Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
23-04-2021 21:10
Gaan ze ginder maar lovebirthen, samenwonen, een gezin stichten en wat mij betreft gaat moeder Ras maar héél lang en héél vaak (en liefst forever) ginder de grootmoeder uithangen.
Rachel zit natuurlijk al halverwege hè, daar in Barcelona. Dus ze is in een zucht en een scheet in Ibiza. Ze heeft natuurlijk ook weleens pauze nodig tijdens het werken aan haar pennenvrucht.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het openen, Yildizlar. Ik heb nog geen eigen leven gevonden, dus ik roddel weer mee over dat van Dre.
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
Yes! :-D
Als het een jongen is: Andres (André in het Spaans)
Meisje: Raquel (Rachel in het Spaans) :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net iets over Céline Dion voorbij komen. Hoewel zij en haar inmiddels overleden man jarenlang gelukkig zijn geweest, hebben foto's van hen samen in het begin toch ook iets ranzigs. Hij was 45, zij 19 toen ze trouwden. Eerste ontmoeting toen zij 12 was. Ik snap niet zo goed dat je verliefd kunt worden op iemand die je als kind hebt meegemaakt. Ik blijf dan altijd het kind in iemand zien, ook als ze volwassen zijn.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
23-04-2021 21:40
Ik zag net iets over Céline Dion voorbij komen. Hoewel zij en haar inmiddels overleden man jarenlang gelukkig zijn geweest, hebben foto's van hen samen in het begin toch ook iets ranzigs. Hij was 45, zij 19 toen ze trouwden. Eerste ontmoeting toen zij 12 was. Ik snap niet zo goed dat je verliefd kunt worden op iemand die je als kind hebt meegemaakt. Ik blijf dan altijd het kind in iemand zien, ook als ze volwassen zijn.
Ze was toch écht 26 toen ze trouwde in 1994 :-).

Ze was wel een stuk jonger toen ie in 1988 zijn 2de huwelijk opblies.
Waarschijnlijk voor haar gok ik zo maar even.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Tvp
...
Julus schreef:
23-04-2021 20:53
Of Pina Colada Corona
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
TVP, ik heb met veel plezier het meeste van het vorige topic gevolgd :-D
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
23-04-2021 21:21
Rachel zit natuurlijk al halverwege hè, daar in Barcelona. Dus ze is in een zucht en een scheet in Ibiza. Ze heeft natuurlijk ook weleens pauze nodig tijdens het werken aan haar pennenvrucht.
Woont zij in Barcelona?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie Dré er nog wel voor aan om een toekomstige dochter Andrea te noemen :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-04-2021 21:56
Ik zie Dré er nog wel voor aan om een toekomstige dochter Andrea te noemen :rolling:
Absoluut.

En verder met uitmelken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik opteer voor; Paloma Blanca Hazes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
23-04-2021 21:54
Woont zij in Barcelona?
Ze heeft een huis in barcelona vlak bij haar besties Patrick en Rosanna Kluivert .
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
23-04-2021 21:58
Ik opteer voor; Paloma Blanca Hazes.
🤣🤣🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
23-04-2021 21:54
Woont zij in Barcelona?
Ja, daar heeft ze sinds afgelopen zomer een appartement. De familie Kluivert heeft haar helpen verhuizen, die wonen daar ook en is ze close mee.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
22-04-2021 19:33
Dit inderdaad. Het een blauwdruk van familietrauma wat generationeel wordt overgedragen. Dat Dree zich zo heeft ontwikkeld valt ergens te verklaren. Heeft ook geen hechting en hopt heel gemakkelijk van relatie naar relatie en van de ene familie naar de andere familie.
Confronterend he, hoe je aan het einde van de dag gewoon het product bent van de opvoeding van je ouders.
Vind het mega sterk en knap als mensen zo'n cyclus weten te doorbreken, bijv bij alcoholische/anderszins verslaafde/mishandelende ouders.
-
Ik zet in op Paella Hazes
Zijn we al bij deel 2?! O_O

Beseft even wat nuttigs met haar leven te moeten gaan doen...
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
23-04-2021 22:06
Ik zet in op Paella Hazes
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vind 12 jaar met een vent van 20 jaar ouder buiten alle proportie.
Maar in alle eerlijkheid, mijn eerste vriendje was 19 toen ik 14 was. Dat klinkt nu ook mega ranzig, terwijl dat toen niet zo was.
Ik zag er al vroeg ouder uit (kon zo voor 17 jaar door), had een klas overgeslagen dus vriendinnen van 15/16, en was geestelijk best volwassen voor mijn leeftijd.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik had gelogen over mijn leeftijd tegen hem totdat we een paar keer op date waren geweest haha
-
Alle reacties Link kopieren
Gezellie in t vliegtuig... :
(Is t gezichtsmasker optioneel in t vliegtuig?)

https://www.hln.be/showbizz/showbits-an ... nts-anchor
Alle reacties Link kopieren
Voor wat het waard is: ik hoop echt echt echt dat er tussen Dre en Sarah ALSJEFOKKING GEEN liefdesbeeb wordt gefrabriekt.

Het zou het arme kind niet ten goede komen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
mallegekkerd schreef:
23-04-2021 22:09
Gezellie in t vliegtuig... :
(Is t gezichtsmasker optioneel in t vliegtuig?)

https://www.hln.be/showbizz/showbits-an ... nts-anchor
Precies waarom ik nu weiger met het vliegtuig te gaan (even buiten alle negatieve reisadviezen om enzo). Stelletje aso’s.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven