Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Shug schreef:
04-05-2021 20:45
Mimali, nú, op dit moment, ben ik niet bang om altijd single te blijven. Maar ik had ook echt een rottig huwelijk, dus er zit best wel een heleboel bindingsangst.

Maar ik zou zo graag eens verliefd worden en dat iemand ook mij leuk vindt. Dat valt niet af te dwingen.

Een wat luchtiger iets; worden jullie ook zo geïrriteerd door dickpics en iemand in voor een potje dickpic-kwartetten?
:rofl:

Zeker, echt irritant en ik vraag me ook af waarom ze er zo trots op zijn dat ze denken dat iedere vrouw op zo'n foto zit te wachten.
Shug 😁
Die heb ik eigenlijk nooit gekregen. Heeel sporadisch, via de app. Ik ben heel duidelijk dat ik niet aan sexting doe als ik iemand niet ken.
Mimali schreef:
04-05-2021 20:42
Wat naar, hoe voelt dat voor jou? Kan je goed overweg met zijn (ex) vrouw?

Dat is ook een bijkomstigheid waar ik dan aan denk, stel je vind iemand en het gaat weer mis, die pijn wil ik mezelf ook weer besparen maar ja dan kom je helemaal nergens natuurlijk..
Nee ik ken haar amper eigenlijk. Maar je verwacht niet dat het maar zo kort standhoudt. Weer dat gedoe van spullen verdelen en een huis zoeken etc.
Je hebt geen zekerheid wat dat betreft. Als je niks aangaat blijft alles hetzelfde inderdaad.

Fijn dat je weer naar het terras gaat. Dat is alvast een mooie start van hopelijk veel meer uitjes.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 20:48
:rofl:

Zeker, echt irritant en ik vraag me ook af waarom ze er zo trots op zijn dat ze denken dat iedere vrouw op zo'n foto zit te wachten.
Dat moet dan weer een plek krijgen idd voordat je je weer aan iemand kan en wil binden..

Ik kom niet aan een kwartet dickpics🤣.. Ik krijg ze eigenlijk nooit..
Mimali schreef:
04-05-2021 20:56
Dat moet dan weer een plek krijgen idd voordat je je weer aan iemand kan en wil binden..

Ik kom niet aan een kwartet dickpics🤣.. Ik krijg ze eigenlijk nooit..
Wees blij, ik word nooit vrolijk van die dickpics, en ik krijg ze gewoon zonder te vragen toegestuurd. Echt hoor wat denkt zo'n man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag er niet om, ik moedig het niet aan, in tegendeel. En het maakt me ook al niet blij/ opgewonden of wat dan ook.
Mimali, ik herken wel de angst om opnieuw gekwetst te worden. Daardoor is echt openstellen ook wel moeilijk merk ik.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:03
Wees blij, ik word nooit vrolijk van die dickpics, en ik krijg ze gewoon zonder te vragen toegestuurd. Echt hoor wat denkt zo'n man.
Slaat nergens op idd, ongevraagd en onverwachts..
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:05
Mimali, ik herken wel de angst om opnieuw gekwetst te worden. Daardoor is echt openstellen ook wel moeilijk merk ik.
Daarom ben ik ook al zolang alleen, teveel meegemaakt om me weer ergens voor open te kunnen stellen.
Dat kan ik nu wel, maar het daten op zich is niet echt mijn hobby, het liefst kom ik iemand tegen en gelijk klaar haha
Maar ja iets met meerdere kikkers..
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:03
Wees blij, ik word nooit vrolijk van die dickpics, en ik krijg ze gewoon zonder te vragen toegestuurd. Echt hoor wat denkt zo'n man.
Mannen zijn over het algemeen visueler ingesteld dan vrouwen, dus waarschijnlijk leven veel mannen in de illusie dat het voor vrouwen ook zo werkt. Maar de realiteit is dat zo'n foto voor veel vrouwen echt helemaal niets doet (behalve dat het in het ergste geval negatieve emoties veroorzaakt), al helemaal niet als zo'n foto afkomstig is van een vreemdeling.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 04-05-2021 21:34
0.62% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
04-05-2021 21:15
Mannen zijn over het algemeen visueler ingesteld dan vrouwen, dus waarschijnlijk leven veel mannen in de illusie dat het voor vrouwen ook zo werkt. Maar de realiteit is dat zo'n foto bij veel vrouwen echt helemaal niets doet (behalve dat het in het ergste geval negatieve emoties veroorzaakt), al helemaal niet als zo'n foto afkomstig is van een vreemdeling.
O ja dat zal het idd wel zijn.

Nou voor alle mannen die hier lezen, dickpics sturen is vaak niet wenselijk. Als je hem mooi vind hang je de foto maar boven je eigen bed maar stuur hem niet door naar vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, dat zijn dezelfde soort types die niet willen investeren in een fatsoenlijk gesprek en gelijk vragen of je wil neuken en zo.
Gewoon om te kijken wie er toehapt. Of nog niet eens.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
04-05-2021 21:09
Daarom ben ik ook al zolang alleen, teveel meegemaakt om me weer ergens voor open te kunnen stellen.
Dat kan ik nu wel, maar het daten op zich is niet echt mijn hobby, het liefst kom ik iemand tegen en gelijk klaar haha
Maar ja iets met meerdere kikkers..
Online daten is gewoon echt vreselijk. Maar je zal je toch door al die kikkers heen moeten worstelen eens heb je je prins te pakken :-D
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 20:54
Nee ik ken haar amper eigenlijk. Maar je verwacht niet dat het maar zo kort standhoudt. Weer dat gedoe van spullen verdelen en een huis zoeken etc.
Je hebt geen zekerheid wat dat betreft. Als je niks aangaat blijft alles hetzelfde inderdaad.


Fijn dat je weer naar het terras gaat. Dat is alvast een mooie start van hopelijk veel meer uitjes.
Ja dat lijkt me ook echt vreselijk.. Daarom wil ik ook latten voorlopig mocht ik iemand tegenkomen en trouwen ga ik helemaal nooit meer doen..
alongwiththesunshine schreef:
04-05-2021 21:33
Maar goed, dat zijn dezelfde soort types die niet willen investeren in een fatsoenlijk gesprek en gelijk vragen of je wil neuken en zo.
Gewoon om te kijken wie er toehapt. Of nog niet eens.
Ja dat zijn idd vaak wel dat soort types idd.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:34
Online daten is gewoon echt vreselijk. Maar je zal je toch door al die kikkers heen moeten worstelen eens heb je je prins te pakken :-D
Ik vrees het ook haha..
Komt vast goed... ooit..
Mimali schreef:
04-05-2021 21:37
Ik vrees het ook haha..
Komt vast goed... ooit..
Tuurlijk, ik heb er vertrouwen in
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:35
Ja dat zijn idd vaak wel dat soort types idd.
‘Laat je borsten eens zien’
-Waarom zóu ik?

En dat is nog maar het topje van de ijsberg. En écht, dat komt plots uit de lucht vallen. Het ene moment wissel je berichten uit over het weer en de Scandinavische keuken, het andere moment of je even wat dan ook van je lichaam moet tonen.
Shug schreef:
04-05-2021 21:41
‘Laat je borsten eens zien’
-Waarom zóu ik?

En dat is nog maar het topje van de ijsberg. En écht, dat komt plots uit de lucht vallen. Het ene moment wissel je berichten uit over het weer en de Scandinavische keuken, het andere moment of je even wat dan ook van je lichaam moet tonen.
Echt he, dus jij krijgt ook zulke vragen. Stom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
04-05-2021 21:37
Ik vrees het ook haha..
Komt vast goed... ooit..
Het ligt niet aan jou. Het is een rare tijd en rare mensen met rare acties. Maar dat zegt niets over jou.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:42
Echt he, dus jij krijgt ook zulke vragen. Stom gedoe.
Jij bent een stuk jonger dan ik. Wat ze met mij moeten?

Ja, ik krijg ook zulke vragen. Eigenlijk zijn het niets eens vragen.
Shug schreef:
04-05-2021 21:42
Het ligt niet aan jou. Het is een rare tijd en rare mensen met rare acties. Maar dat zegt niets over jou.
Veel rare acties de laatste tijd. Ook irl heb ik de laatste tijd te maken met rare acties van mannen.

En dan bedoel ik niet mijn date met gekke broek, dat is een schatje :love:
Shug schreef:
04-05-2021 21:44
Jij bent een stuk jonger dan ik. Wat ze met mij moeten?

Ja, ik krijg ook zulke vragen. Eigenlijk zijn het niets eens vragen.
Ze zullen je wel leuk vinden.

Nee het zijn meer opdrachten, echt respectloos.
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 21:42
Het ligt niet aan jou. Het is een rare tijd en rare mensen met rare acties. Maar dat zegt niets over jou.
Ik betrek het ook niet echt op mezelf hoor....
Ik ga het proberen los telaten en de focus er niet teveel op te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Het is heel veel respectloos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven