Mode & Beauty alle pijlers

Niet afzakkende sportlegging

06-04-2021 14:18 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet helemaal of deze onder sport of mode moet maar ik ben op zoek naar een sportlegging die niet afzakt.

Zat al te kijken naar deze: https://www.intersport.nl/dames/kleding ... 4040&cgid=

Iemand ervaring met deze broek?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met deze, maar ik denk dat hij af gaat zakken... mijn ervaring dat high wasted sportleggings veel beter blijven zitten.. ik heb de saaie zwarte van Marrald, zakken niet af en zijn squatproof!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de beste ervaringen met leggingen waarvan de bovenste rand echt elastiek is en niet elastiek-in-stof.
Deze vind ik bijvoorbeeld heel fijn, maar zelfs leggings van de primark met zo'n elastieken band zakken veel minder af dan dure met stof.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Deze is toch ook high rise.

Ik heb high waist sportleggings van H&M. Zitten prima.
emma95 wijzigde dit bericht op 06-04-2021 14:43
1.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@frantic: ziet er wel prima uit! Hoe valt die qua maat?

@Anapple: zat ook naar zoiets te kijken, maar knelt dat dan niet juist?

Heb een tegoedbon nog van 25euro van de intersport wil eigenlijk daar een broek kopen maar aan de andere kant heb ik meer een broek die goed zit en ik daadwerkelijk draag.
Ik heb er een 1 van MKBM ( Faya Lourens ) en 1 van Leontien van Moorsel .
Beiden ooit bij het Kruidvat gekocht . Zakken niet af.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij knelt het niet en ik heb nogal wat buikrollen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
06-04-2021 14:25
Deze is toch ook high rise.

Ik heb high waste sportleggings van H&M. Zitten prima.
Ik heb er twee van de h&m, een met koordje die zit redelijk en een andere waar ik alleen in hardloop. Die zit zo hoog tot onder mn oksels, bij andere oefeningen heb ik t gevoel dat ik word afgekneld. Maat groter zakt juist weer af.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met degene in je link, maar zo'n lage fit wil nogal eens afzakken dus die ontwijk ik altijd.

Ik heb deze: https://www.ridestore.com/nl/dope-leggi ... ink-flower en deze zit echt als een huis, schijnt ook niet door.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een high waist sportlegging van de HEMA..bevalt me prima. Paar keer per week aan en lubbert nog niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem er altijd eentje met een touwtje erin, die zakken zeker niet af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort 2 leggings (leggingen?) van Bara sportswear. Met een extra hoge band, squadproof en leuke kleuren. Wel aardig aan de prijs. Ik heb die van mij besteld toen de 2e gratis was.
Alle reacties Link kopieren
Arequipa schreef:
06-04-2021 14:26
@frantic: ziet er wel prima uit! Hoe valt die qua maat?
Ik heb een maat L gekocht (mijn normale onderkledingmaat), ik heb dikke benen en een hele smalle taille, en hij zit mij heel goed. Heb je een dikkere buik, zal hij daar echt strak zitten..
Alle reacties Link kopieren
De Fast and Free can Lululemon: https://www.eu.lululemon.com/en-lu/p/f ... 10068.html
You’re not ugly, you’re just not your type
Mijn dochter heeft deze, je moet hem wel heel aangesloten kopen, anders lubbert hij snel.
Sowieso moet het aangesloten zijn natuurlijk maar bij twijfel over de maat zou ik bij deze eerder een maatje kleiner kopen. Zij geeft voorkeur aan haar high waist Nike (one) legging.
Die heb ik zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook vaak last van afzakkende leggings. Heb een klein gaatje bovenin de stof gemaakt en er een veter doorheen gehaald. Heb nu geen last meer van afzakken. Eerst had ik elastiek genomen, maar dat vond ik niet prettig.
Alle reacties Link kopieren
Madeleine66 schreef:
06-04-2021 19:40
Ik had ook vaak last van afzakkende leggings. Heb een klein gaatje bovenin de stof gemaakt en er een veter doorheen gehaald. Heb nu geen last meer van afzakken. Eerst had ik elastiek genomen, maar dat vond ik niet prettig.
Vind zo'n veter er doorheen vaak niet zo lekker zitten, weet niet waarom maar zit ook lekkerder op de bank zonder veter ;) Al is de broek in eerste instantie wel echt om in te sporten.
Alle reacties Link kopieren
Gymshark! Zit zo lekker, als ik kon ging ik erin wonen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vallen gymshark en lululemon?

Hoor over beide wel veel goede dingen.
Kit_Kat schreef:
06-04-2021 15:07
Ik neem er altijd eentje met een touwtje erin, die zakken zeker niet af.
Dit! Ik bleef altijd maar weer hijsen.. Dus nu heb ik alleen nog maar sportbroeken met een touwtje.
Alle reacties Link kopieren
Veter voel je inderdaad wel zitten, maar dat heb ik liever dan de hele tijd dat ophijsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er heel lang een van under armour, zat perfect. Wel aansluitend (en hoog) maar niet dat je wordt afgekneld. Kon er prima in squatten.

Alleen afgelopen weekend zag je mn ondergoed al squattend in het park bij bootcamp, dus toen helaas toch begeven.

Degene die ik had is er niet meer, had een andere besteld maar die zit niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Arequipa schreef:
06-04-2021 20:57
Hoe vallen gymshark en lululemon?

Hoor over beide wel veel goede dingen.
Gymshark weet ik niet maar Lululemon is fantastisch! Hoge taille, drawstring en veel zakken rond de taille en op de bovenbenen om je telefoon in op te bergen (handig met hardlopen). De Fast and Free is mijn favoriet en zakt absoluut niet af!
You’re not ugly, you’re just not your type

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven