De toekomst van Amerika

09-01-2021 10:11 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic, als vervolg op Trump versus Biden deel 3, om verder te praten over de toekomst van Amerika.
Alle reacties Link kopieren Quote
nimbus schreef:
09-04-2021 19:59
Trump had meer dan genoeg gelegenheid om ongefilterd zijn publiek te bereiken. De 'censuur' van Twitter etc. kwam pas na de verkiezingen. Daarnaast kon hij persconferenties gebruiken en heeft dat ook gedaan om rechtstreeks het volk te benaderen. Ook denk ik dat zijn keizers toch al niet het publiek van CNN zijn.

Moet je nagaan, ondanks Biden heeft Trump toch verloren. Als de democraten over vier jaar komen met een kandidaat die wel kan praten is Trump echt kansloos.
Trump heeft na vier jaar regeren 74. 000.000 stemmen gekregen. Ik maak me niet zo zorgen over zijn kansloosheid.
Let’s Go Brandon!
nimbus schreef:
09-04-2021 19:59
Trump had meer dan genoeg gelegenheid om ongefilterd zijn publiek te bereiken. De 'censuur' van Twitter etc. kwam pas na de verkiezingen. Daarnaast kon hij persconferenties gebruiken en heeft dat ook gedaan om rechtstreeks het volk te benaderen. Ook denk ik dat zijn keizers toch al niet het publiek van CNN zijn.

Moet je nagaan, ondanks Biden heeft Trump toch verloren. Als de democraten over vier jaar komen met een kandidaat die wel kan praten is Trump echt kansloos.

:biggrin:

Ik weet het nog niet, in Georgia wordt een heel vuil spel gespeeld.
Als je niet meer eerlijk kunt winnen dan verplaats je gewoon de doelpalen.

Edit: dece cijfers spreken dan wel weer boekdelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U ... ote_margin
Alle reacties Link kopieren Quote
Twitter blijft verbazen. Nu hebben ze iemand op het strafbankje gezet omdat hij had getweet dat een mede oprichter van BLM een huis had gekocht. Het huis van 1.4 miljoen dollar staat in buitenwijk van LA waar de gekleurde bevolking 1.4% uitmaakt van de totale populatie. Twitter zegt dat de ban is omdat er ongevraagd prive informatie is gedeeld zonder toestemming van de persoon waar het over gaat. Voor deze tweet werd dit al opgepikt door de New York Times dus zo prive is het niet.

Zielige vorm van censuur maar weer eens.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog iets opmerkelijks. Een toch wat schimmige organisatie heeft een onderzoeksjournalist losgelaten op een medewerker van CNN. Deze gesprekken zijn opgenomen met een verborgen camera. Een opsomming van enkele van zijn uitspraken:

Trump was, I don't know, like shaking his hand or whatever... we brought in like so many medical people to like all tell a story that, like, it was all speculation that he was like neurologically damaged, that he was losing it, he's unfit to, you know, whatever," Chester said. "We were creating a story that we didn't know anything about."

"Look at what we did, we got Trump out," Chester said in a celebratory tone. "I am 100% going to say it. And I 100% believe it that if it wasn't for CNN, I don't know that Trump would have got voted out."


While Chester claimed CNN wanted to help remove Trump from office, he also said the network wanted to promote the health and fitness of Biden.

"We would always show shots of him jogging... him in his aviator shades and like you paint him as a young geriatric," Chester said of Biden, before dismissing concerns that he wouldn't make it a full term because he's a fan of Vice President Kamala Harris.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
14-04-2021 12:50
Nog iets opmerkelijks. Een toch wat schimmige organisatie heeft een onderzoeksjournalist losgelaten op een medewerker van CNN. Deze gesprekken zijn opgenomen met een verborgen camera. Een opsomming van enkele van zijn uitspraken:

Trump was, I don't know, like shaking his hand or whatever... we brought in like so many medical people to like all tell a story that, like, it was all speculation that he was like neurologically damaged, that he was losing it, he's unfit to, you know, whatever," Chester said. "We were creating a story that we didn't know anything about."

"Look at what we did, we got Trump out," Chester said in a celebratory tone. "I am 100% going to say it. And I 100% believe it that if it wasn't for CNN, I don't know that Trump would have got voted out."


While Chester claimed CNN wanted to help remove Trump from office, he also said the network wanted to promote the health and fitness of Biden.

"We would always show shots of him jogging... him in his aviator shades and like you paint him as a young geriatric," Chester said of Biden, before dismissing concerns that he wouldn't make it a full term because he's a fan of Vice President Kamala Harris.

Zo, wat schokkend. Dan inderdaad liever een 'nieuws' zender die alles wat de president doet bewierookt en meegaat in zijn leugens tot het punt dat zijn supporters het Capitool bestormen onder valse voorwendselen.
Alle reacties Link kopieren Quote
julius schreef:
14-04-2021 14:13
Zo, wat schokkend. Dan inderdaad liever een 'nieuws' zender die alles wat de president doet bewierookt en meegaat in zijn leugens tot het punt dat zijn supporters het Capitool bestormen onder valse voorwendselen.
OH my GAAAAWWWD

:facepalm:
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
14-04-2021 16:10
OH my GAAAAWWWD

:facepalm:

Mogen we het daar niet meer over hebben? Dat is dan jammer. Als jij kritiek hebt op anderen, is dat volkomen hypocriet en kansloos. Dat heb je zelf veroorzaakt, dus je doet het er maar mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
julius schreef:
14-04-2021 16:33
Mogen we het daar niet meer over hebben? Dat is dan jammer. Als jij kritiek hebt op anderen, is dat volkomen hypocriet en kansloos. Dat heb je zelf veroorzaakt, dus je doet het er maar mee.
Jij mag het hebben waarover je wil. Ik ga daar niet over. Ik heb eerder al aangegeven dat ik geen behoefte aan een discussie met jou. Je hebt genoeg anderen in dit topic die jou wel interessant vinden en graag lezen, ga daar de discussie gewoon mee aan. Je dringt je zo op aan mij en wil zo graag met mij in discussie dat je de grens van goed fatsoen overtreedt. In het echte leven had ik aangifte gedaan van stalking.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
14-04-2021 16:51
Jij mag het hebben waarover je wil. Ik ga daar niet over. Ik heb eerder al aangegeven dat ik geen behoefte aan een discussie met jou. Je hebt genoeg anderen in dit topic die jou wel interessant vinden en graag lezen, ga daar de discussie gewoon mee aan. Je dringt je zo op aan mij en wil zo graag met mij in discussie dat je de grens van goed fatsoen overtreedt. In het echte leven had ik aangifte gedaan van stalking.
Stel je niet aan. Jij bent degene die dit topic al vanaf het begin vrijwel onleesbaar maakt. Zogenaamd geen behoefte aan discussie maar wel overal een weerwoord, een flauwe grap of een sneer op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
14-04-2021 16:51
Jij mag het hebben waarover je wil. Ik ga daar niet over. Ik heb eerder al aangegeven dat ik geen behoefte aan een discussie met jou. Je hebt genoeg anderen in dit topic die jou wel interessant vinden en graag lezen, ga daar de discussie gewoon mee aan. Je dringt je zo op aan mij en wil zo graag met mij in discussie dat je de grens van goed fatsoen overtreedt. In het echte leven had ik aangifte gedaan van stalking.

Ach gossie knul toch. Ik weet dat je het gewend bent de meest grote onzin over de schutting te gooien. Dat mag, maar dat heeft wel gevolgen. Dat mag jij vervolgens weer vervelend vinden, dan mag je huilie huilie doen, je kan het gooien op censuur, op stalking, op goed fatsoen, maar dat zijn allemaal krokodillentranen van iemand die geen enkel greintje integriteit en zelfkennis bezit.

Ik snap dat je het vervelend vindt dat mensen op een openbaar discussieforum met je in discussie gaan. Ik zou er inderdaad aangifte van gaan doen. Wat denken ze wel niet? Het een beetje oneens zijn met jouw oneindige wijsheid. Stalkers, dat zijn het!
Alle reacties Link kopieren Quote
Griebus67 schreef:
14-04-2021 17:07
Stel je niet aan. Jij bent degene die dit topic al vanaf het begin vrijwel onleesbaar maakt. Zogenaamd geen behoefte aan discussie maar wel overal een weerwoord, een flauwe grap of een sneer op.
Je snapt het niet denk ik. Ik heb jou bijvoorbeeld nooit verzocht om niet op mij te reageren ondanks dat we het nooit eens zijn. Julius heeft 250 keer op mij gereageerd zonder 1 reactie van mijn kant. Dus dat weerwoord, de flauwe grap en sneer verzin je gewoon. Er zit alleen een patroon in en dat patroon is zeer storend. En dat patroon is niet reageren tot dat ik reageer en dan gewoon maanden lang.

En trouwens dat over onleesbaar maken van dit topic snap ik ook niet zo goed. Ik schrijf toch gewoon in normale nederlandse zinnen? Ik schrijf geen 39 berichten per dag. Reageer niet op anderen tenzij een directe vraag of quote. En nogmaals ga de discussie gewoon aan op dit topic met anderen. Ik ben er 4 dagen niet en in die 4 dagen precies 0 reacties. Kun je dat verklaren?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
julius schreef:
14-04-2021 17:20
Ach gossie knul toch. Ik weet dat je het gewend bent de meest grote onzin over de schutting te gooien. Dat mag, maar dat heeft wel gevolgen. Dat mag jij vervolgens weer vervelend vinden, dan mag je huilie huilie doen, je kan het gooien op censuur, op stalking, op goed fatsoen, maar dat zijn allemaal krokodillentranen van iemand die geen enkel greintje integriteit en zelfkennis bezit.

Ik snap dat je het vervelend vindt dat mensen op een openbaar discussieforum met je in discussie gaan. Ik zou er inderdaad aangifte van gaan doen. Wat denken ze wel niet? Het een beetje oneens zijn met jouw oneindige wijsheid. Stalkers, dat zijn het!
:popcorn:
Let’s Go Brandon!
Het ministerie van justitie sluit onderzoek naar de dood van Ashli Babbitt af. Geen vervolging voor de agent. Ik had niets anders verwacht.

https://www.justice.gov/usao-dc/pr/depa ... li-babbitt
Alle reacties Link kopieren Quote
En de volgende grote schietpartij, 8 doden en nog meer gewonden
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
Klare taal van Maxine Waters. Ze roept om geweld te gaan te gebruiken. En hoewel ik het 1000% eens ben met haar dat die agent achter de tralies moet is deze oproep toch wel opmerkelijk. Ik vraag me af of het gevolgen voor haar gaat hebben.

Waters told reporters if the former police officer isn't found guilty of murdering George Floyd, "We've got to stay on the street and we've got to get more active, we've got to get more confrontational. We've got to make sure that they know that we mean business."
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
18-04-2021 11:53
Klare taal van Maxine Waters. Ze roept om geweld te gaan te gebruiken. En hoewel ik het 1000% eens ben met haar dat die agent achter de tralies moet is deze oproep toch wel opmerkelijk. Ik vraag me af of het gevolgen voor haar gaat hebben.

Waters told reporters if the former police officer isn't found guilty of murdering George Floyd, "We've got to stay on the street and we've got to get more active, we've got to get more confrontational. We've got to make sure that they know that we mean business."
Het lijkt wel of dat het devies is since Biden president is. Met dat geprovoceer en gemanipuleer in de Crimea is het wachten tot boel ontploft. Hij heeft daar niks te zoeken. Dat was onder Trump nooit gebeurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
spell68 schreef:
18-04-2021 19:34
Het lijkt wel of dat het devies is since Biden president is. Met dat geprovoceer en gemanipuleer in de Crimea is het wachten tot boel ontploft. Hij heeft daar niks te zoeken. Dat was onder Trump nooit gebeurd.
Biden heeft al vaker openlijk gepleit voor militair ingrijpen, oorlogje hier, bombardementje daar. Nu zijn ze ook al een het dreigen dat Rusland consequenties gaat ondervinden van het eventuele overlijden van Navalny. Je zou zeggen dat de binnenlandse veiligheid prioriteit moet zijn want het is elke avond raak in diverse Amerikaanse steden. Maar blijkbaar mogen de “goeie” domestic terrorists dat wel. Ze probeerden Trump tijdens zijn impeachment trial nog het alleenrecht van oproepen tot geweld in zijn schoenen te schuiven. Want democraten zijn niet zo!!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
De grote oorlogsvoerder Biden heeft aangekondigd volledig uit Afghanistan te vertrekken. Trump beloofde dat ook al, maar ja, Trump. Die gooide meer bommen dan welke president voor hem en toch zijn zijn fans van mening dat de democraten de oorlogszuchtigen zijn.

Maar drie keer raden wie er tegen de terugtrekking uit Afghanistan zijn?
Nothing to see here, just some swamp draining. :mrgreen:
Inval bij Rudy Giuliani:

https://lawandcrime.com/high-profile/le ... ostpopular
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is zover, Trump krijgt zijn eigen platform om online te spuien, From The Desk Of Donald J Trump:

Het platform lijkt geen eigen alternatief sociaal netwerk te worden, want vooralsnog is Trump de enige gebruiker. Bezoekers kunnen wel de berichten delen op Facebook en Twitter, de platforms waarvan de oud-president al sinds januari is verbannen vanwege de bestorming van het Capitool.

Reageren op de berichten van Trump is niet mogelijk. Een bron vertelt aan het rechtse Fox News dat de site bedoeld is als "eenrichtingsverkeer" waardoor de oud-president kan communiceren met zijn volgers.

Eerder was al bekend geworden dat Trump van plan is om zijn eigen sociale netwerk op te richten. Volgens een woordvoerder van de oud-president is dat een ander project dan de pagina die dinsdag is gelanceerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
O jee, dat gaat een hoop extra werk voor Twitter betekenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is dan wel grappig op die site van Trump:

"Free Speech has been taken away from the President of the United States"

Te lezen voor de hele wereld.... Hoeveel meer free speech heeft iemand nodig?
(of is de aanhang van dit soort mensen te dom en denken ze dat internet Facebook en Twitter is en dat een andere site bezoeken te moeilijk voor is?)
Alle reacties Link kopieren Quote
ca726647543 schreef:
05-05-2021 21:14
Dit is dan wel grappig op die site van Trump:

"Free Speech has been taken away from the President of the United States"

Te lezen voor de hele wereld.... Hoeveel meer free speech heeft iemand nodig?
(of is de aanhang van dit soort mensen te dom en denken ze dat internet Facebook en Twitter is en dat een andere site bezoeken te moeilijk voor is?)
Het is natuurlijk minder mainstream. Dus ook minder aandacht.

Ik zag laatst bij John Olivers last week tonight een verontrustend stuk over een presentator van Fox news Tucker Carlson. Als white supremacists je retoriek en manier van spreken gebruiken om hun punt mainstream te maken, ben je "lekker" bezig.


https://youtu.be/XMGxxRRtmHc
...
Alle reacties Link kopieren Quote
De republikeinse partij heeft gekozen voor de lijn Trump.
https://nos.nl/artikel/2380445-trump-kr ... ar-positie

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar de verkiezingen mee gaan winnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
nimbus schreef:
12-05-2021 19:17
De republikeinse partij heeft gekozen voor de lijn Trump.
https://nos.nl/artikel/2380445-trump-kr ... ar-positie

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar de verkiezingen mee gaan winnen.

Tsja, als het Trump niet wordt, wie dan? Ze hebben de hele partij opgehangen aan zijn leugens en kunnen nu niet meer terug.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven