Seksblunders/gênante momenten

09-03-2021 22:00 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een tamme bende in deze pijler tegenwoordig.

Lijkt me leuk om eens blunders of gênante momenten op seksgebied te delen om er weer een beetje opleving in te brengen

Ik zal wel aftrappen:

Even voor de duidelijkheid: ik heb een open relatie!

Ik lag een keer met een minnaar in bed, waren lekker bezig geweest en hij had net zijn cum gehad. Ff plaspauze en een 2e ronde lag in het verschiet.

Maar ineens kwam er een bestelbusje het erf op, had wat besteld wat 1 dezer dagen bezorgd zou worden.

Minnaar vroeg wie dat dan was, om hem te plagen riep ik "fuck, m'n man!!!" Had ik beter niet kunnen doen, want meneer wist niet hoe snel hij uit bed moest en liet van schrik wat pies lopen.

Maar hij had het condoom nog om en zijn piemel was inmiddels volledig slap dus splash, alles op de vloerbedekking op de slaapkamer, en ook zijn kwak dus.

Ik snel in badjas naar de deur en toen ik terug kwam heb ik hem een handdoek in de handen gedrukt en zijn we maar gaan boenen ipv seksen, hij schaamte zich nogal, terwijl ik er wel om kon lachen. Als de zon er op staat kun je het nog steeds zien.

Heb m'n man maar verteld dat de hond naar binnen is geglipt en daar de behoefte heeft gedaan, aangezien het nog wel iets stonk naar pies ...
blomke82 wijzigde dit bericht op 09-03-2021 23:49
2.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Sure...
Hij had net zijn cum gehad? Wat is dat nou weer voor taalverkrachting?
Alle reacties Link kopieren
Arme hond, vals beschuldigd.....
Panda1987 schreef:
09-03-2021 22:29
Arme hond, vals beschuldigd.....
Arme minnaar kun je beter zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Dus die minnaar van jou kan wel met een gehuwde vrouw neuken, maar pist nog in zijn broek wanneer hij denkt dat haar man thuis komt? Wat een figuur.
leeg
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
09-03-2021 22:32
Arme minnaar kun je beter zeggen.
Arme minaar?! Hij duikt toch met een getrouwde vrouw in bed, kan daar geen medelijden mee hebben hoor
Helena_z schreef:
09-03-2021 22:33
Dus die minnaar van jou kan wel met een gehuwde vrouw neuken, maar pist nog in zijn broek wanneer hij denkt dat haar man thuis komt? Wat een figuur.
Die getrouwde vrouw deed zelf ook vrolijk mee zo te lezen nog in het echtelijke bed ook.
Panda1987 schreef:
09-03-2021 22:34
Arme minaar?! Hij duikt toch met een getrouwde vrouw in bed, kan daar geen medelijden mee hebben hoor
Alsof die vrouw niet zelf meedeed. Daarom meelij met de minnaar die nou zijn eigen blunder hier terug kan lezen. Vertel dan op zijn minst je eigen blunders en genante momenten ipv van die van iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn precies de reacties waar TO op hoopt.

TO heeft een open huwelijk...
Alle reacties Link kopieren
Hij had net zijn cum gehad? Daar moet je niet te lang bij nadenken....klinkt als: hij heeft net zijn toetje opgegeten.
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
09-03-2021 22:37
Alsof die vrouw niet zelf meedeed. Daarom meelij met de minnaar die nou zijn eigen blunder hier terug kan lezen. Vertel dan op zijn minst je eigen blunders en genante momenten ipv van die van iemand anders.
Stiekem neuken met een gebonden iemand maakt je even lelijk als degene die vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
+1
Saivash schreef:
09-03-2021 22:40
Stiekem neuken met een gebonden iemand maakt je even lelijk als degene die vreemdgaat.
Hij hoeft toch aan niemand verantwoording af te leggen? Tenzij hij zelf thuis ook iemand heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de humor is ver te zoeken zeg,

Misschien moet ik even wat uitleggen. Ja ik heb een open relatie, ik mag van mijn man puur voor de lust met anderen naar bed, maar geen relatiemateriaal.

Minnaar in kwestie was 21 jaar en vond het allemaal best wel spannend.

En nee je hoeft er geen medelijden mee te hebben. Heb hier na nooit meer wat van hem gehoord.
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
09-03-2021 22:34
Die getrouwde vrouw deed zelf ook vrolijk mee zo te lezen nog in het echtelijke bed ook.
Ja, maar 't ging me meer om het verhaal waarin hij wel 't lef heeft om zo'n zet te maken, maar dan niet 't lef heeft om de mogelijke gevolgen onder ogen te zien (dat haar man hen kan betrappen). En dan zodanig diepgaand, dat hij in't midden van de kamer z'n behoefte doet uit schrik. Vind ik best zielig.

Dat mijn aandacht naar hem ging, maakt haar overigens niet beter hoor.
leeg
Blomke82 schreef:
09-03-2021 22:47
Nou, de humor is ver te zoeken zeg,

Misschien moet ik even wat uitleggen. Ja ik heb een open relatie, ik mag van mijn man puur voor de lust met anderen naar bed, maar geen relatiemateriaal.

Minnaar in kwestie was 21 jaar en vond het allemaal best wel spannend.

En nee je hoeft er geen medelijden mee te hebben. Heb hier na nooit meer wat van hem gehoord.
Ik vind het ook niet echt grappig eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerder opmerkelijk dat hij na een plaspauze weer het gebruikte volle condoom omdoet!
Helena_z schreef:
09-03-2021 22:48
Ja, maar 't ging me meer om het verhaal waarin hij wel 't lef heeft om zo'n zet te maken, maar dan niet 't lef heeft om de mogelijke gevolgen onder ogen te zien (dat haar man hen kan betrappen). En dan zodanig diepgaand, dat hij in't midden van de kamer z'n behoefte doet uit schrik. Vind ik best zielig.

Dat mijn aandacht naar hem ging, maakt haar overigens niet beter hoor.
Ik zou toch bozer op mn vriendin zijn dan op degene met wie ze vreemd gaat. Hypothetisch dan.
Ik hoop dat je beter kan pijpen dan verhalen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
09-03-2021 22:45
Hij hoeft toch aan niemand verantwoording af te leggen? Tenzij hij zelf thuis ook iemand heeft.
Ik vind het gewoon een behoorlijk gore streek. Maar dat is mijn mening...
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
09-03-2021 22:51
Ik vind het eerder opmerkelijk dat hij na een plaspauze weer het gebruikte volle condoom omdoet!
Was voor de plaspauze, condoom zat er nog om. Maar goed, vond het zelf wel grappig hoe hij reageerde. Een grote mond vooraf maar als het te spannend wordt krijg je dit.
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
09-03-2021 22:52
Ik zou toch bozer op mn vriendin zijn dan op degene met wie ze vreemd gaat. Hypothetisch dan.
't gaat me niet om op wie je boos zou moeten zijn, 't gaat me om hoe zielig die man is.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
09-03-2021 22:55
Was voor de plaspauze, condoom zat er nog om. Maar goed, vond het zelf wel grappig hoe hij reageerde. Een grote mond vooraf maar als het te spannend wordt krijg je dit.
Ik vind het een slecht verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven