Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 13:29
Echt niet? Hoe is dat mogelijk! We hebben het hier ook zo vaak over haar gehad. En voorspeld dat ze énorme spijt zou krijgen plus een Mount Everest aan schuldgevoel naar haar kinderen. Wat dus ook gebeurd is.
Die naam zegt me totaal niets.
Die kop van haar wel (gegoogled).
Is zij ook wel eens op tv?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook zelden columns
Die Peter Buwalda ken ik dan weer wel.
Echt een man met ranzige randjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond Otmars zonen zooooo'n tegenvaller; geen doorkomen aan.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-04-2021 16:41
Ik lees ook zelden columns
Die Peter Buwalda ken ik dan weer wel.
Echt een man met ranzige randjes
Die heeft zij ook wel. Zeker toen ze met hem ging. Ik vond ze wel op elkaar lijken ;-) Ze is nu weer door de wasstraat gehaald.
impala wijzigde dit bericht op 12-04-2021 16:47
7.33% gewijzigd
.
Lotte35 schreef:
12-04-2021 12:01
Wat zei hij?
Ik ben ook benieuwd wat Peter Pannekoek zei bij Humberto over het forum!
Iemand?
Suzanne en haar mannen. Ze heeft gewoon enorm veel behoefte aan drama, spanning en nieuwe prikkels.
We zouden haar en haar vent in de OP moeten zetten, zodat er tzt een kruis doorheen kan. Want dat dit ook weer eindigt met gedoe is een feit.
Het blijft smullen, want ze is nooit langer dan een week single geweest.

Ze legt er nu ook de nadruk op dat ze inziet dat een bouwvakker beter past dan een intellectueel. Met terugwerkende kracht hebben de intellectuele mannen afgedaan. Omdat Buwalda haar liet zitten natuurlijk.
En straks klapt deze relatie en dan zoekt ze het bij een accountant ofzo.

Die weet niet wat ze wil. Altijd zoekende en rusteloos.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
12-04-2021 16:47
Ik ben ook benieuwd wat Peter Pannekoek zei bij Humberto over het forum!
Iemand?
Hij had het over een sketch over vrouwen of in ieder geval over vrouwen en toen zei hij iets dat ze op het Vivaforum woedend worden als je dat zegt. En toen begonnen Humberto en hij allebei hardop te lachen alsof ze allebei precies wisten wat het Vivaforum inhoudt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het forum bestaat al wel echt lang he! Het is een begrip.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-04-2021 22:27
Ik vind haar soms ontzettend naar schrijven over haar kinderen.
Het zal vast allemaal heel taboedoorbrekend zijn hoor, aangeven dat je heeeel veel tijd voor jezelf nodig hebt en dat je opvoeden zo moeilijk vindt en dat de kinderen nog steeds naar doen vanwege haar vlucht uit huis. Ik vind het alleen iets wat je bespreekt met een goede vriendin ofzo, niet deelt met de hele wereld.
Vind ik ook. Ze lijkt volkomen op de golven van haar eigen emoties / behoeftes te leven en zet haar exen - inclusief de vader van haar kinderen - stelselmatig weg als mensen die haar geluk in de weg staan. Ze is elke keer weer druk met haar eigen straatje schoonvegen en heeeel hard roepen dat ze vroeger blind was maar dat dit hem dan toch echt is. Zo onvolwassen.

Nog erger is dat ze over haar kinderen niet veel liefdevoller praat. Zelfs in de tijd dat ze een zogenaamd gelukkig gezin vormde met Pieter en hun kinderen schreef ze altijd al klagend dat haar twee zoons zo druk waren en dat ze zo moe van ze werd en verlangde naar tijd zonder kinderen, etc. (Haar dochter was toen nog een baby.) Die kinderen zullen zich wel ontzettend gewenst voelen, maar niet heus. Echt heel kwalijk.

Naar mens. Ik ken niemand die haar wel sympathiek vindt en denk dat mensen haar columns alleen nog maar lezen om te zien hoe deze 'trainwreck' verder ontspoord.
Alle reacties Link kopieren
Zucht: Geer beweert met 4500 verschillende mensen het bed te hebben gedeeld...
https://www.ditjesendatjes.nl/gerard-jo ... -politici/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
12-04-2021 18:36
Zucht: Geer beweert met 4500 verschillende mensen het bed te hebben gedeeld...
https://www.ditjesendatjes.nl/gerard-jo ... -politici/
Ja, dit is écht nieuws waar we op zaten te wachten. Wat een zelfingenomen lul is die vent toch ook. Vreselijk! :pukey:
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
12-04-2021 18:36
Zucht: Geer beweert met 4500 verschillende mensen het bed te hebben gedeeld...
https://www.ditjesendatjes.nl/gerard-jo ... -politici/

En dan nog een advocaat in de arm nemen omdat hij reacties krijgt die niet aardig zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
12-04-2021 18:36
Zucht: Geer beweert met 4500 verschillende mensen het bed te hebben gedeeld...
https://www.ditjesendatjes.nl/gerard-jo ... -politici/
Yep, en hij heeft het bed gedeeld met o.a. Hans Klok en tal van andere BN'rs waaronder ook politici. Bleegh, wie zouden dat nou zijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
Rutte! :D
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
11-04-2021 22:32
Suzanne Rethans, daar zat toch altijd al een randje aan? Voor ze met Pieter was schreef ze al ergens columns, in de viva of de tina of de hitkrant ofzo?
Zij schreef tot afgelopen maand ook een column in Saar

Deze maand schreef ze haar afscheidscolumn voor het blad. En ze benoemde de zure achterban van het blad, dat ook op de facebookpagina heel rot en onaardig tegen haar deed
Ik had plaatsvervangende schaamte bij het lezen ervan, wat laat je je als schrijfster dan kennen zeg. boehoe altijd de schuld van een ander :bye:
Ze gunt de lezers van Saar geen blik meer in haar schrijfsels, haar zielenoerselen

Oja haar vent benoemt ze nog, het is Houcine, een bronstige zorgzame klusjesman
Alle reacties Link kopieren
Nouja, mosterd lees ik nu....
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
12-04-2021 20:03
Zij schreef tot afgelopen maand ook een column in Saar

Deze maand schreef ze haar afscheidscolumn voor het blad. En ze benoemde de zure achterban van het blad, dat ook op de facebookpagina heel rot en onaardig tegen haar deed
Ik had plaatsvervangende schaamte bij het lezen ervan, wat laat je je als schrijfster dan kennen zeg. boehoe altijd de schuld van een ander :bye:
Ze gunt de lezers van Saar geen blik meer in haar schrijfsels, haar zielenoerselen

Oja haar vent benoemt ze nog, het is Houcine, een bronstige zorgzame klusjesman
Tja als je zulke columns schrijft moet je ook tegen kritiek kunnen. Oh... wacht... :lightbulb:
Ben benieuwd wanneer ze bij de Telegraaf genoeg van haar krijgen.
En wanneer de “bronstige zorgzame klusser’ uit beeld verdwijnt.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 17:49
Hij had het over een sketch over vrouwen of in ieder geval over vrouwen en toen zei hij iets dat ze op het Vivaforum woedend worden als je dat zegt. En toen begonnen Humberto en hij allebei hardop te lachen alsof ze allebei precies wisten wat het Vivaforum inhoudt.
Ik denk het wel dat ze dat weten :whistle:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 19:39
Rutte! :D
🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 19:39
Rutte! :D
Daar heeft hij geen actieve herinnering aan.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 19:39
Rutte! :D
:lol: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Biedronka schreef:
12-04-2021 20:11
Tja als je zulke columns schrijft moet je ook tegen kritiek kunnen. Oh... wacht... :lightbulb:
Met stip op 2 bij vrouwen die tenenkrommende columns schrijven is Vala van der Boom.
Na Rethmans.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja komt die suzanne steeds aan werk? Snap dat echt niet hoewel ze wel bij de Telegraaf past. Ik heb mn abonnement op Saar zelfs opgezegd omdat ze die doos aangenomen hadden. Ze heeft geloof ik maar twee columns geschreven maar toch. En ze is inderdaad ooit bij Viva begonnen. Ging ze na haar eerste kind de kroeg in om te kijken of ze nog wel in de markt lag. En ook een verhaal als ze op vakantie ging toen net met eerste man en uit wilde gooide ze gewoon een theedoek over de buggy kon het kind wel een beetje slapen. Ik houd niet zo van andere vrouwen/moeders bashen maar dat vond ik toen al zo vreemd. En ik heb echt medelijden met die kinderen.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
12-04-2021 20:03
Zij schreef tot afgelopen maand ook een column in Saar

Deze maand schreef ze haar afscheidscolumn voor het blad. En ze benoemde de zure achterban van het blad, dat ook op de facebookpagina heel rot en onaardig tegen haar deed
Ik had plaatsvervangende schaamte bij het lezen ervan, wat laat je je als schrijfster dan kennen zeg. boehoe altijd de schuld van een ander :bye:
Ze gunt de lezers van Saar geen blik meer in haar schrijfsels, haar zielenoerselen

Oja haar vent benoemt ze nog, het is Houcine, een bronstige zorgzame klusjesman
Hahaha, ik heb die column even opgezocht op Facebook en dat zegt ze dus echt:
"Nu ben ik wat commentaar wel gewend, en een andere mening maakt me ook niet zoveel uit, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik dacht: ik gun het jullie gewoon niet, mijn zielenroerselen"


:rofl: :rofl:
inderdaad, plaatsvervangende schaamte.
Nothing happens for a reason
Dat verhaal toen over de abortus vond ik echt shocking, wat een bizarre gedachten heb je dan.
En ik ben absoluut niet tegen abortus ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven