waarom je eigen kind het leukste is... (gezinshumor)

06-04-2021 17:10 122 berichten
Het is lekker als je je kind opmerkingen hoort maken die helemaal spot on zijn qua droogheid, scherpte of gewoon meligheid. Wanneer vind jij dat je kind geslaagd is voor de gezinshumor?

TO trapt af:
Ik maak zoon (net 11) er op attent dat je de zoekgeschiedenis op mijn Ereader ook kunt wissen, aangezien ik daarin ineens een lijst met "neuken, hoer" etc. voorgeschoteld krijg als recente zoekopdracht...
Enige reactie: "Ik heb daar geen actieve herinnering aan".
:whistle:

Ik vind dat-ie leuk opdroogt :biggrin:
anoniem_327275 wijzigde dit bericht op 06-04-2021 17:11
6.38% gewijzigd
Zijn vriendin later vast ook.
Ja, heel grappig die zienswijze op seks en vrouwen.

Djeez.
LīlyRose schreef:
06-04-2021 17:11
Zijn vriendin later vast ook.
?
Denk niet dat jij qua humor in mijn gezin past...
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:13
?
Denk niet dat jij qua humor in mijn gezin past...
Gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Deze humor ontgaat mij ook even...
Jemig, moet er nu meteen een bashing overheen komen?

Sinds wanneer mogen kinderen van die leeftijd niet nieuwsgierig zijn? Ik vind het wel schattig dat hij de naïviteit heeft dat hij daarop veel hits gaat krijgen in mijn Ereader en dat hij het principe van zoekgeschiedenis nog niet helemaal scherp heeft. Los daarvan vond ik zijn reactie echt grappig.
Alle reacties Link kopieren
Het is de dag van de dijenkletsers.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik kon er wel om lachen. Hier loopt kleindochter, 3 jaar, na een tijdje spelen met iets door de kamer, eerst een diepe zucht en dan " pfff ben er helemaal klaar mee".
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik kon er wel om lachen. Hier loopt kleindochter, 3 jaar, na een tijdje spelen met iets door de kamer, eerst een diepe zucht en dan " pfff ben er helemaal klaar mee".
die ik wilde bestaat al...
Het waren allemaal losse zoekwoorden. Hij was gewoon nieuwsgierig.
Waar wordt er gebasht dan? Ik vind het niet grappig, jij vindt het duidelijk hilarisch. Sommige grappen kan je beter binnenshuis houden.
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:13
?
Denk niet dat jij qua humor in mijn gezin past...
En als hij jou hoer noemt? Lach je dan nog?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg...Ze zegt wel meer gevatte dingen, heeft ze van haar moeder.
die ik wilde bestaat al...
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:16
Het waren allemaal losse zoekwoorden. Hij was gewoon nieuwsgierig.
Nieuwsgierig naar hoeren neuken ja?
Ik denk niet dat ik de grappigheid in deze begrijp, sorry.
Geef hem een eigen tablet hoef je zijn zoekgeschiedenis niet te zien.
Heeft hij ook een tiktok account?
Alle reacties Link kopieren
Midnight-Blue schreef:
06-04-2021 17:18
Nieuwsgierig naar hoeren neuken ja?
Ik denk niet dat ik de grappigheid in deze begrijp, sorry.
Ik ook niet.

En ik heb nog wel een 11-jarige.
LīlyRose schreef:
06-04-2021 17:17
Waar wordt er gebasht dan? Ik vind het niet grappig, jij vindt het duidelijk hilarisch. Sommige grappen kan je beter binnenshuis houden.
De grap was gewoon de zakelijke quote die we allemaal kennen van Rutte.
Die heeft wel ergere dingen gedaan dan "neuken" opzoeken op de Ereader van zijn moeder.
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:16
Het waren allemaal losse zoekwoorden. Hij was gewoon nieuwsgierig.
En je partner?
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:19
De grap was gewoon de zakelijke quote die we allemaal kennen van Rutte.
Die heeft wel ergere dingen gedaan dan "neuken" opzoeken op de Ereader van zijn moeder.
Ah, nu is het Rutte zijn schuld.

Weet je, grappen zijn sowieso alleen maar leuk als je er bij bent óf héél goed kan vertellen. En als ze dan ook nog eens onsmakelijk zijn, hou het lekker binnenshuis, los van wat Rutte doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem grappig. Mij schiet zo snel even niets te binnen, hoewel mijn oudste altijd heerlijk gevat is. Mijn jongste heeft in haar leven twee keer een grapje gemaakt, die waren dan wel enorm leuk, we hebben het er nog over, maar dat kan ook door de schaarste komen.
Dat van die niet actieve herinneringen is nou niet echt bijster origineel meer.

Ik werk met kinderen van negen tot en met twaalf, ik hoor dat grapje de halve dag. Dan heb ik thuis kinderen tussen achttien en drieëntwintig dus dan hoor ik hem nog een paar keer.
Led-lampje schreef:
06-04-2021 17:19
En je partner?
Denk je dat mijn man in de Ereader met voornamelijk kinderboeken gaat zoeken naar "neuken"?
Mijn man weet hoe internet werkt hoor...

"Hoeren neuken" klinkt meteen ook (in de oren van sommige lezers) heel erg. Daarom zeg ik al: hij zocht niet op een combinatie van woorden. Het was gewoon een lijstje met losse sexwoorden die een 11 jarige kan bedenken. Echt niets heftigs. Als je denkt dat kinderen van 10 of 11 dat nog niet kennen,dan leef je onder een steen.
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:27
Denk je dat mijn man in de Ereader met voornamelijk kinderboeken gaat zoeken naar "neuken"?
Mijn man weet hoe internet werkt hoor...

"Hoeren neuken" klinkt meteen ook (in de oren van sommige lezers) heel erg. Daarom zeg ik al: hij zocht niet op een combinatie van woorden. Het was gewoon een lijstje met losse sexwoorden die een 11 jarige kan bedenken. Echt niets heftigs. Als je denkt dat kinderen van 10 of 11 dat nog niet kennen,dan leef je onder een steen.
Dat weten of dat grappig vinden zijn twee verschillende dingen
blijmetmij schreef:
06-04-2021 17:27
Denk je dat mijn man in de Ereader met voornamelijk kinderboeken gaat zoeken naar "neuken"?
Mijn man weet hoe internet werkt hoor...

"Hoeren neuken" klinkt meteen ook (in de oren van sommige lezers) heel erg. Daarom zeg ik al: hij zocht niet op een combinatie van woorden. Het was gewoon een lijstje met losse sexwoorden die een 11 jarige kan bedenken. Echt niets heftigs. Als je denkt dat kinderen van 10 of 11 dat nog niet kennen,dan leef je onder een steen.
Geef dat kind iets voor zichzelf helemaal alleen voor zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven