Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
31-03-2021 23:05
Mooie aflevering weer. Die reactie van Mees en Fabie toen ze hoorden dat hij was gezakt. En dat ze dan ook nog naar zijn docent gaat...
Ik vond Fabie buitenproportioneel reageren. Die jongen zit al in zak en as, ga je er ook nog bij staan schreeuwen. Echt vreselijk! Krijgt hij er dat ook nog bij.
Sophiever schreef:
31-03-2021 23:07
Nee, ze takelt niet af. Ze raakt in de put, gaat de dingen meer op waarde schatten en gaat meer behoefte krijgen aan vervulling.
Ze gaat aan de drank!

En ze ziet ook waar ze zelf in de fout is gegaan, dat merkte je toen ze haar client een zeer goede en terechte veeg uit de pan gaf over zijn egoisme.

Ik denk dat ze zo erg aan de drank gaat, dat ze ontslagen wordt.



Ik zie nu in dat er een programma maker aan mij verloren is gegaan......
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-04-2021 19:42
Ik vond Fabie buitenproportioneel reageren. Die jongen zit al in zak en as, ga je er ook nog bij staan schreeuwen. Echt vreselijk! Krijgt hij er dat ook nog bij.
Tis nie echt hè :hug:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-04-2021 12:34
Ja dat snap ik ook niet.
Tim en Dina maken vakantieplannen om met Max naar een camping in de Ardennen te gaan, maar er wordt helemaal niet besproken of Hansje en eventueel ook Lieke meewillen?

Bij het voorstukje zag je Tim en Dina die op een camping wanhopig naar Max zoeken.
Misschien dat Tim en Dina huiveren voor de reactie van Merel als ze met HAAR kinderen op vakantie gaan terwijl ZIJ ook met hun op vakantie wil maar ZIJ dat niet willen (stampvoet stampvoet, 8 flessen wijn). :proud:
Ik vind het een heerlijk programma. Ik zou echt willen dat Erik geen fictief personage was. Die zou ik zo aan mijn moeder koppelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Merel echt zwaar irritant!

En ook ik zie Erik meer als vader van Hansje. Was hij niet degene die Lieke ophaalde uit Parijs? (kan niet terugkijken)
Sowieso voelt Erik dingen beter aan heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Merel echt de leukste om naar te kijken, ik herken er overigens ook mijn eigen schrikbeeld van hoe ik zou zijn (geworden) zonder therapie ;-D
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
De actrice die Merel speelt, Malou Gorter, zit kennelijk zo overtuigend in haar rol dat mijn vriend denkt dat ze werkelijk geen leuke vrouw kan zijn. :rofl:

Ik vind de scenes met Erik en Merel adembenemend goed, wat zijn die twee fantastisch om met zulk onderkoeld en subtiel spel zoveel ongemak en beklemming op te roepen. :worship:

Overigens vond ik Ramsey Nasr ook al zo geweldig in de rol van Ischa Meijer.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
02-04-2021 16:55
De actrice die Merel speelt, Malou Gorter, zit kennelijk zo overtuigend in haar rol dat mijn vriend denkt dat ze werkelijk geen leuke vrouw kan zijn. :rofl:

Ik vind de scenes met Erik en Merel adembenemend goed, wat zijn die twee fantastisch om met zulk onderkoeld en subtiel spel zoveel ongemak en beklemming op te roepen. :worship:

Overigens vond ik Ramsey Nasr ook al zo geweldig in de rol van Ischa Meijer.
Die kunnen allebei echt belachelijk goed acteren inderdaad, maken elke rol die ze spelen geloofwaardig. In Hollands Hoop speelde Malou een bijrol als zweverige hippie en dat deed ze net zo goed :worship:
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
02-04-2021 17:12
In Hollands Hoop speelde Malou een bijrol als zweverige hippie en dat deed ze net zo goed :worship:
O ja, da's waar ook. Klopt!
PS: wat was dat trouwens een fan-tas-ti-sche serie!! :love:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
02-04-2021 16:28
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Merel echt zwaar irritant!

En ook ik zie Erik meer als vader van Hansje. Was hij niet degene die Lieke ophaalde uit Parijs? (kan niet terugkijken)
Sowieso voelt Erik dingen beter aan heb ik het idee.
Ik vind Merel ook irritant overkomen, maar dat betekend dat ze haar rol echt wel goed invult, dat is precies de bedoeling, dat je als kijker ook gaat ergeren aan personen, dan word het gevoel goed over gebracht.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
02-04-2021 16:55
De actrice die Merel speelt, Malou Gorter, zit kennelijk zo overtuigend in haar rol dat mijn vriend denkt dat ze werkelijk geen leuke vrouw kan zijn. :rofl:

Ik vind de scenes met Erik en Merel adembenemend goed, wat zijn die twee fantastisch om met zulk onderkoeld en subtiel spel zoveel ongemak en beklemming op te roepen. :worship:

Overigens vond ik Ramsey Nasr ook al zo geweldig in de rol van Ischa Meijer.
Ramsey was in mijn herinnering ook heerlijk fout en vals in Overspel.
iones schreef:
01-04-2021 19:42




Ze gaat aan de drank!

Dat was toch al?
Slushpup schreef:
02-04-2021 15:03
Ik vind het een heerlijk programma. Ik zou echt willen dat Erik geen fictief personage was. Die zou ik zo aan mijn moeder koppelen.
Van die goedzak heb je toch 13 in een dozijn? Dat moet lukken.
Net de aflevering van afgelopen woensdag gekeken. Wat is het toch geweldig!!
Ik vind echt bijna alle acteurs zeer geloofwaardig waarbij Gorter en Nasr absolute uitblinkers zijn!
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
02-04-2021 21:22
Ramsey was in mijn herinnering ook heerlijk fout en vals in Overspel.
Jaaa precies, daar dacht ik aan! Ik begon daar heel laat mee, toen had ik seizoen 1 van oogappels al gezien. En ik dacht de eerste aflevering "Hey, dat is Eric!".
Paar afleveringen later zat ik helemaal in zijn foute, valse psycho-rol ;-D Echt knap is dat.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
02-04-2021 18:40
O ja, da's waar ook. Klopt!
PS: wat was dat trouwens een fan-tas-ti-sche serie!! :love:
Zéker! Laatste seizoen vond ik echt genieten, terwijl ik series meestal te lang uitgemolken vind worden.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-04-2021 00:30
Van die goedzak heb je toch 13 in een dozijn? Dat moet lukken.
13 in een dozijn? Hm, zo op het forum te lezen hier betwijfel ik dat ten zeerste.
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Ik moet nog even 'bijkijken' (ben nu aan het eind van seizoen 2), maar wil dit topic wel volgen.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
02-04-2021 21:22
Ramsey was in mijn herinnering ook heerlijk fout en vals in Overspel.
Overspel is een van de beste, of misschien wel de allerbeste Nederlandse tv-serie ooit. Wow wat heb ik daar, en van de muziek genoten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Nooit iets van gehoord of gezien, overspel. Misschien als er een herhaling komt, dat ik toch eens moet kijken.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
03-04-2021 18:54
Nooit iets van gehoord of gezien, overspel. Misschien als er een herhaling komt, dat ik toch eens moet kijken.
Alle seizoenen staan op Videoland, aanrader hoor! Kijkt echt heerlijk weg :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen videoland en ook geen netflix.
iones schreef:
03-04-2021 17:56
13 in een dozijn? Hm, zo op het forum te lezen hier betwijfel ik dat ten zeerste.
En dat is de enige mogelijkheid voor jou om een goed beeld van mannen te vormen? Via een digitale vrouwenklaagmuur?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-04-2021 22:18
En dat is de enige mogelijkheid voor jou om een goed beeld van mannen te vormen? Via een digitale vrouwenklaagmuur?
Aha, dit forum is een digitale vrouwenklaagmuur. Wat doe je hier dan?
iones schreef:
03-04-2021 22:19
Aha, dit forum is een digitale vrouwenklaagmuur. Wat doe je hier dan?
Uitstellen dat ik eigenlijk de wc in de chloor moet zetten maar het gaat nu even niet over mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven