Mode & Beauty alle pijlers

Rituals

08-04-2021 17:42 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van iemand een tegoedbon gekregen van de Rituals. Erg leuk allemaal, maar ik koop zelf echt nooit iets bij de Rituals. Zelf ben ik erg van de plastic vrije, duurzame en ecologische producten. Nu dacht ik dat misschien wel te vinden was bij de Rituals, maar als ik kijk op hun website krijg ik dat idee niet echt. Dat in combinatie met hoe duur alle prijzen zijn, verwonder ik me over de populariteit van deze zaak. Als ik de ingredienten lijst bekijk van hun cosmetica etc. en hun producten bekijk heb ik niet echt het idee dat je zoveel meer koopt dan bij een ander A merk bij de kruidvat. Dus mijn vraag is; wat maakt deze winkel in hemelsnaam zo populair? Is er iets wat ik over mijn hoofd zie of weten ze gewoon heel slim een bepaalde marketing truc in te zetten waardoor iedereen het maar koopt ondanks de prijzen.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
17-04-2021 12:01
hoe doe je dat nu dan, dat snuffelen voor de geur met de mondkapjesplicht? ik heb nog geen manier gevonden nl..
gewoon even mondkapje afzetten
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 10:55
99.47% gewijzigd
pearle schreef:
17-04-2021 12:51
gewoon even mondkapje afzetten
Zo simpel is dat inderdaad. Je kunt ook te moeilijk doen.
Als ik Rituals krijg weet ik niet hoe snel ik het moet weggeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind rituals ook niks, die penetrante geuren...helaas is het inderdaad een standaard kado als je iemand niet zo goed kent. Dus ik heb meerdere dingen gehad die ik zo weer heb doorgeven.
Chienandalou schreef:
15-04-2021 20:13
Snap ik. Maar dankzij europese wetgeving ‘is’ al jaren alle cosmetica zogenaamd dierproefvrij. Die claim is m.i. een aan de ene kant een holle phrase en een marketingtrucje, aan de andere kant ben ik blij dat er bewustwording en regelgeving is. Niet alleen gerelateerd aan dit merk overigens.

https://www.animalrights.nl/alle-cosmet ... efdiervrij
Klopt maar volgens mij is Rituals niet te koop in China en bv Loreal Paris wel, daarom koop ik die laatste niet. Ik vind Rituals lekker ruiken, kwalitatief goed product, niet extreem duur en dierproefvrij en daarom koop ik het.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
17-04-2021 13:51
Zo simpel is dat inderdaad. Je kunt ook te moeilijk doen.
Ja of vanaf je neus naar beneden trekken. Zo moeilijk te bedenken is dat toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bijna alles daar lekker ruiken en het ziet er mooi uit, daarom kocht ik het regelmatig. Tegenwoordig ben ik meer van de natuurlijke spulletjes zonder rommel erin en daarom koop ik alleen nog soms een setje mini’s voor op vakantie, daar geniet ik dan van. En ik vind de face wash erg fijn, ik gebruik nu alleen iets anders waarvan ik vijf tubes kan kopen voor één tube van Rituals.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk om te bedenken dat je je mondkapje omlaag of af kunt doen is het niet nee, maar ik word hier in duitsland echt wel aangesproken als ik mijn mondkapje af/naar beneden zou doen om iets te ruiken. Daarom zal ik het niet doen. Maar jullie hebben geljjk, in nl zien ze meer door de vingers en kun je dat idd wel even doen zonder problemen. Ik ben dat alleen niet zo gewend, vandaar mijn oprechte vraag.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had een legging besteld. Dacht dat het een leuke sportlegging was, maar is zo'n zachte die in je kruis trekt waardoor je continu een camel toe hebt. Wilde hem terugsturen, maar blijkbaar kan dat niet eens. En dit voor €50 euries.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dat wel. Je hebt sowieso 14 dagen herroepings recht bij aankoop op afstand, waarbij de 14 dagen ingaan op de dag dat het artikel geleverd is.
Ook jammer dat bepaalde geuren er uit zijn. Ik vond de bodycream Rituals of Dao (donkergroene pot) lekker ruiken maar die is niet meer verkrijgbaar zag ik .
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart, dao is nu te koop onder de naam jing is mij verteld.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 10:55
99.45% gewijzigd
lizenlotte schreef:
22-04-2021 19:18
herfstappeltaart, dao is nu te koop onder de naam jing is mij verteld.

Ooow dankjewel!
Minto schreef:
22-04-2021 19:27
Dat klopt.

@Herfstappeltaart, je kan deze body cream kopen. Dat is Dao, maar dan in een andere pot.
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 06876.html


@fans van Happy Buddha: dat is nu Mehr.

Ik ga op zoek. Fijn :)
Alle reacties Link kopieren
Dao in de Outlet:

https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... se#start=1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven