Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 16:43
Staat ook vaak op andere apps. Zie het overal staan.
Als je betaalt kun je zien wie je liked. En dam kun je terug liken en is er een match. Dat zullen ze bedoelen?
Ja maar dat werkt dus alleen als 1 van de 2 betalend lid is..
Als je dat allebei niet bent wordt het lastig berichten sturen..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer even klaar met Tinder, het blijft maar stil..

Hebben degene die "op zoek" zijn nog steeds het vertrouwen dat ze de ware gaan vinden? En dan bedoel ik vooral die ongeveer mijn leeftijd (48)hebben.
Het kan mij soms weleens aanvliegen dat ik misschien de rest van mijn leven alleen zal blijven..
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
04-05-2021 19:06
Ik ben weer even klaar met Tinder, het blijft maar stil..

Hebben degene die "op zoek" zijn nog steeds het vertrouwen dat ze de ware gaan vinden? En dan bedoel ik vooral die ongeveer mijn leeftijd (48)hebben.
Het kan mij soms weleens aanvliegen dat ik misschien de rest van mijn leven alleen zal blijven..
:hug: :hug:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
04-05-2021 19:20
:hug: :hug:
Lief!
Mimali schreef:
04-05-2021 19:06
Ik ben weer even klaar met Tinder, het blijft maar stil..

Hebben degene die "op zoek" zijn nog steeds het vertrouwen dat ze de ware gaan vinden? En dan bedoel ik vooral die ongeveer mijn leeftijd (48)hebben.
Het kan mij soms weleens aanvliegen dat ik misschien de rest van mijn leven alleen zal blijven..
:hug: :hug:

Ik heb wel vertrouwen dat je iemand tegen komt, je komt over als een hele warme lieve vrouw.
fladder schreef:
04-05-2021 11:17
Ja! Lekker in de regen. Regenpakken en veel spelletjes ingepakt
Veel plezier Fladder, ondanks de regen kan je er misschien toch een fijne week van maken :)
Mimali schreef:
04-05-2021 19:06
Ik ben weer even klaar met Tinder, het blijft maar stil..

Hebben degene die "op zoek" zijn nog steeds het vertrouwen dat ze de ware gaan vinden? En dan bedoel ik vooral die ongeveer mijn leeftijd (48)hebben.
Het kan mij soms weleens aanvliegen dat ik misschien de rest van mijn leven alleen zal blijven..
Hier ook. Volledig stilgevallen. En ik las het bij anderen ook, dus dit heeft niks met jou te maken. Je weet ook dat het ineens kan omslaan😊
Niet wanhopen.
Ik moet zeggen dat ik er voor nu vrede mee heb, maar hoe ik dat voel over 5 jaar weet ik niet. Het single zijn met al zijn voordelen wegen zwaarder dan het hebben van een relatie met zijn nadelen, voor mij.

Maar ik weet hoe het voelt , wat jij nu voelt. Helaas is er geen snelle oplossing, anders dan geef het tijd en probeer je leven leuk te maken.
Mimali schreef:
04-05-2021 16:54
Ja maar dat werkt dus alleen als 1 van de 2 betalend lid is..
Als je dat allebei niet bent wordt het lastig berichten sturen..
Dat is waar
moeras schreef:
04-05-2021 20:07
:hug: :hug:

Ik heb wel vertrouwen dat je iemand tegen komt, je komt over als een hele warme lieve vrouw.
De meesten blijven niet alleen, en ik sluit me bij jou aan.
Mimali schreef:
04-05-2021 16:54
Ja maar dat werkt dus alleen als 1 van de 2 betalend lid is..
Als je dat allebei niet bent wordt het lastig berichten sturen..
Ja dat is waar.
Ik vind het wel zo prettig als de gene waar je mee chat ook lid is. Ik denk wel eens, je moet er ook wel iets voor over hebben om de liefde van je leven te vinden, toch?

Wel vind ik sommige datingsites erg duur
Julus schreef:
04-05-2021 20:10
De meesten blijven niet alleen, en ik sluit me bij jou aan.
Ja zo denk ik ook.

Soms heb je gewoon een lange adem nodig maar uiteindelijk vinden de meesten wel een fijn persoon om zijn/haar leven mee op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van jullie allemaal..
Soms ben ik idd"de wanhoop nabij "al klinkt dat wat zwaar..
En ruim een jaar op en af datingsites is natuurlijk ook nog niet veel, al ben ik al wel ruim zes jaar alleen..
Ik mis het gewoon zo om te delen met iemand..
Mijn dochter is nu tot maandag bij haar vader, het is k weer dus dan is er even een dipje..
Dan denk ik hoe fijn zou het zijn om deze week samen te zijn met je liefde..
Dat is niet gek dat je dat nu zo voelt als dit al 6 jaar zo is. Lukt het wel om jezelf te vermaken? Als je echt heel blij wordt van dingen die je doet, is het gemis minder. Alhoewel op sommige momenten een partner hebben echt fijn kan zijn.
Mimali schreef:
04-05-2021 20:19
Wat lief van jullie allemaal..
Soms ben ik idd"de wanhoop nabij "al klinkt dat wat zwaar..
En ruim een jaar op en af datingsites is natuurlijk ook nog niet veel, al ben ik al wel ruim zes jaar alleen..
Ik mis het gewoon zo om te delen met iemand..
Mijn dochter is nu tot maandag bij haar vader, het is k weer dus dan is er even een dipje..
Dan denk ik hoe fijn zou het zijn om deze week samen te zijn met je liefde..
Ik snap het wel hoor, weet je online daten doet ook iets met je zelfvertrouwen, in negatieve zin.

Maar echt, je klinkt zo leuk en aardig, je komt echt wel iemand tegen. Soms zeggen ze wel eens, stop met zoeken en dan zal het geen wat je wil vanzelf op je pad komen.
En wat ik wel een leuk iets vind is een briefje maken en daarop je wens schrijven, dit briefje op een mooi plekje bewaren. Dan kan het ook zomaar eens zijn dat het vanzelf op je pad komt.
En Mimali: ik heb een broer die in scheiding ligt. Na een paar jaar huwelijk. Hij is wat ouder dan jij. Het komt en het gaat...
Julus schreef:
04-05-2021 20:26
En Mimali: ik heb een broer die in scheiding ligt. Na een paar jaar huwelijk. Hij is wat ouder dan jij. Het komt en het gaat...
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om zijn/haar leven te slijten met 1 persoon. Dat is van oudsher (kerk) een soort van opgelegd.
moeras schreef:
04-05-2021 20:29
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om zijn/haar leven te slijten met 1 persoon. Dat is van oudsher (kerk) een soort van opgelegd.
Dat geloof ik ook. Dat bij iedere fase een ander persoon hoort. Omdat je als mens ontwikkelt/ verandert en wensen en behoeften ook. Dat heet dan zo mooi " uit elkaar groeien" als je langer met een partner samen bent die iets anders wil.
Dus de volgende partner past dan beter bij je. Zo zou ik nu niet meer op mijn exen vallen. Omdat ik zelf veranderd ben en er een ander type bij me past.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 20:29
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om zijn/haar leven te slijten met 1 persoon. Dat is van oudsher (kerk) een soort van opgelegd.

Dat 1-op-1 samenhokken dateert echt al van ver voor de eerste kerk.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 20:25
Dat is niet gek dat je dat nu zo voelt als dit al 6 jaar zo is. Lukt het wel om jezelf te vermaken? Als je echt heel blij wordt van dingen die je doet, is het gemis minder. Alhoewel op sommige momenten een partner hebben echt fijn kan zijn.
Corona helpt niet mee zeg maar..
Ik had een heel leuk sociaal leven, etentjes, naar de film, even een drankje doen, maar dat ligt natuurlijk nu al een tijdje zo goed als stil..
Daar haalde ik zoveel positieve energie uit,al vond ik het ook weleens lastig om dan weer alleen thuis te komen..
Maar goed dat komt allemaal wel weer, als er straks weer meer kan..
Ik ga zaterdag voor het eerst weer met een vriendin naar het terras, zoveel zin in!
permafrost schreef:
04-05-2021 20:34
Dat 1-op-1 samenhokken dateert echt al van ver voor de eerste kerk.
Dat wist ik niet.

Maar ik blijf erbij dat mensen niet perse gemaakt zijn om bij 1 partner te blijven.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 20:29
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om zijn/haar leven te slijten met 1 persoon. Dat is van oudsher (kerk) een soort van opgelegd.
Daar geloof ik ook niet in hoor, zijn maar weinig mensen die dat volhouden en dan ook nog gelukkig zijn..
Julus schreef:
04-05-2021 20:32
Dat geloof ik ook. Dat bij iedere fase een ander persoon hoort. Omdat je als mens ontwikkelt/ verandert en wensen en behoeften ook. Dat heet dan zo mooi " uit elkaar groeien" als je langer met een partner samen bent die iets anders wil.
Dus de volgende partner past dan beter bij je. Zo zou ik nu niet meer op mijn exen vallen. Omdat ik zelf veranderd ben en er een ander type bij me past.
Ja precies.

En ik zou al helemaal niet meer op mijn ex vallen, wat was dat een ellendige relatie.
Mimali schreef:
04-05-2021 20:34
Corona helpt niet mee zeg maar..
Ik had een heel leuk sociaal leven, etentjes, naar de film, even een drankje doen, maar dat ligt natuurlijk nu al een tijdje zo goed als stil..
Daar haalde ik zoveel positieve energie uit,al vond ik het ook weleens lastig om dan weer alleen thuis te komen..
Maar goed dat komt allemaal wel weer, als er straks weer meer kan..
Ik ga zaterdag voor het eerst weer met een vriendin naar het terras, zoveel zin in!
Herkenbaar, corona is voor singles extra lastig.

Alvast veel plezier zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 20:26
En Mimali: ik heb een broer die in scheiding ligt. Na een paar jaar huwelijk. Hij is wat ouder dan jij. Het komt en het gaat...
Wat naar, hoe voelt dat voor jou? Kan je goed overweg met zijn (ex) vrouw?

Dat is ook een bijkomstigheid waar ik dan aan denk, stel je vind iemand en het gaat weer mis, die pijn wil ik mezelf ook weer besparen maar ja dan kom je helemaal nergens natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Mimali, nú, op dit moment, ben ik niet bang om altijd single te blijven. Maar ik had ook echt een rottig huwelijk, dus er zit best wel een heleboel bindingsangst.

Maar ik zou zo graag eens verliefd worden en dat iemand ook mij leuk vindt. Dat valt niet af te dwingen.

Een wat luchtiger iets; worden jullie ook zo geïrriteerd door dickpics en iemand in voor een potje dickpic-kwartetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven