Mode & Beauty alle pijlers

Sleehakken voor brede voeten

03-04-2021 14:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als vrouw zijnde best brede voeten, waardoor er een stuk vel naast de normale sleehak komt, ik vind dit persoonlijk niet mooi. Zijn hier meer dames met dit probleem en wat voor schoenen dragen jullie onder bijvoorbeeld een jurk in de zomer voor naar het werk? Ik ben op zoek naar een mooie sleehak voor een brede voet en misschien hebben jullie tips. Heb al een aantal keren sleehakken op zalando bestelt en ze waren allemaal in het middenstuk te smal
Alle reacties Link kopieren
Op zoek gaan naar schoenen met een H leest of zelfs K.

Standaard schoenen hebben een G leest.

Dus bestellen bij een winkel waar je kan selecteren op breedtematen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit paar een aanrader: https://www.zalando.nl/office-wide-fit- ... 1-q11.html

Niet om lange afstanden te wandelen, maar voor gewoon dagelijks gebruik zitten ze prima.
Voor mijn brede voeten slaag ik vaak bij Van Haren, en dan het merk Medicus.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, een bredere leest kiezen en op internet gaan zoeken naar leuke, goedzittende modellen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Rieker
Alle reacties Link kopieren
Hassia breedte K of J als je hele brede voeten hebt.
Type hassia jesolo heeft een pump met sleehak.
Alle reacties Link kopieren
Bij een goede schoenenzaak meten ze je voeten gewoon op, en krijg je de leest die bij je voeten past.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Asos :worship:
Alle reacties Link kopieren
Marks en Spencer heeft online breedtematen.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
03-04-2021 18:30
Marks en Spencer heeft online breedtematen.
Maar je kan online toch niet zien in hoeverre die schoenen om je voet passen? Waarom niet gewoon bij een goede schoenenzaak je voeten laten opmeten en de juiste leest kopen? Ik heb ook een collega die dol is op online kopen, en die loopt altijd op schoenen waar haar voeten zeg maar 2 centimeter uitpuilen aan de zijkant. Dat je zo'n stuk voet hebt dat eigenlijk náást de zool hangt. Ga dan gewoon naar een goede schoenenzaak.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
03-04-2021 18:33
Maar je kan online toch niet zien in hoeverre die schoenen om je voet passen? Waarom niet gewoon bij een goede schoenenzaak je voeten laten opmeten en de juiste leest kopen? Ik heb ook een collega die dol is op online kopen, en die loopt altijd op schoenen waar haar voeten zeg maar 2 centimeter uitpuilen aan de zijkant. Dat je zo'n stuk voet hebt dat eigenlijk náást de zool hangt. Ga dan gewoon naar een goede schoenenzaak.
Omdat je niet altijd zin hebt om enorm veel geld uit te geven aan schoenen. Ook met brede voeten wil je soms gewoon een leuk paar 'voor erbij'. En omdat er niet in elke stad een goede schoenenzaak te vinden is (echt, ik spreek uit ervaring). En omdat goede schoenenzaken soms gewoon te degelijke schoenen hebben.

Tamaris schoenen werken voor mij. Ziengs verkoopt Feyn en die werken in breedte maten.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
03-04-2021 20:04
Omdat je niet altijd zin hebt om enorm veel geld uit te geven aan schoenen. Ook met brede voeten wil je soms gewoon een leuk paar 'voor erbij'. En omdat er niet in elke stad een goede schoenenzaak te vinden is (echt, ik spreek uit ervaring). En omdat goede schoenenzaken soms gewoon te degelijke schoenen hebben.

Tamaris schoenen werken voor mij. Ziengs verkoopt Feyn en die werken in breedte maten.
Goed passende schoenen zijn gewoon belangrijk voor je voeten. Een collega van me heeft ook brede voeten, maar die vertikt het om er geld aan uit te geven, dus die kwam onlangs op de zaak met open schoenen die gewoon te klein (lees: te smal) waren, haar voeten hingen er aan twee kanten overheen, pleisters op tenen en hielen (want anders deden ze "zeer"). Dat doe je jezelf toch niet aan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
03-04-2021 20:09
Goed passende schoenen zijn gewoon belangrijk voor je voeten. Een collega van me heeft ook brede voeten, maar die vertikt het om er geld aan uit te geven, dus die kwam onlangs op de zaak met open schoenen die gewoon te klein (lees: te smal) waren, haar voeten hingen er aan twee kanten overheen, pleisters op tenen en hielen (want anders deden ze "zeer"). Dat doe je jezelf toch niet aan?
Zo waar! Mensen beseffen pas te laat dat ze altijd te weinig waarde hebben gehecht aan goede schoenen. Wat een fysieke ellende komt er voorbij daardoor.

Panama Jack iets to? Meerdere soorten sleehakken, erg comfortabel en voor mij meestal helaas te breed.
Tommy Hilfiger
pejeka schreef:
03-04-2021 20:09
Goed passende schoenen zijn gewoon belangrijk voor je voeten. Een collega van me heeft ook brede voeten, maar die vertikt het om er geld aan uit te geven, dus die kwam onlangs op de zaak met open schoenen die gewoon te klein (lees: te smal) waren, haar voeten hingen er aan twee kanten overheen, pleisters op tenen en hielen (want anders deden ze "zeer"). Dat doe je jezelf toch niet aan?
Dat is zeker waar! Alleen zijn er dus redenen waarom mensen online willen bestellen in plaats van naar een winkel gaan. Neemt niet weg dat je dan gewoon langer door moet zoeken tot je goede schoenen hebt. Dat wat je collega doet, zou voor mij geen optie zijn nee ;)
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
03-04-2021 15:07
Ik vind dit paar een aanrader: https://www.zalando.nl/office-wide-fit- ... 1-q11.html

Niet om lange afstanden te wandelen, maar voor gewoon dagelijks gebruik zitten ze prima.
Bedankt!! Ik heb ze besteld, ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven