Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Pingu schreef:
        10-04-2021 21:11
        Maar wat was dat dan voor foto? Stond er tekst bij? Hield hij dat pistool echt tegen haar hoofd?

        Wat doet die vent met een wapen, sowieso. Neem aan dat hij geen vergunning heeft. Volgens mij is het dan ook niet de bedoeling om er op Insta mee te zwaaien.
        Op Fok! in het topic van een huis vol staat de foto. In het subforum TV.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        10-04-2021 22:39
        Op Fok! in het topic van een huis vol staat de foto. In het subforum TV.
        Dank voor de tip.

        Maar echt. Wát de actual fuck moet deze foto voorstellen? Bonnie & Clyde? Bivakmutsen? Een vuurwapen? Oké, zo te zien getrukeerd maar echt. Wát een ellende dat deze kinderen zo’n moeder hebben.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Die kinderen gaan totaal los daar tegen elkaar over boksbal mama :-o
        bij Romano op zijn TL broertjes en zusje
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        10-04-2021 23:00
        Die kinderen gaan totaal los daar tegen elkaar over boksbal mama :-o
        bij Romano op zijn TL broertjes en zusje
        Heel Fb gaat idd los bij Romano ik denk als ik het goed heb , zus Shenna bevestigd ook dingen want ze like mee de reactie hoe Kevin is, Romano is geblokkeerd en verwijderd op fb en insta door moeder.
        Ik vind zo en zo knap voor Romano dat hij zijn mond open doet op internet tenminste een eerlijke daarom volg ik hem graag op fb is toch altijd wat te beleven daar.
        Alle reacties Link kopieren
        Ze heeft haar kinderen geblokkeerd en die zeggen de waarheid nu. :-o
        Hij slaat haar en ze denken dat hij haar chanteert.
        Ik heb geen flauw benul waarmee want wat heeft zij nu ?
        En Romano heeft heel veel mensen in zijn vriendenlijst .
        Als ze wat zeggen bij Nadine worden ze ook geblokkeerd en alles wordt verwijderd bij Nadine.
        :popcorn:
        Die oudere kinderen hebben elkaar nog , ze zetten Nadine en Kevin voor schut op facebook nu, maar die kleintjes, wat zielig allemaal dan.
        Ze horen steeds wat anders over die vent.Dan is hij lief, dan slecht.
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Heel triest. Het wordt tijd dat iemand ingrijpt daar. Arme kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        Heel bijzonder zou Sophie zeggen.
        Romano is geblokkeerd, mama is boos, wat ze anders nooit is.
        Kevin post een foto met een pistool gericht op Nadine. :-o
        :-? En ze zijn allemaal in hetzelfde huis?
        Ik weet niet of het gewoon een schreeuw is om mediaaandacht van die 2 kinderen.Ik bedoel die 2 met die knipperlichtrelatie.
        Maar moet dit niet gemeld worden bij veilig thuis of zo?
        Het is toch een eng idee dat die kerel die vrouw slaat als hij kwaad is en die kinderen uitscheld, god weet escaleert dat.Die kinderen zijn echt niet aardig over hem aan het vertellen daar. Daar kan Mr kort lontje vast niet tegen.
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Lastig, dat melden of niet.Zou daar nog geen instantie bij betrokken zijn?Ik wilde er eigenlijk geen aandacht meer aan geven, ik denk dat ze de aandacht wel leuk vinden.Ik heb die foto niet gezien maar het klinkt ongezond en dan de kinderen die openlijk dingen neergezet hebben (het is weg denk ik, want ik zie het niet meer).
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        10-04-2021 23:18
        Ze heeft haar kinderen geblokkeerd en die zeggen de waarheid nu. :-o
        Hij slaat haar en ze denken dat hij haar chanteert.
        Ik heb geen flauw benul waarmee want wat heeft zij nu ?
        En Romano heeft heel veel mensen in zijn vriendenlijst .
        Als ze wat zeggen bij Nadine worden ze ook geblokkeerd en alles wordt verwijderd bij Nadine.
        :popcorn:
        Die oudere kinderen hebben elkaar nog , ze zetten Nadine en Kevin voor schut op facebook nu, maar die kleintjes, wat zielig allemaal dan.
        Ze horen steeds wat anders over die vent.Dan is hij lief, dan slecht.
        Misschien dreigen chantage met foto of film materiaal openbaar maken als zij bij hem weg wil?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb Romano niet op Facebook maar hoe kunnen we hem helpen?
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        11-04-2021 13:44
        Ik heb Romano niet op Facebook maar hoe kunnen we hem helpen?
        Tja, je kan een melding bij Veilig Thuis doen, maar dan moet je wel de adresgegevens hebben.

        De politie is er toen niet bij gehaald toch, na die mishandeling? Ze had daar alleen over gesproken met een arts. Dat is wel jammer.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Ik weet niet of het bij Romano of zijn moeder stond maar iemand had er neer gezet dat zij of hij al eens een melding gedaan had via de chatfunctie van veilig thuis, maar ik zie niks meer staan, dat is altijd; een hoop commotie en dan is alles weer weg.Ze was al een keer geslagen daar heeft ze volgens beide ook contact over gehad met politie of een stichting ik denk dat ze al in the picture staan bij zorginstanties.Plus de buurt en scholen, die zijn ook niet gek.Ik hoop alleen dat het niet uit de hand loopt en die kinderen ook nog eens uitelkaar gehaald worden.Moeder is het type eerst doen, dan denken.Wat een berg ellende is dat daar.En ja heel hard en sorry daarvoor maar ik meen het wel; zij hadden echt nooit zoveel kinderen mogen krijgen.Ook niet als vader wel gezond was geweest.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Van mij hoef je daar geen sorry voor te zeggen, je hebt groot gelijk. Maar ik denk dat ze zich ook nog wel zal laten bezwangeren door die griezel.
        't Is al met al een heel gedoe
        Byrma schreef:
        11-04-2021 14:13
        Ik weet niet of het bij Romano of zijn moeder stond maar iemand had er neer gezet dat zij of hij al eens een melding gedaan had via de chatfunctie van veilig thuis, maar ik zie niks meer staan, dat is altijd; een hoop commotie en dan is alles weer weg.Ze was al een keer geslagen daar heeft ze volgens beide ook contact over gehad met politie of een stichting ik denk dat ze al in the picture staan bij zorginstanties.Plus de buurt en scholen, die zijn ook niet gek.Ik hoop alleen dat het niet uit de hand loopt en die kinderen ook nog eens uitelkaar gehaald worden.Moeder is het type eerst doen, dan denken.Wat een berg ellende is dat daar.En ja heel hard en sorry daarvoor maar ik meen het wel; zij hadden echt nooit zoveel kinderen mogen krijgen.Ook niet als vader wel gezond was geweest.

        Nadine en Michel waren gewoon 4 handen op 1 buik met de kids is nooit problemen gekomen, sinds dat die Kevin in hun leven is gekomen is er alleen maar drama valt mij op! Is niet het eerste verhaaltje was ik lees over Kevin.
        Nadine slaan
        Dochter van 17 een hoer noemen
        Romano die er maar zo angstig uitkijkt en bijzit of alles Wel goed komt
        Na 3 weken verloofd
        2 weken later een tattoo met mekaar naam.
        Gerommel in de relatie
        1 dag voor de communie van de tweeling is het uitgegaan weken later verloofd.
        Daar zitten ze gezellig met kerst aan tafel ook daarna weken later is het uit Nadine die werd geslagen ook dan is het weet uit, kevin en Nadine hebben gepraat het is weer aan 3 dagen later is het weer van fb, en gisteren weer verloofd🙈
        Alle reacties Link kopieren
        Tsja dat dus natuurlijk ook maar ook al vóór Michel stierf was het allemaal wat veel voor hun.
        Het is nu niet zo dat ze de ruimte hadden (en dan is die flat van Deijs ook wel het toppunt)maar ook achterstallig onderhoud en dat loopt alleen maar meer op.
        Die tandenborsteltjes zie ik nog voor me.
        Kinderen die elkaar elkaar schopten en sloegen, totale chaos en herrie hele kleine kindjes die geen eigen kamertje hadden of minstens een rustig slaapplekje.
        Dat ze van elkaar hielden is mooi maar met bv maximaal 4 kinderen was prima geweest.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik denk dat het heel onveilig voelt voor de kinderen en die Nadine is helemaal los geslagen. Wat een mens. Ze valt mij heel erg tegen.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        11-04-2021 15:50
        Ik denk dat het heel onveilig voelt voor de kinderen en die Nadine is helemaal los geslagen. Wat een mens. Ze valt mij heel erg tegen.
        Vreselijk eng stel die Kevin en zij, ik hoop niet dat ze ooit nog in een tijdschrift komt met die schijnheilige praatjes, iedereen weet nu toch wel beter.
        Alle reacties Link kopieren
        Ja dat zeker. En dan ook nog reacties van veel geluk samen.
        Doorenvogel schreef:
        11-04-2021 16:40
        Ja dat zeker. En dan ook nog reacties van veel geluk samen.
        hoe krijgen mensen dat hun toetsenbord uit. Onbegrijpelijk.

        Ik heb de foto's op Fok bekeken. Wat ontzettend idioot.
        Alle reacties Link kopieren
        Wat maakt dat je geen melding doet bij veilig thuis? Anoniem bellen kan altijd en vertellen wat je leest. Dan hoor je het wel.

        De school kan wat jullie zien niet opnemen in de melding. Er gaat een afschrift naar de moeder over wat de school vertelt aan veilig thuis (dat moet bij een instantie als een school). School kan niet zeggen dat ze moeder volgen op fok of instagram of whatever. In hun melding mogen alleen duidelijke 'objectieve' signalen genoemd worden die ze gezien en gehoord hebben. 'Moeder van de kinderen heeft een knipperlicht relatie is niet genoeg'.

        Met jullie extra informatie mogelijk wel. Ik volg ze niet, dus kan ook niet bellen (particulieren kunnen dat anoniem). Je weet niet of er al hulp in zit, waarschijnlijk niet anders zouden de kinderen daar en passent ook wel wat over noemen. Doel bij veilig thuis is eerst kijken of er hulp geregeld kan worden waardoor het beter gaat. Uithuisplaatsing is het laatste tenzij het zo onveilig is dat ..
        Uithuisplaatsing komt pas als allerlaatste aan bod. En daarbij: 10 kinderen in 1x uit huis plaatsen is nogal een organisatie.

        Eerst moet er hulp in het gezin komen, daarna de vervolgstappen.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        11-04-2021 20:44
        Uithuisplaatsing komt pas als allerlaatste aan bod. En daarbij: 10 kinderen in 1x uit huis plaatsen is nogal een organisatie.

        Eerst moet er hulp in het gezin komen, daarna de vervolgstappen.
        Maar hoe? Zouden ze al in beeld zijn? Doet school wat? Kunnen de oudste kinderen aan de bel trekken. Ik vind het heel sneu voor ze. Dit loopt gegarandeerd weer uit de hand binnenkort
        Alle reacties Link kopieren
        Zag net in een post van de Jelies hoe moeder haar peuter uit een boze bui haalt door haar af te leiden, alles met liefde en rust. Ze is echt een oermoeder. Wat een tegenstelling met hoe het nu bij de Quadeackers gaat. Zogenaamd alles over hebben voor je kinderen maar in werkelijkheid een gevaarlijke gek verkiezen boven je kinderen omdat je jeuk hebt. Je zou maar overgeleverd zijn aan zo'n portret van een moeder.
        Alle reacties Link kopieren
        reckless schreef:
        13-04-2021 14:56
        Zag net in een post van de Jelies hoe moeder haar peuter uit een boze bui haalt door haar af te leiden, alles met liefde en rust. Ze is echt een oermoeder. Wat een tegenstelling met hoe het nu bij de Quadeackers gaat. Zogenaamd alles over hebben voor je kinderen maar in werkelijkheid een gevaarlijke gek verkiezen boven je kinderen omdat je jeuk hebt. Je zou maar overgeleverd zijn aan zo'n portret van een moeder.

        Helemaal mee eens. Ik vind Janneke echt een lieverd. Moeder Q is geen knip voor de neus waard. Die valt mij zo tegen.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        13-04-2021 15:34
        Helemaal mee eens. Ik vind Janneke echt een lieverd. Moeder Q is geen knip voor de neus waard. Die valt mij zo tegen.
        jammer voor haar kinderen idd!

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven