Mode & Beauty alle pijlers

Rituals

08-04-2021 17:42 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van iemand een tegoedbon gekregen van de Rituals. Erg leuk allemaal, maar ik koop zelf echt nooit iets bij de Rituals. Zelf ben ik erg van de plastic vrije, duurzame en ecologische producten. Nu dacht ik dat misschien wel te vinden was bij de Rituals, maar als ik kijk op hun website krijg ik dat idee niet echt. Dat in combinatie met hoe duur alle prijzen zijn, verwonder ik me over de populariteit van deze zaak. Als ik de ingredienten lijst bekijk van hun cosmetica etc. en hun producten bekijk heb ik niet echt het idee dat je zoveel meer koopt dan bij een ander A merk bij de kruidvat. Dus mijn vraag is; wat maakt deze winkel in hemelsnaam zo populair? Is er iets wat ik over mijn hoofd zie of weten ze gewoon heel slim een bepaalde marketing truc in te zetten waardoor iedereen het maar koopt ondanks de prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de geuren gewoon zo lekker. En ik heb nog geen enkele bodyfoam gevonden die zo zacht en schuimig is.
Maar ik heb ook kleding ervan: broeken, t shirts. Zitten ontzettend lekker en zien er toch wat gekleder uit dan een flodder-jogging broek.
Een €100 bon, daar zou ik echt heel blij mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over mijn nek van die goedkope geuren. Ik vind het vreselijk vies spul van zeer slechte qualiteit. Toch krijg ik het regelmatig ongevraagd en doe er anderen altijd een groot plezier mee als ik het weggeef.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
10-04-2021 09:37
Heb ik in Kruidvat gehad. Zo'n bus foam op de grond laten vallen. Liep helemaal leeg in het gangpad.
Zit best veel in :biggrin:
Oeps! :rofl:
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:45
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
10-04-2021 09:37
Heb ik in Kruidvat gehad. Zo'n bus foam op de grond laten vallen. Liep helemaal leeg in het gangpad.
Zit best veel in :biggrin:
Heeft niets met Rituals te maken, maar ik heb op de parkeerplaats bij de supermarkt een keer een fles cola laten vallen.. :-o , die ging toen spuiten en rondjes draaien. Ik moest 2x over de rondspuitende fles springen voordat ik hem te pakken had. Wat een plakzooi op mijn broek en schoenen.
Er stond nog een man te kijken, helpen ho maar maar wel dubbel liggen van het lachen :rofl:
pearle schreef:
10-04-2021 16:33
Heeft niets met Rituals te maken, maar ik heb op de parkeerplaats bij de supermarkt een keer een fles cola laten vallen.. :-o , die ging toen spuiten en rondjes draaien. Ik moest 2x over de rondspuitende fles springen voordat ik hem te pakken had. Wat een plakzooi op mijn broek en schoenen.
Er stond nog een man te kijken, helpen ho maar maar wel dubbel liggen van het lachen :rofl:
Ik zou dan ook eerder dubbel liggen van het lachen dan dat ik ga helpen denk ik :rofl: Ik bedoel die fles is vanzelf een keer leeg ;-D Maar goed ik zag ook een keer dat iemand wat boodschappen verloor op de fiets. Ik keihard roepen maar gewoon door blijven fietsen, tja dan niet, ik ga toch echt niet iemand achterna fietsen. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de dagcremes van Rituals?
Ik ben fan van Rituals, voornamelijk de douchefoam, bodycreme en scrub gebruik ik veel.
Ben benieuwd naar de dagcremes, ze hebben er 3 zag ik, maar wil ze niet ‘zomaar’ proberen.

Wie heeft er goede of minder goede ervaring mee?
Goudhaartje83 schreef:
12-04-2021 10:07
Heeft iemand ervaring met de dagcremes van Rituals?
Ik ben fan van Rituals, voornamelijk de douchefoam, bodycreme en scrub gebruik ik veel.
Ben benieuwd naar de dagcremes, ze hebben er 3 zag ik, maar wil ze niet ‘zomaar’ proberen.

Wie heeft er goede of minder goede ervaring mee?
Mmmmm, wel ervaring met de handcrèmes en die vind ik niets, dus eigenlijk verwacht ik dat de gezichtscrèmes ook niet heel fijn zijn.
Goudhaartje83 schreef:
12-04-2021 10:07
Heeft iemand ervaring met de dagcremes van Rituals?
Ik ben fan van Rituals, voornamelijk de douchefoam, bodycreme en scrub gebruik ik veel.
Ben benieuwd naar de dagcremes, ze hebben er 3 zag ik, maar wil ze niet ‘zomaar’ proberen.

Wie heeft er goede of minder goede ervaring mee?
De karma spf factor 30 voor gezicht vind ik heel fijn, maar ik had ook een dagcrème en die was veel te geparfumeerd en deed niks voor mijn huid. Heb ooit wel een testversie gehad van een soort gel dagcrème, die voelde fijn en trok snel in maar ook best geparfumeerd. Rook heerlijk maar kan mijn gezicht niet goed tegen.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
10-04-2021 16:33
Heeft niets met Rituals te maken, maar ik heb op de parkeerplaats bij de supermarkt een keer een fles cola laten vallen.. :-o , die ging toen spuiten en rondjes draaien. Ik moest 2x over de rondspuitende fles springen voordat ik hem te pakken had. Wat een plakzooi op mijn broek en schoenen.
Er stond nog een man te kijken, helpen ho maar maar wel dubbel liggen van het lachen :rofl:
Toen ik nog caissière was als student had een collega dit ook een keer met een blikje bier. Als caissière zit je in zo'n soort hokje toch? Nou, een blikje bier lag op de band en rolde zo het hokje in en sprong open, spoot recht omhoog in een fontein vol over de caisiére heen en die kon nergens heen want die zat in dat hokje met het blikje voor de uitgang. Klant keihard lachen, caissiére's gezicht op ONWEER. :lol:
Ik zou niet snel een dagcrème van Rituals kopen, maar geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik val een beetje uit de toon hier.

Ik ben namelijk fan van Rituals. Ik heb de dag en de nachtcreme. Ook het masker, olie en verschillende producten voor het douchen en shampoo.

Ik vind het heerlijke producten en het is dierproefvrij, dat vind ik heel belangrijk.
Lellebel81 schreef:
12-04-2021 10:58
Oei, ik val een beetje uit de toon hier.


Dan heb je niet het hele topic gelezen
SimpeleZiel schreef:
12-04-2021 10:17
De karma spf factor 30 voor gezicht vind ik heel fijn,

Dat vind ik ook hele fijne creme. Is in de zomer standaard mijn dagcreme.
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
12-04-2021 10:17
De karma spf factor 30 voor gezicht vind ik heel fijn.
Oh dan ga ik die van de zomer eens proberen. Ben sowieso fan van die lijn (Karma).
Alle reacties Link kopieren
Lellebel81 schreef:
12-04-2021 10:58
Oei, ik val een beetje uit de toon hier.

Ik ben namelijk fan van Rituals. Ik heb de dag en de nachtcreme. Ook het masker, olie en verschillende producten voor het douchen en shampoo.

Ik vind het heerlijke producten en het is dierproefvrij, dat vind ik heel belangrijk.
En welke dag en nachtcrème gebruik jij?
Niqqi schreef:
08-04-2021 19:15
Holland en Barrett

Happy Soaps is inderdaad echt geweldig. Ik ben bezig mijn badkamer zo plastic vrij mogelijk te maken (sommige producten kunnen niet plasticvrij bij mij ivm een bepaald soort exceem) en daar hebben ze echt bijna alles van tandpasta tot conditioner etc.
Sorry, heel erg off-topic, maar heb je toevallig nog tips voor douchegels in vaste vorm? Ik vind de geuren van Happy Soaps allemaal niet heel fantastisch klinken en andere merken die iets vergelijkbaars verkopen kan ik niet echt bedenken. Hier ook bezig met het reduceren van afval namelijk! :)
Alle reacties Link kopieren
Lellebel81 schreef:
12-04-2021 10:58
Oei, ik val een beetje uit de toon hier.

Ik ben namelijk fan van Rituals. Ik heb de dag en de nachtcreme. Ook het masker, olie en verschillende producten voor het douchen en shampoo.

Ik vind het heerlijke producten en het is dierproefvrij, dat vind ik heel belangrijk.
Snap ik. Maar dankzij europese wetgeving ‘is’ al jaren alle cosmetica zogenaamd dierproefvrij. Die claim is m.i. een aan de ene kant een holle phrase en een marketingtrucje, aan de andere kant ben ik blij dat er bewustwording en regelgeving is. Niet alleen gerelateerd aan dit merk overigens.

https://www.animalrights.nl/alle-cosmet ... efdiervrij
Wanna grow up to be
Be a debaser
Vandaag ontving ik van werk een Rituals-pakket, haha! Omdat we zo hard werken en het geen makkelijke tijd is. Ach ja, dat is toch wel lief van ze. Flinke doos. Wel dingen die ik normaal niet zou kiezen, maar toch sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben groot fan van Rituals, vooral de bodycrème, ik heb er echt heel veel geprobeerd maar dit is de enige waar ik mijn hele lichaam mee in kan smeren zonder dat het daarna een plakgevoel geeft.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
hikikomori schreef:
15-04-2021 19:52
Sorry, heel erg off-topic, maar heb je toevallig nog tips voor douchegels in vaste vorm? Ik vind de geuren van Happy Soaps allemaal niet heel fantastisch klinken en andere merken die iets vergelijkbaars verkopen kan ik niet echt bedenken. Hier ook bezig met het reduceren van afval namelijk! :)
Ik zou bij Holland and Barrett kijken en daar hebben ze ook vaak 1+1 gratis.
En kruidvat heeft tegenwoordig ook steeds meer bars te koop.

Qua prijs zijn ze wel iets duurder vaak als een normale fles, maar je doet er ook veel langer mee, dus uiteindelijk is het goedkoper.
Niqqi schreef:
15-04-2021 22:13
Ik zou bij Holland and Barrett kijken en daar hebben ze ook vaak 1+1 gratis.
En kruidvat heeft tegenwoordig ook steeds meer bars te koop.

Qua prijs zijn ze wel iets duurder vaak als een normale fles, maar je doet er ook veel langer mee, dus uiteindelijk is het goedkoper.
Dankjewel! Ik ga het eens bekijken. :)
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
15-04-2021 20:26
Ik ben groot fan van Rituals, vooral de bodycrème, ik heb er echt heel veel geprobeerd maar dit is de enige waar ik mijn hele lichaam mee in kan smeren zonder dat het daarna een plakgevoel geeft.
Ja ik heb een gigantische hekel aan vieze gore vette crèmes die blijven glibberen en plakken (zonnebrand creme en lippenbalsem ook, brrr), maar die van Rituals vind zelfs ik fijn!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:20
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hoe doe je dat nu dan, dat snuffelen voor de geur met de mondkapjesplicht? ik heb nog geen manier gevonden nl..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven