Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

12-08-2020 16:13 3683 berichten
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,

In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.

Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier begon het goed.
Totdat het eind van de ochtend strakblauw werd, met een fel zonnetje waardoor het inmiddels 22 graden is binnen. Die is ook niet meer weggegaan, hopen dat het morgen beter word!
O wat zou het heerlijk zijn als het 12 augustus was, zoals in de OP. Dan moesten we nog maar een paar weken bikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen hagel, natte sneeuw, kou, wind, love it!
Wel bizar dat het woensdag hier 24 graden was en voor komende woensdag er 5 graden staat. :@@:
Kruimeltaart schreef:
04-04-2021 19:59
Morgen hagel, natte sneeuw, kou, wind, love it!
Wel bizar dat het woensdag hier 24 graden was en voor komende woensdag er 5 graden staat. :@@:
Jaaaa zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het nog steeds van de positieve kant.
Net even mijn app bekeken en tot half april blijft en ongeveer zo, mocht dit uitschieten naar eind april hebben we nog 5 maanden en dan is het weer herfst! :-D

Je moet natuurlijk niet in weken gaan tellen, dan duurt het namelijk nog heel lang
De komende drie dagen, vandaag, morgen en overmorgen geniet ik er nog meer van om heerlijk thuis te zijn, vanwege het slechte weer. We laten lekker de boodschappen bezorgen , dus we hoeven niet door weer en wind naar buiten met dit rotweer.
Alle reacties Link kopieren
Racoon1977 schreef:
05-04-2021 01:07
De komende drie dagen, vandaag, morgen en overmorgen geniet ik er nog meer van om heerlijk thuis te zijn, vanwege het slechte weer. We laten lekker de boodschappen bezorgen , dus we hoeven niet door weer en wind naar buiten met dit rotweer.
Zit je in het verkeerde forum? :mrgreen:
Kruimeltaart schreef:
05-04-2021 06:36
Zit je in het verkeerde forum? :mrgreen:
Topic. En gok ook van ja. :-D
Ik heb even buiten gestaan in de sneeuw.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
05-04-2021 11:35
Ik heb even buiten gestaan in de sneeuw.
Ik ook! Wat een feest :-D
Kruimeltaart schreef:
05-04-2021 06:36
Zit je in het verkeerde forum? :mrgreen:
Nee heerlijk weer juist! Heb een hekel aan de zomer!😀
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan de 'lange dagen' en aan temperaturen boven de 20 graden. Plus bijbehorende insecten...

Maar ga eerlijk gezegd niet voor mijn lol in de hagel en striemende regen lopen met 5 graden ;-D

Kou en sneeuw in de winter vind ik fantastisch en heerlijk, maar nu heeft mijn tuin veel aandacht nodig (en mijn hoofd vind het ook fijn fysiek bezig te zijn buiten) en dat is voor mij nu toch minder fijn (snel last van 'dode' vingers)

Zo zijn er zomerhaters in verschillende soorten :P
Alle reacties Link kopieren
Racoon1977 schreef:
05-04-2021 13:18
Nee heerlijk weer juist! Heb een hekel aan de zomer!😀
Omdat je dit weer als rotweer bestempelde....
Sterrenstof74 schreef:
05-04-2021 13:45
Ik heb een hekel aan de 'lange dagen' en aan temperaturen boven de 20 graden. Plus bijbehorende insecten...

Maar ga eerlijk gezegd niet voor mijn lol in de hagel en striemende regen lopen met 5 graden ;-D

Kou en sneeuw in de winter vind ik fantastisch en heerlijk, maar nu heeft mijn tuin veel aandacht nodig (en mijn hoofd vind het ook fijn fysiek bezig te zijn buiten) en dat is voor mij nu toch minder fijn (snel last van 'dode' vingers)

Zo zijn er zomerhaters in verschillende soorten :P
Eens hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit als een klein kind gefascineerd naar buiten te kijken.

Vanaf 14.00 uur is het een mix van sneeuw, hagel, zon en wolken. Nu ik dit typ is het zachtjes bezig, maar daarnet ging het flink tekeer
Het rare is ook gewoon; het ene moment schijnt het zonnetje en is het (bijna) strakblauw en het volgende moment is het geheel bewolkt!
Die zon vind ik heel erg storend :(
Alle reacties Link kopieren
Oh die sneeuw... :heart: Dit voelt toch echt wel als een kadootje :)
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nog steeds bezig, voornamelijk hagel!
Ben nu al benieuwd wat ze er morgen allemaal over gaan zeggen op mijn favo radiozender
Heel het land is ''in rep en roer'' als ik Instagram moet geloven
Sneeuw, hagel en zon. En allemaal koud. Het is heerlijk buiten.

Ik geniet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hevige sneeuwval momenteel lekker koud :-D
Zo, wij hebben een harde hagelbui nu. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
05-04-2021 16:56
Sneeuw, hagel en zon. En allemaal koud. Het is heerlijk buiten.

Ik geniet hoor.
Heeeeeeeerlijk, wat een cadeautje!! En het blijft volgens de verwachtingen fijn weer tot max 12 graden met wolken tot 18 april !!!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ja, super!
Dat het 2 dagen ging duren had ik niet verwacht! Hier begon het om 07.00 uur alweer, het bleef zelfs eventjes liggen (sneeuw)
Alle reacties Link kopieren
Er ligt wat sneeuw op de daken en het gras en momenteel sneeuwt het nog goed wauw!
Gezellig he! Laten we nog even genieten van de kou en de sneeuw!
De komende 6 maanden worden al erg genoeg, dus nu even niet aan denken en genieten!

Ik zou nu graag een lange wandeling willen maken, maar ik heb vorige week maandag een spoedoperatie gehad (baarmoeder en 1 eierstok eruit) dus het zal een korte wandeling worden en genieten in de tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven