Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Viviane gaat je toch niet onder druk laten zetten om thuis af te spreken wanneer je dat eigenlijk niet wil?

De lente hangt hier duidelijk in de lucht.
Merk wel dat we allemaal heel verschillend zijn, ik spreek pas voorzichtig van verkering na een paar/enkele maanden daten.
Dido je doet daar wel een eigenaardige uitspraak, je stopt met meeschrijven hier omdat hij er niet blij mee zou zijn dat je hier schrijft??
Nu je het zegt..dat is wel opmerkelijk.
Dido?
Alle reacties Link kopieren
pavlova schreef:
25-03-2021 17:41
O ja, heb ook wel eens een man getroffen die alleen tijdens kantoor uren wilde afspreken en dan bij hem op kantoor (hij werkte alleen). Dikke doei....
Dat is helemaal een no- go. Teveel rode vlaggen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-04-2021 23:17
Antoon , ik heb het eerder gezegd maar je trekt soms vreemde conclusies. Nu ook, waar slaat dit op?

Ik heb dezelfde ervaring en het heeft nul, niks en nada met iemands smaak te maken.
Die conclusies zijn vast alleen te begrijpen door de slimmen onder ons :lmao: Deze dorpsmeid snapt er dan ook niks van!

Leuk dat je contact hebt Julus! Erg benieuwd hoe de date vrijdag loopt! :rose:

Dido, leuk dat je nu van de markt af bent, geniet ervan!


Hoe zou het met Julia gaan?
Hier nog een dorpsmeid van origine.
Ik ben heel bewust naar een stad vertrokken. Ik wilde veel meer zien en meemaken en dat is iets wat in je zit. Legio klasgenootjes bleven in het dorp en wonen er nog. Voor hen is dat prima. Staat compleet los van intelligentue en heeft eerder te maken met hoe avontuurlijk of honkvast je bent.
Ik heb ook in het buitenland gewerkt. Vaak verhuisd ook en kan makkelijk aarden. Het is je persoonlijkheid.


Juliaaaaaaaa gaat het goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

vraag : hoe lukt het jullie in hemelsnaam om (tinder) gesprekken gaande te houden? Ik bedoel : ik ben van mezelf denk ik redelijk vriendelijk. Ik ga niet uren op internet lopen zoeken naar de beste ''pick up tactiek'' of de meest bijzondere zinnen, dat past niet bij mij.

Maar probeer altijd wel een beetje speels te vragen naar mensen, dingen die me opvallen aan de achtergrond van foto's etcetera.

Maar het valt me altijd op dat na ca. 5/6 berichtjes over/en weer dat ik dan opeens antwoorden krijg waarvan ik denk : oké, dit gaat hem weer niet worden. Ik laat me op tinder ook niet (meer) misbruiken om ego's van anderen te boosten door te lang energie te blijven steken in een gesprek dat niet ''gelijk'' is.

Nu ook weer : leuke match, eerste paar berichtjes zijn nog wel leuk. Vervolgens kom ik dan toch weer in een situatie dat ik het gevoel heb zelf lekker enthousiast te doen, maar dat je dan maar korte/ongeinteresseerde zinnetjes terug krijgt. ''Ja, jij ook?''

pfff
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog...
Oke misschien kwam dit onduidelijk over. Het gaat er meer om dat ik het zelf ook raar vind om elke date of ontwikkeling met hem te gaan beschrijven hier. Waar moet ik het verder dan nog over hebben ?
Los van het feit of hij daar niet blij mee is, daar hebben we het niet over gehad.

We hebben naar elkaar toe aangegeven dat we allebei iets serieus willen met elkaar willen voor de langere termijn. Maar verder doen we het rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Dido...leuk! Vooral veel plezier maken dan komt het wel goed. Ik snap dat je minder hier te vinden zult zijn. In het begin was ik ook druk te druk met mijn lief en miste ik wat aansluiting hier. Sinds Datertje zo enthousiast is over haar nieuwe liefde, merkte ik dat er toch soms behoefte is aan succes verhalen. Heb me ook wel eens afgevraagd of ik ooit nog iemand tegen het lijf zou lopen die bij mij paste. Dan was het erg leuk om hier te lezen dat het iemand gelukt was.

Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vind het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen. Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
Die succesverhalen geven heel veel hoop en ik word erg blij als ik lees dat er weer iemand gelukkig is in de liefde. Dat hele beginproces is leuk om te lezen en ook om te horen hoe het ontwikkelt.
dido68 schreef:
08-04-2021 11:11
Ik ben er nog...
Oke misschien kwam dit onduidelijk over. Het gaat er meer om dat ik het zelf ook raar vind om elke date of ontwikkeling met hem te gaan beschrijven hier. Waar moet ik het verder dan nog over hebben ?
Los van het feit of hij daar niet blij mee is, daar hebben we het niet over gehad.

We hebben naar elkaar toe aangegeven dat we allebei iets serieus willen met elkaar willen voor de langere termijn. Maar verder doen we het rustig aan.
Duidelijk. Klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
08-04-2021 11:33
Die succesverhalen geven heel veel hoop en ik word erg blij als ik lees dat er weer iemand gelukkig is in de liefde. Dat hele beginproces is leuk om te lezen en ook om te horen hoe het ontwikkelt.
Dus eigenlijk is het geen singles topic, maar een dating topic.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ach, het beestje heeft ooit een naampje gekregen, daar hoeft toch niet zo hard aan vastgehouden te worden? Er is inmiddels een vast groepje dat veel (heeft) (ge)post en ik zou het ook leuk vinden af en toe wat te lezen nog! Dat geeft de burger moed ;)
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
07-04-2021 23:36
Inderdaad, dit is mijn ervaring ook. Misschien wat generaliserend, maar ‘foute’ vrouwen zijn meestal erg goed in bed en gaan net iets verder. Logisch ook, want ze hebben vaak ook meer bedpartners gehad. Verder komt er vaak wel iets boven waarom ze geen relatiemateriaal zijn. Relatiemateriaal vrouwen zijn op lust vlak vaak wat ‘saaier’, volgens mij komt dat doordat ze gewoon meer eigen waarde hebben (ook vaak een normaal logisch aantal bedpartners naar gelang leeftijd en levensloop). Het zijn vaak vrouwen waar je op kunt bouwen. Ik heb hier ook weleens met verschillende vrienden over gesproken en zij beamen dit ook.

Lust wordt op den duur ‘standaard’ en dan zit je wel met een partner waar je niet stabiel op kan bouwen. Uiteindelijk ben je beter af met een partner die bij je past (normen, waarden en stabiliteit), naar mijn idee. Als de communicatie goed is, kan je op lust gebied het ook echt wel spannend houden.
Ik voel mij toch iets aangesproken, misschien moet ik dat niet doen, maar toch.

Volgens mij ben ik best relatiemateriaal, maar niet op de normale manier. Ik trek het gewoon niet als iemand per direct vol in mijn leven stapt. Het lijkt wel alsof er op dit moment 2 types mannen zijn: Of ze willen alleen sex......of ze willen per direct 24-7 met je in contact staan. Verliefd worden kost bij mij echt tijd en daarvoor heb ik iets nodig dat ze niet per direct al te beschikbaar zijn. En daar bedoel ik meer mee, dat ze gewoon hun eigen leven hebben, met vrienden en werk.

Ik wil niet iemands hobby zijn of worden.

Heb bumble ook maar geinstalleerd, maar het eerste gesprek was zeer bijzonder :-)
Olá...

Na een halve dag Bumble’en geeft de app aan, geen kandidaten meer te hebben. Terwijl ik een straal tot 90 km geselecteerd.

Denk dat ik het maar moet accepteren dat het in deze regio het niet gaat worden. @(

@ Vivi3338 ik zou ook voor een tweede wandeldate gaan. Ik heb hier op het forum geleerd als als het contact een dingetje is, dat het ‘m gewoon niet is. En achteraf klopte het ook als een bus. Ik zou de tweede date aankijken en dan een keuze maken. Ondertussen je andere match ook warm houden.


@ Dido wat leuk ! Ik ben helemaal blij voor je ... ik hou van succesverhalen, begrijp dat je niet vaak wilt gaan posten. Maar af en toe van je laten horen is wel fijn.
Waar had jij hem leren kennen ?

@ Lovelylady89 ik vind dat je een verstandige keus heb gemaakt. Uiteindelijk kom je echt wel weer iemand tegen, in een andere setting. Maar in deze relatie zou jij je niet happy voelen als ik het zo lees.

Ik geloof wel dat je liefde en lust in 1 persoon kan vinden.
Mijn ex was zo’n geval, alles was intens op allerlei vlakken.

Maar ik weet ook middels dat dit mij misschien nooit meer gaat overkomen, en dan zou ik nu voor de liefde gaan.
Zoiets maak ik je hooguit 1 of 2 keer in het leven mee. ( las ik ergens )

Middels ben ik ook achter bijmezelf dat dingen moeten groeien. Daarom probeer met iemand minstens 2 x te daten.

Succes @Julus ben benieuwd naar morgen

@ Julia _20 ... hoe gaat het met je ?

Fijne dag :redrose:
anoniem_644cbe19ebac9 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 14:07
Reden: Typefout
1.48% gewijzigd
Ik ga niet weg hoor, maar ik zal idd minder schrijven.
Ik blijf jullie uiteraard volgen.

Vandaag een drukke dag gehad op het werk. Ik ga zo effe douchen en dan koken. Vanavond big brother finale kijken.
Limo76 schreef:
08-04-2021 12:40
Ik voel mij toch iets aangesproken, misschien moet ik dat niet doen, maar toch.

Volgens mij ben ik best relatiemateriaal, maar niet op de normale manier. Ik trek het gewoon niet als iemand per direct vol in mijn leven stapt. Het lijkt wel alsof er op dit moment 2 types mannen zijn: Of ze willen alleen sex......of ze willen per direct 24-7 met je in contact staan. Verliefd worden kost bij mij echt tijd en daarvoor heb ik iets nodig dat ze niet per direct al te beschikbaar zijn. En daar bedoel ik meer mee, dat ze gewoon hun eigen leven hebben, met vrienden en werk.

Ik wil niet iemands hobby zijn of worden.

Heb bumble ook maar geinstalleerd, maar het eerste gesprek was zeer bijzonder :-)
Ik vind dat dus ook altijd zo'n rare gewaarwording. Tot voor gisteren had je nog nooit van elkaar gehoord. Na zes berichtjes op tinder krijg je al de vraag 'we kunnen ook whatsapp uitwisselen?'. Waar ik altijd heel voorzichtig mee ben, want eenmaal op whatsapp doen ze net alsof je een relatie met elkaar hebt en is het de hele dag door : wat ga je doen vanavond, ga je nog wat lekkers eten, noem maar op.

Sex kan ik als man dan weer niet over meepraten, want vrouwen beginnen daar niet over op tinder. Dan heb je verder wel weer het andere uiterste, namelijk dat er qua communicatie echt. geen land me te bezeilen valt. Ik heb op tinder denk ik echt al in geen maanden meer een leuk gesprek gehad.

En denk eerlijk gezegd niet dat het aan mijn communicatieskills ligt, maar meer aan het feit dat je op tinder gewoon maar een paar foto'tjes van elkaar ziet en een klein beetje tekst, en dat het gewoon heel veel ''moeite'' kost om vanuit dat startpunt iemand echt interessant genoeg te gaan vinden om ook daadwerkelijk energie erin te blijven steken. Immers zit tinder echt bomvol enorm leuke/mooie vrouwen,. En dat zal ook voor mannen gelden. Dan moet er simpelweg wel heel iets bijzonders gebeurren, wil je echt vol overgave aan het appen/daten slaan.

Als je mensen in het echt kent, werkt dat toch alweer anders merk ik. Vrouwen die mij in het echt kennen die weten van : sodermalm is een prima vent, dus dan heb je ook echte/persoonlijke interesse, ze weten dat je niet. een of andere catfish/sexwellusteling of weirdo bent. Maar op tinder ben je toch onbekenden van elkaar, en dus gaat interesse weer net zo snel als deze gekomen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef nog hoor 😄

Nog steeds in mijn lekkere flow.
Werd deze week door een collega beaamd.
Je straalt meer.

Maar beleef eigenlijk niet zoveel😀
Sta momenteel ook nergens qua dating

@lacasa ik denk dat saaie 🤪 vrouwen ook leuk in bed kunnen zijn . Dat als de geestelijke klik er is ze ook los kunnen gaan 😂
Bij die "foute" vrouwen ligt misschien de lat wat lager.

@julus wat las ik....🥰🤪
Dat is een goed teken Julia. En het belangrijkste. Nu nog flink wat zon en dan ben jij er helemaal klaar voor als je wil.

Vandaag hele dag naar vriendin geweest. Alleen vanochtend heel kort elkaar een fijne dag gewenst, date en ik.
We hebben nog niks concreets voor morgen afgesproken en hij zat wat laag in zijn energie gisteren. Er is een kans dat het niet doorgaat, want we willen wel fit op date natuurlijk.
Zaterdag zie ik niet zitten vanwege slechte weersvoorspelling.
Alle reacties Link kopieren
Net nog even rondje gelopen met Fransman, maar denk geen vervolg.. Begon wel gezellig, deed weer snel arm om me heen en dichtbij lopen. Wat gekletst en op een bankje gezeten. Toen merkte ik al wel dat hij wat anders toekomstbeeld heeft, geen idee hoe lang hij hier wil blijven etc. Ook wat over daten gepraat en gevraagd over wat hij eventueel zoekt, daaruit kwam dat hij eigenlijk niks specifieks zoekt. Niks serieus, maar ook niet puur voor seks. Maar toen haakte ik wel beetje af 😅 Want ik wil wel gewoon wat opbouwen, heb dat ook aangegeven en dat ik iemand gewoon wil leren kennen etc.

Merkte weg terug dat er al gelijk geen arm meer om heen kwam en een snel afscheid.. Wellicht omdat ik ook had laten doorschemeren dat ik wat voorzichtig ben met intimiteit na wat ervaringen. Maar toch, boodschap van zijn kant was duidelijk. Het is oké verder, maar ook jammer natuurlijk. Je doet toch weer poging, maar ik blijf bij mijn eigen wensen (en grenzen). Ben dan nog wel jong, maar wil niet alleen daten voor de fun. Wil wel ècht die connectie van beide kanten :)
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Vivi!
Alle reacties Link kopieren
Goed en netjes je grenzen aangegeven inderdaad 👍
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tweede date gehad.
Weet nog niet zo goed wat ik ervan vind, en of ik een derde date wil.
Ik vrees dat ik een bepaald gevoel mis.
Wat goed dat je zo naar je eigen gevoel hebt geluisterd vivi

Weet je wat je mist Fladder? Of is het gewoon een onderbuikgevoel?

Ik heb 2 wandeldates (stads wandelingen) gehad met man van datingsite, dat gaat niks worden hij beklemt me te veel. Hij vraagt continu aandacht, en dat vind ik niet aantrekkelijk. en benauwend
Alle reacties Link kopieren
Ohh allemaal geen succesvolle tweede date gehad dus 🙈 Het blijft altijd jammer! Maar het is wel weer een bevestiging dat onderbuikgevoel toch altijd wel alles zegt. En het wordt gelukkig wel steeds makkelijker m’n grenzen aan te geven en te weten wat ik zoek. Niet leuk als het dan niet past als iemand verder heel lief is, maar voor lange termijn wel beter.
Vivi3338 schreef:
08-04-2021 22:41
Ohh allemaal geen succesvolle tweede date gehad dus 🙈 Het blijft altijd jammer! Maar het is wel weer een bevestiging dat onderbuikgevoel toch altijd wel alles zegt. En het wordt gelukkig wel steeds makkelijker m’n grenzen aan te geven en te weten wat ik zoek. Niet leuk als het dan niet past als iemand verder heel lief is, maar voor lange termijn wel beter.
Ja Vivi, die Fransoos daar was ik ook niet aan begonnen. Die zoekt gewoon tijdelijk iets om zijn dagen hier wat makkelijker te komen. Straks is hij klaar met werken hier en is hij weer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven