App Gestuurde Trileitjes Ervaring gezocht

13-03-2021 12:09 17 berichten
Het lijkt me leuk om een app gestuurde trileitje (een eitje dat met een app op de telefoon te besturen is. Je kan dat het trillen aan- en uitzetten en variëren) te kopen als cadeautje voor iemand. Heeft iemand ervaringen, advies wat goede en wat slechte zijn? De prijs maakt niet zo veel uit. Het is een erg goede vriendin.
Ha mijn man vond dit wel een spannend idee. Nou, het doet bij mij dus niks. Ja, ik voel wat trillen van binnen maar ik wordt er niet opgewonden van en krijg er al helemaal geen orgasme van.
Niet doen dus, dit soort onzin is bedacht door mannen die niet weten hoe het vrouwelijk lichaam werkt.
Alle reacties Link kopieren
Las laatst dat die dingen heel gemakkelijk te hacken zijn. Maar misschien maakt dat het juist nog opwindender ;)
Dit is onder de noemer hoe hack je je vrouw :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede verhalen gehoord over de Lovense Lush 2.0

Zelf weleens in gehad, maar ook mij doen trileitjes weinig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Appgestuurd?
Handig. Kunnen Apple en Google zelfs bijhouden wanneer je een orgasme hebt. Die info ontbrak er nog net in de databerg.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
13-03-2021 13:57
Appgestuurd?
Handig. Kunnen Apple en Google zelfs bijhouden wanneer je een orgasme hebt. Die info ontbrak er nog net in de databerg.
:idee: :yes: met facebook of via de familieapp?
Ik ben niet zodanig ervaringsdeskundig dat ik kan adviseren over wat goed en minder goed is, maar ik heb vorig jaar deze als cadeau-tje gekregen en ben er enorm tevreden mee. Comfortabel en prikkelend. Ben enthousiast over het resultaat :-)

https://www.lelo.com/lyla-2
Ik overweeg de Lovense Lush 3. Nu ben ik op zoek naar een shop waar je deze kan retourneren mocht het artikel niet bevallen.
Ik lees ook ervaringen van vrouwen waarde Lovense hun niks doet. En in dat geval vind ik het zonde van het geld en koop ik liever wat anders voor haar. Maar dan moet ik het artikel wel kunnen retourneren. Maar ik heb geen idee of er shops zijn waar je intiem gebruikte artikelen kunt retourneren. Weet iemand die wel?
Alle reacties Link kopieren
Keep-smiling schreef:
13-03-2021 12:27
Ha mijn man vond dit wel een spannend idee. Nou, het doet bij mij dus niks. Ja, ik voel wat trillen van binnen maar ik wordt er niet opgewonden van en krijg er al helemaal geen orgasme van.
Niet doen dus, dit soort onzin is bedacht door mannen die niet weten hoe het vrouwelijk lichaam werkt.
Een heel gangbaar product dus
Alle reacties Link kopieren
Endezoek schreef:
16-03-2021 06:38
Ik overweeg de Lovense Lush 3. Nu ben ik op zoek naar een shop waar je deze kan retourneren mocht het artikel niet bevallen.
Ik lees ook ervaringen van vrouwen waarde Lovense hun niks doet. En in dat geval vind ik het zonde van het geld en koop ik liever wat anders voor haar. Maar dan moet ik het artikel wel kunnen retourneren. Maar ik heb geen idee of er shops zijn waar je intiem gebruikte artikelen kunt retourneren. Weet iemand die wel?
Die zijn er niet, want het is niet dat ze die weer kunnen verkopen ;)

Misschien kun je eerst uitzoeken of zij überhaupt iets met eitjes heeft?
Dan kun je misschien al een betere inschatting maken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Die lush 3 ziet er best lekker uit ;-))
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je afvragen of dit zo gezond is. Feitelijk breng je een zendertje in je lichaam in dat permanent signalen ontvangt en terugstuurt.
lollypopje schreef:
16-03-2021 06:54
Die zijn er niet, want het is niet dat ze die weer kunnen verkopen ;)

Misschien kun je eerst uitzoeken of zij überhaupt iets met eitjes heeft?
Dan kun je misschien al een betere inschatting maken.
Dank voor je advies.
Bij bol verkopen ze bv de Lovense lush 2 en daar staat bij retourneren binnen 30 dagen en ik kan niet ontdekken dat je 'm niet mag proberen. Maar misschien kijk ik niet goed.
Boogschutter10 schreef:
16-03-2021 08:53
Je kunt je afvragen of dit zo gezond is. Feitelijk breng je een zendertje in je lichaam in dat permanent signalen ontvangt en terugstuurt.
Volgens mij zit bij de Lovense lush het zendertje niet in het gedeelte dat in je lichaam zit. En in dat geval lijkt het me niet schadelijker dan een telefoon die in je broekzak zit. Maar dat is een aanname want ik heb er geen verstand van. Aan de andere kant denk ik ook dat als zo'n ding gevaarlijk zou zijn voor de genonheid, het niet verkocht zou mogen worden. En misschien staat er wel iets over in de handleiding.
Alle reacties Link kopieren
Wat je niet mag retourneren:

Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)

Misschien doen ze niet moeilijk als je hem in je hand test, maar een seksspeeltje is wat dat aan gaat niet anders dan gedragen ondergoed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Keep-smiling schreef:
13-03-2021 12:27
Ha mijn man vond dit wel een spannend idee. Nou, het doet bij mij dus niks. Ja, ik voel wat trillen van binnen maar ik wordt er niet opgewonden van en krijg er al helemaal geen orgasme van.
Niet doen dus, dit soort onzin is bedacht door mannen die niet weten hoe het vrouwelijk lichaam werkt.
hahaha, dit inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
margauxlux schreef:
13-03-2021 14:18
Ik ben niet zodanig ervaringsdeskundig dat ik kan adviseren over wat goed en minder goed is, maar ik heb vorig jaar deze als cadeau-tje gekregen en ben er enorm tevreden mee. Comfortabel en prikkelend. Ben enthousiast over het resultaat :-)

https://www.lelo.com/lyla-2
verrek, die heb ik ook hier liggen, gaat toch maar weer in de herkansing, in mijn herinnering vond ik er helemaal niets aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven