Haba kullerbu knikkerbaan

07-04-2021 20:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik door andere topics in het verleden goede tips heb gekregen vwb speelgoed voor onze dochter, de volgende vraag: ze wordt binnenkort 3 jaar en oma wil een cadeau van rond de 100 euro geven. Ik zit te kijken naar de Haba kullerbu knikkerbaan. Lijkt mij erg leuk en ik vroeg mij af of dat inderdaad zo is? Of andere tips voor een leuk, groter cadeau? Step, loopfiets, keukentje en kinderwagen/pop heeft ze, duplo vindt ze niet leuk.

Dank voor de feedback / wellicht andere tips!
Alle reacties Link kopieren
Zo dat is veel voor een 3 jarige.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de kullerbu een succes!
Er is ook een haba knikkerbaan voor in bad. Ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
07-04-2021 21:01
Zo dat is veel voor een 3 jarige.
Eens. Maar deel op spaarrekening bijvoorbeeld is niet bespreekbaar. Ze is (en blijft waarschijnlijk) enigste kleinkind, denk dat dat er iets mee te maken heeft ;)
Alle reacties Link kopieren
Pingpong schreef:
07-04-2021 21:04
Eens. Maar deel op spaarrekening bijvoorbeeld is niet bespreekbaar. Ze is (en blijft waarschijnlijk) enigste kleinkind, denk dat dat er iets mee te maken heeft ;)
Met de inflatie meegerekend wordt dat een leuk kado als ze 18 wordt:-)
westerpaviljoen wijzigde dit bericht op 07-04-2021 21:06
2.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
07-04-2021 21:02
Hier is de kullerbu een succes!
Er is ook een haba knikkerbaan voor in bad. Ook leuk!
Dank je! Voor in bad ga ik ook eens naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
07-04-2021 21:06
Met de inflatie meegerekend wordt dat een leuk kado als ze 18 wordt:-)
Dan kan ze nog steeds de uitbreiding van die knikkerbaan krijgen. Is kwalitatief goed merk. En nichtje en neefje van 11=13 waren ook weer bezig met knikkerbanen aanleggen sinds die marblemania.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De mijne is helemaal om richting de tuin. Bloemzaden, kleine gieter, potjes met bloeiers, mini groente tuin in verdeelbak, harkje, schepje...

Als je een tuin hebt is dat misschien een idee?

Het is dat het een paar dagen hagelde en sneeuwde maar we gingen elke avond even kijken hoe het ging. Zit je nog lang niet rond de 100 euro trouwens.

Oh aanvulling: zo'n stepje met twee wieltjes voor en één achter. Kom niet op de naam
jessmariano_1986 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 06:35
Reden: Aanvulling
11.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trampoline?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waterbaan?
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt er niet zoveel meegedaan. Let ook op dat op sommige varianten wel de auto's kunnen en andere niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel zover! We hebben een tuin maat postzegel, dus een trampoline gaat niet, helaas. Een setje op te helpen, zou een leuke zijn, maar we hebben bijna letterlijk maar drie planten en twee boompjes ;)
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
08-04-2021 07:38
Waterbaan?
Dit is echt een super goede tip. Daar spelen ze hier al jaren heel veel mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de hubelino knikkerbaan gaan. Deze gaat mooi samen met de duplo en belangrijker, gaat niet stuk als je ertegen aan komt.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Houten knikkerbaan is hier ook succes. Hebben HaPe Quadrilla. Die is voor 3 jaar nog wel moeilijk en af en toe wankel. Maar superleuk. Kun je later nog losse onderdelen bij kopen om uit te breiden. Dat is leul voor Sint / Kerst.
We hebben de HaPe al 4 jaar nu.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begonnen met een set tileblox en hebben toen deze set erbij gekocht een jaar later. Er worden zowel huizen als knikkerbanen gebouwd, al is het gebruik van de knikkerbaan voor een driejarige nog wel lastig (de glijbanen in de magneten drukken) terwijl het bouwen juist zo makkelijk gaat dat de eenjarige dat ook kan.

https://www.amazon.nl/LBLA-Magnetische- ... 5402&psc=1
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
08-04-2021 07:38
Waterbaan?
Dat is ook leuk zeg! Dat kende ik nog helemaal niet! Ik ga een knikkerbaan en waterbaan voorstellen.

Dank jullie wel voor het meedenken :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen van 10 en 12 spelen nog steeds met de waterbaan. Bij lekker weer , maar te koud om zwembad op te zetten, wordt het veel gebruikt. Te samen met duplo dieren (die zwemles krijgen etc)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven