Dagje weg met kinderen

04-05-2021 17:53 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen morgen met de kinderen op stap. Weet iemand een leuke klim/speeltuin, waar kinderen onder de 12 jaar zich een tijd kunnen vermaken?
Een terras erbij zou fijn zijn.

Een ander idee voor coronaproof uitje is ook welkom.
de Ikea
Welke regio?
Alle reacties Link kopieren
toeffie schreef:
04-05-2021 18:02
Welke regio?
Utrecht, Gelderland of Zuid-Holland bij voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee!

Morgen, Bevrijdingsdag, trekken in de ochtend opnieuw buien over het land met kans op hagel en onweer. De meeste buien zijn waarschijnlijk voor het noorden, midden en oosten van het land. Vooral in de noordelijke helft van het land is het nog flink onstuimig met landinwaarts een krachtige (noord)westenwind en aan zee een harde tot stormachtige noordwester. Op de Waddeneilanden, in het noorden van Noord-Holland en in Friesland, Groningen en Drenthe is kans op windstoten tot 75 km/uur. In de zuidelijke helft van het land is de westenwind matig van kracht, aan zee (vrij) krachtig.

Morgenmiddag neemt de wind geleidelijk af, maar langs de noordkust blijft het nog lange tijd hard waaien uit het noordwesten tot westen. De meeste buien trekken naar Duitsland weg en vanuit het westen breekt de zon steeds vaker door. Het wordt 9 graden op de Wadden tot maximaal 12 graden in het zuidoosten. Hiermee is het koud voor begin mei. Gemiddeld ligt de middagtemperatuur in deze tijd van het jaar op 15-18 graden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je weet dat het echt kutweer wordt?
Alle reacties Link kopieren
Nu wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lekker binnenblijven!
Alle reacties Link kopieren
Ach..t zal wel meevallen met het weer.
Wil dolgraag tussen deze 4 muren weg.
Alle reacties Link kopieren
Jankende kinderen en een verregend terras.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tante Tokkie in Voorschoten, is een soort kinderboerderij met terras. Vlak ernaast ligt een natuurspeeltuin.
Is niet voor de hele dag vermaakt, maar best leuk.
Je kan in de omgeving ook leuk wandelen.
protocol wijzigde dit bericht op 04-05-2021 18:24
30.10% gewijzigd
Uhm gezien het weer zou ik het ook echt niet aanraden. Niemand die gelukkig wordt van een terrasje met speeltuin als het regent toch?
Ik denk dat je dan beter in de buurt van je huis een speeltuin of kinderboerderij kan opzoeken, dan ben je zo weer thuis als jullie allemaal zeiknat zijn van de regen
viva-amber schreef:
04-05-2021 18:22
Jankende kinderen en een verregend terras.
Maar wel lekker tussen die vier muren weg :D
Alle reacties Link kopieren
Protocol schreef:
04-05-2021 18:23
Tante Tokkie in Voorschoten, is een soort kinderboerderij met terras. Vlak ernaast ligt een natuurspeeltuin.
Is niet voor de hele dag vermaakt, maar best leuk.
Je kan in de omgeving ook leuk wandelen.
Gesloten
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Klein Zwitserland in Limburg is open. Kaarten wel vooraf reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Het Uilenbos in Lunteren. Pannenkoekenhuis met een net prachtig vernieuwde speeltuin.

Maar eerlijk gezegd zou ik ook in de buurt blijven, gezien het weer...
Alle reacties Link kopieren
De batavier in Alkmaar, € 51,50 om samen op een verregend terras te zitten in kledder natte speeltuin. http://debatavier.nl/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
04-05-2021 18:34
Klein Zwitserland in Limburg is open. Kaarten wel vooraf reserveren.
Dat is wel leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
04-05-2021 18:38
Dat is wel leuk.
Alleen niet helemaal in de gevraagde regio :)
Wordt het ook nog een uur in de auto voor een verregende speeltuin en een nat terras.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
04-05-2021 18:30
Gesloten
Ik zie het staan op de site idd, maar ik heb er toch echt op het terras gezeten afgelopen weekend...
Misschien een telefoontje waard TO als je het overweegt.

Overigens morgen in die omgeving geven ze vanaf 14.00 uur droog weer met een voorzichtig zonnetje op.
Alle reacties Link kopieren
Misschien hebben ze een uitbraak, dan moeten ze ook dicht
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als ik op buienradar kijk is er vannacht van 2 tot 5 nog regen en is het daarna droog.....
Alle reacties Link kopieren
Speelbos Herperduin is trouwens ook een aanrader (dichtbij Oss). Geen terras, maar wel ontzettend veel te (buiten)spelen.
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal de regio, maar wel een leuke optie, Ijzeren Man in Vught. Horeca erbij (paar weken geleden was de entree 3€ en daar kreeg je dan horeca munten voor). Wel aan het water dus zal best fris zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Nienke bij Pan&Zo kun je volgens mij wel afhalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven