De toekomst van Amerika

09-01-2021 10:11 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic, als vervolg op Trump versus Biden deel 3, om verder te praten over de toekomst van Amerika.
Mooi om te zien toch: Trump is exit en spontaan hervinden de Trumpies en Republikeinen hun medemenselijkheid.


Ik vraag mij trouwens af of er al kinderen die onder Trump werden gescheiden van hun ouders zijn herenigd. Daar keerde werkelijk mijn maag van om.
Hetvrijewoord schreef:
08-04-2021 16:29
Mooi om te zien toch: Trump is exit en spontaan hervinden de Trumpies en Republikeinen hun medemenselijkheid.


Ik vraag mij trouwens af of er al kinderen die onder Trump werden gescheiden van hun ouders zijn herenigd. Daar keerde werkelijk mijn maag van om.


Ah, er zit toch wat schot in de zaak, mooi.

https://www.nbcnews.com/politics/immigr ... h-n1258791
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
08-04-2021 16:25
Ten tijde van Trump werden die kooien toch omschreven als "summer camp" door fox en republikeinen.

Echt die selectieve verontwaardiging elke keer.
Je bent vergeten wie die kooien heeft gebouwd zeker :rofl:
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Who built the cages, Joe?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 16:43
Je bent vergeten wie die kooien heeft gebouwd zeker :rofl:

Ja, dat verandert de zaak natuurlijk. Trump en de republikeinen vonden het alleen een goed idee om kinderen van hun ouders te scheiden en in kooien te stoppen, omdat die kooien er al waren.

Nu zijn die kooien er nog steeds, en nu vinden republikeinen het opeens schrijnend en vreselijk dat ze worden gebruikt.

Prima hoor, het is ook schrijnend en vreselijk, maar dat is niet afhankelijk van wie er toevallig president is. Lichtpuntje is wel dat de democraten wel beried zijn om meer geld te stoppen in de opvang van vluchtelingen, zodat deze schrijnende situatie kan worden opgelost. En drie keer raden wie daar tegen zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2021 13:21
Reden: offtopic
99.41% gewijzigd
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan Julius wel waarderen in dit topic.

En fijn dat er schot in de zaak zit om de kinderen te herenigen. Ik zag deze week een filmpje van twee kinderen van drie en vijf jaar die over een muurtje Amerika in worden gehesen. Hoe vertwijfeld moet je zijn als ouder om je kinderen zo op pad te sturen.
...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2021 13:22
Reden: quote en reactie verwijderd
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 18:03
@julius

Ik wil het toch nog een keer vragen, waarom gaan er dagen voorbij dat ik jou hier niet zie maar zodra ik een bericht plaats jij er ALTIJD bent? Vindt jij het topic niet interessant genoeg om ook tijdens mijn afwezigheid in dit topic te zijn? Je wordt al maandenlang compleet genegeerd door mij, krijgt nooit respons van mij of andere forummers op jouw berichten en toch blijf je mij tot in de treurnis quoten, opzoeken, aandacht zoeken etc. Waarom is dit? Dit is toch niet de interactie die je op een forum wilt?

Niet dat het antwoord iets uit gaat maken voor in de toekomst want ik zal je altijd blijven negeren maar ik wil even dat je stil staat bij deze vraag.
Er zijn pagina's waar je zo ongeveer tegen jezelf zit te praten, driekwart van de posters hier is je meer dan zat maar Julius moet zich verantwoorden? En jij ziet dit topic als een voorbeeld van de interactie waar jij naar op zoek bent?

Bijzonder zullen we maar zeggen ;-D
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
08-04-2021 18:30
Er zijn pagina's waar je zo ongeveer tegen jezelf zit te praten, driekwart van de posters hier is je meer dan zat maar Julius moet zich verantwoorden? En jij ziet dit topic als een voorbeeld van de interactie waar jij naar op zoek bent?

Bijzonder zullen we maar zeggen ;-D

He is very special. 😎
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
08-04-2021 18:25
😂😂😂

De wortel glanst nog niet genoeg.
Blijven poetsen.
Ach wat schattig, jij krijgt ook een aai over je bolletje hoor.

Iemand die bewust een wit man geschminkt als zwarte man als avatar heeft komt hier natuurlijk alleen maar om te provoceren. Tel daarbij op het gebash in andere topics op bijvoorbeeld een Meghan Markle en ik weet uit welke hoek de wind waait.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Prachtig, een directe vraag aan 1 forummer wordt beantwoord door 3 anderen :puh:
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 18:33
Ach wat schattig, jij krijgt ook een aai over je bolletje hoor.

Iemand die bewust een wit man geschminkt als zwarte man als avatar heeft komt hier natuurlijk alleen maar om te provoceren. Tel daarbij op het gebash in andere topics op bijvoorbeeld een Meghan Markle en ik weet uit welke hoek de wind waait.
Gaat het wel helemaal goed met je of moeten we ons zorgen maken ?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dit helemaal geen leuk topic meer, ook al lees ik Julius wel graag. Ik ga ergens anders verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
08-04-2021 18:37
Ik vind dit helemaal geen leuk topic meer, ook al lees ik Julius wel graag. Ik ga ergens anders verder.
Mijn respect voor deze reactie. En zijn nog wel 10 Trump topics waar ik nooit kom juist om dit soort situaties te vermijden. Ik wil niemand wegjagen maar laat mijzelf ook niet wegjagen. En gelukkig zijn er ruimte en middelen zat op dit forum om mensen te ontlopen mocht iemand dat willen.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
08-04-2021 18:37
Ik vind dit helemaal geen leuk topic meer, ook al lees ik Julius wel graag. Ik ga ergens anders verder.
Eens. Meer een podium geworden voor een verwarde man dat hij niet wenst te delen, maar wel iedereen wegloopt. Dat is pas fijne interactie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 18:03
@julius

Ik wil het toch nog een keer vragen, waarom gaan er dagen voorbij dat ik jou hier niet zie maar zodra ik een bericht plaats jij er ALTIJD bent?

Het heet 'actieve topics'.
Vindt jij het topic niet interessant genoeg om ook tijdens mijn afwezigheid in dit topic te zijn? Je wordt al maandenlang compleet genegeerd door mij, krijgt nooit respons van mij of andere forummers op jouw berichten en toch blijf je mij tot in de treurnis quoten, opzoeken, aandacht zoeken etc. Waarom is dit? Dit is toch niet de interactie die je op een forum wilt?

Dus jij negeert me in plaats van inhoudelijk de discussie aan te durven gaan, en verwijt mij vervolgens dat dat niet de interactie is die ik op een forum wil?

Ik begrijp opeens een stuk beter dat je Trump een gouden vent vindt.

Niet dat het antwoord iets uit gaat maken voor in de toekomst want ik zal je altijd blijven negeren maar ik wil even dat je stil staat bij deze vraag.

Het is ook heel verstandig dat je iedereen negeert die andere standpunten heeft dan jij. Het zou maar gaan duizelen in dat hoofdje van je. Hou het gewoon bij je rechtse media, weiger zelf na te denken en post hier af en toe iets doms. Welterusten!
Lady_Day schreef:
08-04-2021 18:37
Ik vind dit helemaal geen leuk topic meer, ook al lees ik Julius wel graag. Ik ga ergens anders verder.

Misschien kan er een ander topic aangemaakt worden. Waar het weer over inhoud kan gaan met af en toe een gebbetje. Tijdens het tellen van de stemmen en al het gedoe eromheen vond ik het een heel leuk en interessant topic. Betreffende forummer negeerde ik destijds en andere pro Trump en mensen die niet geloofde in eerlijke verkiezingen zijn inmiddels niet meer actief hier, dat laatste is op zich jammer. Verder ga ik pogen maar weer in de selectieve negeer stand te gaan. 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
julius schreef:
08-04-2021 18:53
Het heet 'actieve topics'.




Dus jij negeert me in plaats van inhoudelijk de discussie aan te durven gaan, en verwijt mij vervolgens dat dat niet de interactie is die ik op een forum wil?

Ik begrijp opeens een stuk beter dat je Trump een gouden vent vindt.





Het is ook heel verstandig dat je iedereen negeert die andere standpunten heeft dan jij. Het zou maar gaan duizelen in dat hoofdje van je. Hou het gewoon bij je rechtse media, weiger zelf na te denken en post hier af en toe iets doms. Welterusten!
Bedankt voor het antwoord. Kunnen we daarbij ook afspreken als twee volwassenen dat we om elkaar heen forummen aangezien we zeer laag over elkaar denken? Jij stelt geen prijs op mijn mening en ik niet op die van jou. Zou toch makkelijk moeten kunnen?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
08-04-2021 18:54
Misschien kan er een ander topic aangemaakt worden. Waar het weer over inhoud kan gaan met af en toe een gebbetje. Tijdens het tellen van de stemmen en al het gedoe eromheen vond ik het een heel leuk en interessant topic. Betreffende forummer negeerde ik destijds en andere pro Trump en mensen die niet geloofde in eerlijke verkiezingen zijn inmiddels niet meer actief hier, dat laatste is op zich jammer. Verder ga ik pogen maar weer in de selectieve negeer stand te gaan. 🙂
Het zou je sieren afstand te nemen van die racistische avatar!!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 18:56
Bedankt voor het antwoord. Kunnen we daarbij ook afspreken als twee volwassenen dat we om elkaar heen forummen aangezien we zeer laag over elkaar denken? Jij stelt geen prijs op mijn mening en ik niet op die van jou. Zou toch makkelijk moeten kunnen?

Ik denk niet zeer laag over je. Je meningen hier zijn nogal ehh, bijzonder, maar dat is je goed recht. Het zou je sieren om in discussie te gaan, je provoceert hier toch niet voor niets zou ik denken.

Maar ik begrijp dat je dat niet wilt, want je gaat die discussie nooit winnen en dat weet je kennelijk ook. Ik heb dus goede hoop dat je hier echt alleen maar komt provoceren, maar offline je gewoon een normale vent bent die er ook maar het beste van probeert te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
julius schreef:
08-04-2021 19:22
Ik denk niet zeer laag over je. Je meningen hier zijn nogal ehh, bijzonder, maar dat is je goed recht. Het zou je sieren om in discussie te gaan, je provoceert hier toch niet voor niets zou ik denken.

Maar ik begrijp dat je dat niet wilt, want je gaat die discussie nooit winnen en dat weet je kennelijk ook. Ik heb dus goede hoop dat je hier echt alleen maar komt provoceren, maar offline je gewoon een normale vent bent die er ook maar het beste van probeert te maken.
Bedankt voor je begrip. Je blijft de vraag ontwijken of we vanaf nu stoppen met op elkaar te reageren wat ik wel jammer vind. Maar goed, ik zal me daarbij gewoon neer moeten leggen.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
08-04-2021 19:31
Bedankt voor je begrip. Je blijft de vraag ontwijken of we vanaf nu stoppen met op elkaar te reageren wat ik wel jammer vind. Maar goed, ik zal me daarbij gewoon neer moeten leggen.

Je moet niks. Je zou kunnen proberen het inhoudelijk te houden, in plaats van je drukker te maken om wie iets zegt, dan om wat er gezegd wordt.

Maar nogmaals: het verbaast me helemaal niets dat je dat doet. Je doet met Trump en Biden precies hetzelfde.
Ik las dat de regering Biden binnenkort een aantal executive actions bekend zal maken in een poging het geweld met vuurwapens en vuurwapenbezit uiteindelijk in te dammen.

Allemaal zaken die wij hier onder gezond verstand scharen maar waar in de VS kennelijk executive actions voor nodig zijn. Echte, houdbare wetgeving zal nog erg lastig worden

De wapen lobbyisten zullen er in elk geval alles aan doen om elke beperking aan te vechten.

https://www.politico.com/news/2021/04/0 ... uns-479704

Executive actions zijn overigens niet hetzelfde als executive orders. Het is een begin...
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
08-04-2021 18:37
Ik vind dit helemaal geen leuk topic meer, ook al lees ik Julius wel graag. Ik ga ergens anders verder.

Je hebt gelijk. Ik zal niet meer op Lange reageren in elk geval.
Tjezus, wat vals

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven