zou er nu ook 1 minuut stilte komen ?

En een stille tocht ?

( Of 2 eigenlijk, 1 voor Jan en 1 voor Yolanthe, en dat die stille tochten elkaar dan op een kruising treffen, en dat ze elkaar dan aanvallen enzo.. )
oh, dan moet de vlag nu vast ook half stok
quote:borodini schreef op 19 mei 2009 @ 15:50:

[...]

idd.

En een stille tocht ?

( Of 2 eigenlijk, 1 voor Jan en 1 voor Yolanthe, en dat die stille tochten elkaar dan op een kruising treffen, en dat ze elkaar dan aanvallen enzo.. )

Gaan ze echt een persconferentie geven... Grapje, mag ik hopen?
quote:borodini schreef op 19 mei 2009 @ 15:50:

[...]

idd.

En een stille tocht ?

( Of 2 eigenlijk, 1 voor Jan en 1 voor Yolanthe, en dat die stille tochten elkaar dan op een kruising treffen, en dat ze elkaar dan aanvallen enzo.. )Ja dan krijg je van die Michael Jackson-achtige Beat It taferelen op de dijk.

Gaan ze echt een persconferentie geven... Is dit zo? Waar staat dat?
ik hoop het wel toffifee
Lachen man.

Ik denk dat ik een Jan-Hooligan word.

En jullie ? Jan of Yolanthe ?
Jan en Yo uit

elkaar, omg.

week 21 | 19.05.09 | 15:31 | Nynke | Muziek | Relatie | Door NynkeDeJ

Jan en Yolanthe, niet zo forever

Jan en Yolanthe zijn uit elkaar. Kan dat zomaar? Hebben zij geen clausule in hun TROS- contract waarin staat dat ze voor altijd het prinselijk paar van de ‘grootste familie van Nederland’ moeten vormen? Moesten zij zelfs niet van de voorzitter van de TROS zélf de grootste familie van Nederland gaan stichten?

Het is natuurlijk een beetje belachelijk dat het ANP hier een alarm voor uit laat gaan. Dat doen ze volgens mij alleen bij de dood van een staatshoofd of een aardbeving, of iets dergelijks. Niet bij de breek- up van ’s lands populairste zanger en zijn liefje. Vanmiddag is er zelfs een persconferentie. Nou vráág ik je.

Over Jan maak ik mij geen zorgen. Die was toch al beroemd voor hij Yo ontmoette, en kan nu -nadat de tranen gedroogd zijn- zijn J- Style onderbroeken uittrekken in de vele ledikantjes van de vrouwelijke fans die maar wát graag met hem de sponde in willen duiken. Jan blijft gewoon platen maken, en dat zal hij wel blijven doen tot we allemaal oud en dement zijn liedjes nóg meeprevelen.

Yolanthe is eigenlijk een heel ander verhaal. Want wat kan Yolanthe? De vrouw- van zijn? In wulpse lingerie van een billboard afspetteren? Want, correct me if I’m wrong: volgens mij kwam Yolanthe’s carrière pas van de grond toen ze met ons aller Jan kreeg. Wie was zij daarvoor?

Daarom vind ik het zo slim van haar dat ze nu al gesignaleerd wordt aan de hand van Wesley Sneijder. Een voetbalman. Perfect! Want ik denk dat Yo altijd al een voetbalvrouw was, maar dan in het lichaam van een zangersvrouw. Ga maar na: ze ontwerpt graag kleding (Victoria Beckham), presenteert (Sylvie Meis) en ze gaat nota bene een rol spelen in het volgende seizoen van ‘Voetbalvrouwen’. Ze heeft haar ware roeping gevonden.

Jammergenoeg voor Jan als voetbalvrouw.

Of is dit niet serieus bedoeld (ik hoop het!!)
Jan uiteraard Boro.
quote:borodini schreef op 19 mei 2009 @ 15:54:

Lachen man.

Ik denk dat ik een Jan-Hooligan word.

En jullie ? Jan of Yolanthe ?JAN!! Ofcourse!! (hoop ooit zijn vriendje Simon nog een keer in een donker steegje te treffen,jumjum )
Jan
Hemeltje, en ik was nog wel aan het bijkomen van de breek up tussen Jordan en Peter Andre.

Maar even serieus.....De wereld staat in de fik en Jan Yo vinden het nodig een persconferentie te geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven