Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
02-04-2021 21:22
Ramsey was in mijn herinnering ook heerlijk fout en vals in Overspel.
Oh ja, lang geleden alweer. Vreselijke Pepijn. :twisted: ;)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Helaholalala schreef:
03-04-2021 10:47
Net de aflevering van afgelopen woensdag gekeken. Wat is het toch geweldig!!
Ik vind echt bijna alle acteurs zeer geloofwaardig waarbij Gorter en Nasr absolute uitblinkers zijn!
Eens! Kijk alweer uit naar aflevering 3 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch herkenbaar het "ik ben niet chagrijnig" zeggen van Hansje met een op onweer staand hoofd :rofl:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Raadsel Fabie en zwangerschap opgelost !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
07-04-2021 21:46
Raadsel Fabie en zwangerschap opgelost !
Straks heeft zoon Mees een zwangere vriendin...
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Zal Merel haar leven een wending geven en toetreden tot de sociale advocatuur?

Tenslotte kwam die advocaat naar aanleiding van die erfrechtkwestie niet voor niets met dat aanbod, daar gebeurt vast iets mee.

Misschien wordt ze op dat spoor gebracht door Hansje die het opneemt voor de danser die nu geen schoonmaakwerkzaamheden meer verricht bij Merel?

Als Merel haar leven succesvol omgooit, zie ik de verhouding met Erik ook nog wel verbeteren.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-04-2021 22:08
Zal Merel haar leven een wending geven en toetreden tot de sociale advocatuur?

Tenslotte kwam die advocaat naar aanleiding van die erfrechtkwestie niet voor niets met dat aanbod, daar gebeurt vast iets mee.

Misschien wordt ze op dat spoor gebracht door Hansje die het opneemt voor de danser die nu geen schoonmaakwerkzaamheden meer verricht bij Merel?

Als Merel haar leven succesvol omgooit, zie ik de verhouding met Erik ook nog wel verbeteren.
Ik niet, ik zie geen liefde meer voor Merel bij Erik.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-04-2021 21:56
Straks heeft zoon Mees een zwangere vriendin...
ja daar dacht ik ook nog aan.
Alle reacties Link kopieren
Chapeau Merel! Ik vind het heel goed dat ze het niet accepteert. Ik hoop echter wel dat dit goed voor haar uit zal pakken.

Fabie is een stomme muts. Tarik heeft niets aan haar.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
07-04-2021 22:24
Chapeau Merel! Ik vind het heel goed dat ze het niet accepteert. Ik hoop echter wel dat dit goed voor haar uit zal pakken.

Fabie is een stomme muts. Tarik heeft niets aan haar.
Puberdochter was het helemaal eens met Merel wat betreft de geëiste salarisverhoging en het vertrek.

Fabie en Tarik passen volgens mijn beide pubers niet bij elkaar omdat ze “allebei altijd zeuren”.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind vooral Fabie zeuren. En ze doet erg krampachtig over haar kinderen. Die moeten haar appen en met haar bellen en die willen gewoon effe hun leven voor zichzelf. Ze kan niet loslaten.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
07-04-2021 22:36
Nou, ik vind vooral Fabie zeuren. En ze doet erg krampachtig over haar kinderen. Die moeten haar appen en met haar bellen en die willen gewoon effe hun leven voor zichzelf. Ze kan niet loslaten.
Ik denk dat er heel veel moeders zijn zoals Fabie.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Mooie aflevering weer- en wat is het karakter van Erik toch ❤️. Het wildkampeer verhaal was echt grappig. En Merel heeft in dit geval groot gelijk- ze verdient beter.
Ik*ben*ik schreef:
07-04-2021 21:44
Hilarisch herkenbaar het "ik ben niet chagrijnig" zeggen van Hansje met een op onweer staand hoofd :rofl:

Ik stel me dan zo voor dat ze eerst 10 x in lachen zijn uitgebarsten voordat het er goed op stond.
"Ik ben niet chagrijnig"
:-) ... :-D ... :rofl:

CUT !!!
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 11:44
4.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-04-2021 21:56
Straks heeft zoon Mees een zwangere vriendin...
Dat zou wel een enorm inkoppertje zijn! Ik zit er ook al op te wachten. En dan hoop ik ook nog dat het niet gebeurt, zo leef ik dan mee! :P

Het was weer een supermooie aflevering gisteravond. Heel herkenbaar. Ben zo benieuwd of ze (ik weet de namen niet..) een camping gaan beginnen in Frankrijk! Zou ik ook wel willen, terwijl ik weet dat het niks is voor mij.

En Fabie's zwangerschap is inderdaad duidelijk nu. Ik dacht al dat ik wat gemist had.
Backpack10 schreef:
08-04-2021 08:22
.......
Ben zo benieuwd of ze (ik weet de namen niet..) een camping gaan beginnen in Frankrijk! Zou ik ook wel willen, terwijl ik weet dat het niks is voor mij.

......

Carola en Marcel.
Ja, maar die zoon zal dan wel in NL willen blijven.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
08-04-2021 08:25
Carola en Marcel.
Ja, maar die zoon zal dan wel in NL willen blijven.
Die kan dan wel bij dat stel met die voetballende zoon wonen. Ik weet alleen de namen van Erik en Merel, en de kinderen...
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-04-2021 22:33

Fabie en Tarik passen volgens mijn beide pubers niet bij elkaar omdat ze “allebei altijd zeuren”.
Ben ik de enige die bij Tarik toch steeds het gevoel heeft dat hij elk moment boos zijn voetbaltas in die oude Volvo kan gooien om naar de uitwedstrijd bij Poldervogels te rijden.
Thoth schreef:
08-04-2021 08:31
Ben ik de enige die bij Tarik toch steeds het gevoel heeft dat hij elk moment boos zijn voetbaltas in die oude Volvo kan gooien om naar de uitwedstrijd bij Poldervogels te rijden.
:rofl:
Wat een ontroerende scene van Erik en Hansje :heart:.
En daarna, dat Erik naar Lieke gaat om haar te knuffelen en zeggen dat hij haar mist :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
07-04-2021 22:57
Ik denk dat er heel veel moeders zijn zoals Fabie.
Wat erg voor die kinderen! En nu heeft ze ook haar relatie ermee verpest en dat leek ze nu zelf ook wel te beseffen.
Alle reacties Link kopieren
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
iones schreef:
08-04-2021 18:49
Wat erg voor die kinderen! En nu heeft ze ook haar relatie ermee verpest en dat leek ze nu zelf ook wel te beseffen.
Er was wel meer mis in die relatie.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
08-04-2021 19:49
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
Kun je vooruit kijken dan? Dat wist ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven