Mode & Beauty alle pijlers

Milennials en Skinny jeans

07-04-2021 21:26 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bereikte mij het nieuws dat generatie Z de Skinny jeans en de zijscheiding van milennials helemaal uit vinden. Nou daar zit ik dan met mijn zijscheiding en strakke super Skinny jeans.
Ik had al zoiets in de gaten dat ruime kleding weer hip is, maar nu komt mijn vraag:
Als je casual chique gekleed naar je werk wil, wat draag je dan in plaats van een Skinny jeans? Je kan toch niet in zo'n slobberbroek of broek met wijde pijpen naar je kantoorbaan?
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
De low jeans skinny jeans komt weer terug. Alleen niet bukken dus. 😬
Skinny is geen casual chique
Waarom niet?
Skinny is ook maar gebonden aan een bepaalde tijd. Bovendien voor veel vrouwen helemaal niet mooi.
gizzmo-returns schreef:
07-04-2021 21:28
Skinny is geen casual chique
En dat.
Je noemt skinny jeans casual chique? Hoe dan? :facepalm:

En er is volgens jou niks tussen een skinny jeans en een slobberbroek?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn toch allemaal blond met een middenscheiding ????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou jij moeten/willen dragen wat 17-jarigen hip vinden?
.
Alle reacties Link kopieren
En je moet thuis werken, trouwens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet nieuw? De milennials moesten plaatsmaken voor gen-z. Daar hoort gezeur bij over kleding enzo. Zo gaat het al generaties en dat zal ook nog wel even doorgaan. Draag gewoon lekker wat je wil en over een paar jaar draag je ook weer wijde broeken. Neem dat maar aan van deze gen-xer die nooit een Skinny jeans zou gaan dragen, maar na een aantal jaren toch overstag ging. Naar de lowrise ga ik echt niet meer terug, dat is echt onflatteus en oncomfortabel voor de meesten
Sjulia schreef:
07-04-2021 21:27
De low jeans skinny jeans komt weer terug. Alleen niet bukken dus. 😬
Onder de millennials dan?

Mijn puber wil er niet dood mee gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Skinny jeans ook niet casual chique, maar als ik een alternatief wil voor de skinny ga ik regelmatig voor flared jeans. Die vind ik fantastisch, heb ik eigenlijk al mijn hele volwassen leven gedragen, ook toen ze helemaal niet 'in' waren. Het kan mij dan ook niet bijzonder veel schelen wie er vindt dat iets 'uit' is. De flared jeans is flatteus voor veel figuren, maakt mijn benen optisch langer, is vrouwelijk en makkelijk te combineren met diverse soorten schoenen.
Als ik ook dat niet wil en voor echt casual chique ga, kies ik een pantalon in een smal of wijd recht model, al dan niet met een subtiele print. Of minder subtiele print. Liefst in zwart, donkerblauw of donkergrijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet natuurlijk niet op wat voor kantoor jij werkt, maar bij de meeste dames die bij ons rondlopen staat een mooie palazzo broek of pantalon heel wat chiquer dan een skinny jeans...
Alle reacties Link kopieren
https://www.littlesoho.com/zakelijke-kl ... ew=product
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Skinny jeans valt niet onder casual chic. Een gewone pantalon wel.
Pantalon?
meisje22 schreef:
07-04-2021 21:41
Skinny jeans valt niet onder casual chic. Een gewone pantalon wel.

Precies. Een mooie pantalon vind ik meer passen op kantoor. Zeker als je klanten ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Lotus5528 schreef:
07-04-2021 21:43
Pantalon?
Ja jeweetwel. Een broek maar dan niet van spijkerstof.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is de straight jeans toch een hele kleine verandering, maar lijkt op de skinny?
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
07-04-2021 21:45
Precies. Een mooie pantalon vind ik meer passen op kantoor. Zeker als je klanten ontmoet.
Een spijkerbroek vind ik ook zeker kunnen naar kantoor, maar een skinny jeans valt niet onder casual chic in mijn optiek.
Alle reacties Link kopieren
Skinny is nog niet afgeschreven, maar dan i.c.m. oversized bovenkleding.
meisje22 schreef:
07-04-2021 21:47
Ja jeweetwel. Een broek maar dan niet van spijkerstof.
Die ken ik wel ja. Was gericht op TO.
Sjulia schreef:
07-04-2021 21:48
Overigens is de straight jeans toch een hele kleine verandering, maar lijkt op de skinny?
Inderdaad, de betere variant.
Mede millenial hier! Tegenwoordig kan ik goed inschatten of iemand jonger is dan ik verwacht omdat ze erbij lopen alsof ze rechtstreeks uit de 80-ies (of een vintage winkel) komen. Ik vind het onflatteus, niet per sé vrouwelijk en niet veel aan. Het voelt zo overdreven gestyled. Geef mij maar wat meer minimalistische goed passende kleding.

En inderdaad een pantalon naar werk. Tegenwoordig heb je hele leuke die onwijs comfortabel zitten, alsof je een pyjama aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist blij dat er eindelijk uit het skinny tijdperk zijn. Ik draag ze nog wel soms, maar idd met een oversized sweater oid. Vind het flared model en dit soort broeken veel leuker;

Afbeelding
Afbeelding
leather wijzigde dit bericht op 07-04-2021 22:07
28.31% gewijzigd
... high heels and a bad attitude

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven