Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
11-04-2021 10:16
Connie heeft een berichtje op Instagram geplaatst dat het filmpje niet door haar gemaakt is maar dat zij het heeft ontvangen.

Haha, leest ze hier mee?
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
11-04-2021 10:19
Haha, leest ze hier mee?
Ze geeft aan negatieve reactie te hebben ontvangen. Wellicht op insta?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
11-04-2021 07:26
Ik denk dat het nu veel meer in het nieuws is dan dat het normaal zou zijn, door het recente interview met Harry en Meghan.
Hij was net opgenomen in het ziekenhuis toen het werd uitgezonden, dat vonden veel mensen respectloos.
Tuurlijk niet. De beste man is 99 geworden en al bijna 70 jaar de steun en toeverlaat geweest van het langstzittende staatshoofd ooit. Ik geloof er niks van dat er meer aandacht is voor hem door dat interview. Dan doe je prins Philip echt te kort mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-04-2021 11:08
Tuurlijk niet. De beste man is 99 geworden en al bijna 70 jaar de steun en toeverlaat geweest van het langstzittende staatshoofd ooit. Ik geloof er niks van dat er meer aandacht is voor hem door dat interview. Dan doe je prins Philip echt te kort mee.
Precies.
Natuurlijk is het nieuws als de man van The Queen overlijdt. Ze zijn 73 (!!!) jaar getrouwd geweest. De man is heel oud geworden en heeft een bijzonder leven geleid. Daar hebben Harry en Meghan niet zoveel mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-04-2021 07:22
Klopt. Het is ook zó'n lekker ding en heel leuke jongen!
I know, ik vind het echt superleuk voor haar en ben zelfs licht jaloers want het is inderdaad een enorm lekker ding en komt over als een ontzettend schat.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
11-04-2021 10:16
Connie heeft een berichtje op Instagram geplaatst dat het filmpje niet door haar gemaakt is maar dat zij het heeft ontvangen.
Maar ze heeft het wel zelf geplaatst :idee:
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
11-04-2021 10:16
Connie heeft een berichtje op Instagram geplaatst dat het filmpje niet door haar gemaakt is maar dat zij het heeft ontvangen.
Even over Connie, was zij onlangs niet aangesloten bij dat groepje doutzen Kroes en Lieke van Lexmond, dar Corona eigenlijk maar nep was?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2021 13:38
I know, ik vind het echt superleuk voor haar en ben zelfs licht jaloers want het is inderdaad een enorm lekker ding en komt over als een ontzettend schat.
Jaaa, ik vind hem ook zó leuk, en als stel zijn ze ook te cute :love:
Alle reacties Link kopieren
Net "Just say yes" zitten kijken. Wagonlading BN-ers die niet kunnen acteren komt voorbij. Oa. Dave Roelvink, 1 minuut in beeld maar zelfs een banaan acteert beter. Tino Martin die volgens mij zijn tekst op een briefje krijgt. Een Josylvio die zo onduidelijk praat dat het onverstaanbaar is.
Patricia Paay had juist wat langer in gemogen en zelfs Nienke Plas was leuk al was haar rol hetzelfde als in een andere film (de hitsige vriendin). Jammer is dat het verhaal zo flinterdun is. Een soort Bridget Jones meets Ugly Betty meets The devil wears Prada. Ook vond ik het best vrouwonvriendelijk; er komt een nieuw tv programma in voor; The Dickies, een afvalrace voor vrouwen. Hadden ze daar nou niks anders voor kunnen verzinnen? Jammer dat een goede actrice als Noortje Herlaar zich hiervoor laat strikken en ook Yolanthe had dit niet nodig. Die moet echt kieskeuriger worden in het aannnemen van rollen want die kan echt meer dan zo'n voorspelbare romcom.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
11-04-2021 14:50
Net "Just say yes" zitten kijken. Wagonlading BN-ers die niet kunnen acteren komt voorbij. Oa. Dave Roelvink, 1 minuut in beeld maar zelfs een banaan acteert beter. Tino Martin die volgens mij zijn tekst op een briefje krijgt. Een Josylvio die zo onduidelijk praat dat het onverstaanbaar is.
Patricia Paay had juist wat langer in gemogen en zelfs Nienke Plas was leuk al was haar rol hetzelfde als in een andere film (de hitsige vriendin). Jammer is dat het verhaal zo flinterdun is. Een soort Bridget Jones meets Ugly Betty meets The devil wears Prada. Ook vond ik het best vrouwonvriendelijk; er komt een nieuw tv programma in voor; The Dickies, een afvalrace voor vrouwen. Hadden ze daar nou niks anders voor kunnen verzinnen? Jammer dat een goede actrice als Noortje Herlaar zich hiervoor laat strikken en ook Yolanthe had dit niet nodig. Die moet echt kieskeuriger worden in het aannnemen van rollen want die kan echt meer dan zo'n voorspelbare romcom.
Heb 'm ook gezien, maar in het kader van Ugly Betty zat ik te wachten tot de mond van Yolante weer normaal zou worden. Ik dacht echt dat ze een rol watten onder haar bovenlip had, in het kader van een grijs onopvallend muisje moeten spelen (zo subtiel doen we dat toch in dat soort films?). Blijkt dat haar normale uiterlijk nu te zijn. Zonde. Mooie vrouw, maar misschien wel onzeker door haar partnerkeuzes?

Film vond ik ook wat jij schrijft. Flinterdun script. Wel grappig dat ik een opname in het Flevopark heb gezien maar uiteraard niet wist waarheen en waarvoor.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
11-04-2021 07:26
Ik denk dat het nu veel meer in het nieuws is dan dat het normaal zou zijn, door het recente interview met Harry en Meghan.
Hij was net opgenomen in het ziekenhuis toen het werd uitgezonden, dat vonden veel mensen respectloos.

Fijn, een nieuw topic!
:facepalm:
Euh....prins Philip was 73 jaar de partner van de Engelse konigin.
Heeft bijzonder veel voor haar en het land gedaan. Die man verdient alle respect
Daar heeft dat interview met Harry en Meghan niets mee te maken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
11-04-2021 13:59
Even over Connie, was zij onlangs niet aangesloten bij dat groepje doutzen Kroes en Lieke van Lexmond, dar Corona eigenlijk maar nep was?
Geen volledige wappie volgens mij, maar wel tegenstander van de maatregelen
Suzanne Rethans heeft een relatie ( wanneer niet) en zegt dat ze altijd geweten heeft dat haar ex man niet bij haar paste. Is premium dus meer kan ik niet lezen.
Volgens mij wonen ze ook samen.

Is zij ooit weleens single geweest? Ze gaat ook met al die mannen samenwonen.
Oh kijk: nog steeds niks geleerd dus

https://www.jan-magazine.nl/lifestyle/a ... h-trouwen/
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:01
Oh kijk: nog steeds niks geleerd dus

https://www.jan-magazine.nl/lifestyle/a ... h-trouwen/
Volgens mij fleurt zij helemaal op als er gedoe is.
Met deze man is ook gedoe, want zijn ex-vrouw bezorgd hem financiële rompslomp.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze is nu columniste bij de Telegraaf

https://www.telegraaf.nl/vrouw/16643549 ... huldgevoel
Maleficent schreef:
11-04-2021 21:06
Volgens mij fleurt zij helemaal op als er gedoe is.
Met deze man is ook gedoe, want zijn ex-vrouw bezorgd hem financiële rompslomp.
Yup en elke man is haar grote liefde. Ze verliest zich helemaal in die mannen en valt dan diep.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:01
Oh kijk: nog steeds niks geleerd dus

https://www.jan-magazine.nl/lifestyle/a ... h-trouwen/
Als een man zo tegen mijn kinderen praat kan hij meteen opbokken.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 20:59
Suzanne Rethans heeft een relatie ( wanneer niet) en zegt dat ze altijd geweten heeft dat haar ex man niet bij haar paste. Is premium dus meer kan ik niet lezen.
Volgens mij wonen ze ook samen.

Is zij ooit weleens single geweest? Ze gaat ook met al die mannen samenwonen.
Nog nóóit van deze tante gehoord
Frankly my dear, I don"t give a damn
Verliet haar man ( gezin) omdat ze verliefd werd op Peter Buwalda. Die haar na een paar jaar zat was en die geen trek had in haar kinderen ( vanaf dag 1 al).
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:22
Verliet haar man ( gezin) omdat ze verliefd werd op Peter Buwalda. Die haar na een paar jaar zat was en die geen trek had in haar kinderen ( vanaf dag 1 al).
Ooooooh, die doos
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:01
Oh kijk: nog steeds niks geleerd dus

https://www.jan-magazine.nl/lifestyle/a ... h-trouwen/
Dit is toch super oud nieuws? Dit is die klusjesman ofzo die bij haar de keuken kwam verbouwen of iets in die geest. Die had ze nog geen week nadat Peter Buwalda haar gedumpt had volgens mij.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:15
Yup en elke man is haar grote liefde. Ze verliest zich helemaal in die mannen en valt dan diep.
Ze viel jaren geleden als een blok voor schrijver Peter Buwalda. Voor hem verliet ze haar gezin. Lang heeft de relatie met die Peter niet geduurd, want hij hield niet zo van kinderen. Hij viel na een aantal jaar oo een andere dame. De band met haar ex en haar kinderen is behoorlijk beschadigd geweest door haar verliefdheid op Buwalda. Nu heeft ze weer een relatie met een man die panden opknapt. Ze noemt hem gekscherend haar klusjesman. Onlangs heeft ze met haar nieuwe liefde een bouwval gekocht. Na de verbouwing, wat een groot project gaat worden, gaan ze samenwonen. Ze schrijft in haar Telegraaf column over haar leven nu en haar leven toen.
Jee, hoe doet die Suzanne dat?
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 11-04-2021 21:36
Reden: o, nee toch niet zo'n goede leerschool
10.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven