Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
16-04-2021 18:31
Hoe weten we dat die foto s echt zijn? Heeft het ooit zo te koop gestaan? Is een nieuw huis toch?
De foto’s zijn van toen de vorige bewoners het te koop hadden gezet.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
16-04-2021 17:22
Ik zal wel een sentimentele dweil zijn, hoor.. maar ik heb net die Hazes-docu zitten terugkijken en wat vond ik 'die ouwe' een tragische figuur op het einde. Met zijn alcohol- én gehoorproblemen. Heb er gewoon een traantje om gelaten.
En Ras toonde ook veel meer gevoel dan ik had verwacht. Ze heeft met de hele wereld ruzie en er is al een hoop over haar 'zakelijk instinct' geschreven .. dus het is vast geen schatje, maar ik had zowaar medelijden toen ze daar in haar oude huis stond.

Aanvulling achteraf: ik heb 2 afleveringen gezien, maar volgens mij is de tweede, waaraan ik hierboven refereer, nog niet uitgezonden op tv.
Maar goed, in dit geval kun je ook niet echt van spoilers spreken volgens mij.
Met het eerste ben ik het eens , ik weet dat ook nog dat hij zo slecht hoorde en die optredens herinner ik me nog. Dat was echt tragisch.
Tsja Rachel, ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 18:40
Wat móet je in zo'n enorm huis in je eentje met 1 peuter? Ik snap dat nooit, ben je al verlaten, ga je in een kast van een huis met tig zitjes wonen zodat je elke dag lekker geconfronteerd wordt met het feit dat je er alleen zit. Super ongezellig ook, ik vind het sowieso al een heel kil huis.

Ja bah, ik vind het ook geen gezellig huis. Misschien ook omdat alles er om heen er nog zo kaal uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Manatees schreef:
16-04-2021 18:41
De foto’s zijn van toen de vorige bewoners het te koop hadden gezet.
Okeee...ik dacht dat ze zelf iets gebouwd hadden vandaar
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 18:40
Wat móet je in zo'n enorm huis in je eentje met 1 peuter? Ik snap dat nooit, ben je al verlaten, ga je in een kast van een huis met tig zitjes wonen zodat je elke dag lekker geconfronteerd wordt met het feit dat je er alleen zit. Super ongezellig ook, ik vind het sowieso al een heel kil huis.
Ik zou in mijn eentje ook gewoon in zo'n groot huis willen wonen hoor, lekker de ruimte
Ik zie een prachtige vloer, inrichting niet helemaal mijn smaak, maar ook niks mis mee. Tuin is wel heel kaal
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 18:40
Wat móet je in zo'n enorm huis in je eentje met 1 peuter? Ik snap dat nooit, ben je al verlaten, ga je in een kast van een huis met tig zitjes wonen zodat je elke dag lekker geconfronteerd wordt met het feit dat je er alleen zit. Super ongezellig ook, ik vind het sowieso al een heel kil huis.
Nou inderdaad.
Heel kil, saai, beetje allegaartje ingericht.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-04-2021 19:34
Nou inderdaad.
Heel kil, saai, beetje allegaartje ingericht.
Is niet de huidige inrichting maar van de vorige bewoners .
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me bij zo’n overeenkomst dan wel af of zij daar dan alleen moet blijven wonen met hun kind. Of dat ze er weg moet wanneer ze een andere man ontmoet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-04-2021 19:50
Is niet de huidige inrichting maar van de vorige bewoners .
Ah ok.
Vond het al niet zo bij ze passen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 20:00
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Precies.
Het herinnert toch teveel aan de tijd met Andre, zelfs als je zou besluiten het pimpelpaars te verven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
fashionvictim schreef:
16-04-2021 20:00
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Eens. Ze maakt zich zo afhankelijk.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 20:00
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 18:40
Wat móet je in zo'n enorm huis in je eentje met 1 peuter? Ik snap dat nooit, ben je al verlaten, ga je in een kast van een huis met tig zitjes wonen zodat je elke dag lekker geconfronteerd wordt met het feit dat je er alleen zit. Super ongezellig ook, ik vind het sowieso al een heel kil huis.

Hoezo? Het is toch gewoon een prachtig huis met een zee van ruimte en genoeg privacy. Daarnaast is het voor Dre jr. ook vertrouwd. Volgens mij is dit hun inrichting niet en deze kan je ook veranderen nu hij weg is.
Alle reacties Link kopieren
Zola123 schreef:
16-04-2021 21:35
Hoezo? Het is toch gewoon een prachtig huis met een zee van ruimte en genoeg privacy. Daarnaast is het voor Dre jr. ook vertrouwd. Volgens mij is dit hun inrichting niet en deze kan je ook veranderen nu hij weg is.
Tja, wat moet je met zoveel ruimte als je met anderhalf persoon bent. Dat maakt een huis ook zo kil, als 80% van de ruimte leeg staat het merendeel van de tijd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 21:38
Tja, wat moet je met zoveel ruimte als je met anderhalf persoon bent. Dat maakt een huis ook zo kil, als 80% van de ruimte leeg staat het merendeel van de tijd.

Ik heb altijd t idee dat mensen die van t kamp komen de hele week bij elkaar op de koffie zitten, volgens mij heeft ze genoeg mensen om dr heen. Maar goed ja ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Geen idee hoezo het financieel heeft maar miss is dit wel de beste optie überhaupt.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 18:40
Wat móet je in zo'n enorm huis in je eentje met 1 peuter? Ik snap dat nooit, ben je al verlaten, ga je in een kast van een huis met tig zitjes wonen zodat je elke dag lekker geconfronteerd wordt met het feit dat je er alleen zit. Super ongezellig ook, ik vind het sowieso al een heel kil huis.
Ze heeft iets van 55 honden, die hebben wel veel ruimte nodig.
Ik moet er ook niet aan denken, zou het ook nog eens eng vinden, in m'n eentje in zo'n groot huis.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 20:00
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Ik denk dat alles op naam van Dre staat en er helemaal niets uit of af te kopen valt. En dat ze denkt : ik blijf gewoon zitten waar ik zit en ik zie wel waar het schip strandt.
Dre zal het huis dan onder haar kont en dat van zijn kind moeten verkopen en dat is niet zulke goeie pr. Benieuwd hoe lang hij haar daar uiteindelijk laat zitten
.
Alle reacties Link kopieren
En Rachel vindt het waarschijnlijk ook geen goed idee als Mo en kleine Dre dat huis uit moeten. Slechte PR, onomkeerbare image schade en dus veel geld dat mis wordt gelopen. Nee daar tekent Rachel niet voor. Dat weegt nog altijd meer dan haar afkeer voor Mo ;)
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
16-04-2021 18:31
Hoe weten we dat die foto s echt zijn? Heeft het ooit zo te koop gestaan? Is een nieuw huis toch?
Deze foto’s zijn echt van het huis, zo heeft het destijds op funda gestaan
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het voor een kind wel fijn is om in een vertrouwde omgeving te blijven.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-04-2021 20:00
Ja, ik zou het alleen om die reden al niet willen. Als ik Monique was had ik gezegd koop me maar af met een eenmalig bedrag waar ik zelf een huis van kan kopen of zet het huis maar op mijn naam, maar no way dat ik in het huis van mijn ex was blijven wonen.
Volgens mij is het huis helemaal niet van haar dus van afkoop ook geen sprake. Andre heeft het huis alleen gekocht. Zij is volgens mij ook geen eigenaar. Zij kan dat huis ook helemaal niet betalen ze heeft toch amper inkomsten? Lijkt me geen fijne positie trouwens.
.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
17-04-2021 10:13
Volgens mij is het huis helemaal niet van haar dus van afkoop ook geen sprake. Andre heeft het huis alleen gekocht. Zij is volgens mij ook geen eigenaar. Zij kan dat huis ook helemaal niet betalen ze heeft toch amper inkomsten? Lijkt me geen fijne positie trouwens.
Nou, als je ex multimiljonair is en jij de moeder van zijn enige kind dan lijkt me dat je best een eenmalige oprotpremie kunt bedingen, bijvoorbeeld om een huis voor jou en dat kind te kopen. En een beetje vent regelt dat ook gewoon.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-04-2021 13:11
Nou, als je ex multimiljonair is en jij de moeder van zijn enige kind dan lijkt me dat je best een eenmalige oprotpremie kunt bedingen, bijvoorbeeld om een huis voor jou en dat kind te kopen. En een beetje vent regelt dat ook gewoon.
Natuurlijk, de vraag is : is andre zo'n vent die dat doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven