Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 16:42
Gaat Rachel zelf de handjes ook laten wapperen of huurt ze daar mensen voor in? Waarom zou ze die zaak openen? Is het vanuit passie of vanuit hebzucht?

Kans is natuurlijk zeer groot dat Sarah in die zaak gaat werken. Ik vind de timing erg toevallig.
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 15:46
Met de relatie tussen haar en A2.
Andre gaf aan dat hij vanuit Bonaire gelijk zijn grote vriend Pa van Soelen belde en vroeg of hij in een van diens appartementen mocht verblijven.

Er was ruzie geweest op Bonaire. Er zijn meerdere versies, eentje is dat A2 teveel zoop en Mo daar iets van zei, een andere is dat Mo een tweede telefoon vond die A2 gebruikte voor Sarah.

Bij aankomst meldde Mo dat A2 voor de tweede keer weg was. Pers er bovenop, uitvlooien waar A2 uithing.
Toen bleek dat Sarah ook in dat appartement verbleef maar neeeeeeeee hooooooooor er was niets tussen hun, maar hij sloot het niet uit.
En zo werd Sarah dus bekend.
Eigenlijk gewoon met niks dus ;-)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-05-2021 16:58
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
🤣🤣🤣🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 16:34
Oh misschien op zijn eigen account dat door de ouders wordt beheerd?
Op A2 zijn account is het laatste wapenfeit het piemolkleien.
Is zeker alleen A3 naar de kapper geweest terwijl A2 het nodig zou hebben.
Nee hoor, het account van A3 volg ik niet. Gewoon op dat van A2. Zal wel in zijn stories gestaan hebben want bij z'n foto's zie ik het niet staan. Maar ik ben er zeker van dat ik het gezien heb.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-05-2021 16:58
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
Ik zit echt hardop te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-05-2021 16:58
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
:rofl:
😆😄
Misschien kan Dre binnenkort de verloofde van Lul Kleine overnemen..volgens mij kent hij haar al. Goh, die rode draad..
Hij legt een hele wachtrij aan voor het geval hij onverhoopt / in een manische bui/ de relatie verbreekt met de vrouw van dienst.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 16:36
Jij ziet ze niet , ik zie ze wel, en nu ? Gisteren nog , ruim 300 man naar Aruba en Bonaire. Gewoon nederlanders met kinderen díe op vakantie gaan hoor. En dat is al maanden zo.
Jij werkt op Schiphol? Controleren jullie dan ook al die paupers die zonodig op vakantie moeten of het noodzakelijke reizen zijn? Of zijn jullie al lang blij dat er gevlogen wordt?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
04-05-2021 16:44
Joh die Sarah weet niet eens wat werken is. Beetje rondparaderen in ‘sexy’ kleertjes is alles wat ze doet.
Ik wilde het net komen zeggen.
Als Sarah een dag gewerkt heeft moet ze 3 maanden bijkomen op Ibiza.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-05-2021 16:58
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
:HA:

Ik ben even op de site gaan kijken voor de grap.
Zoon 1 heeft namelijk coeliakie en dus moeten we altijd kijken waar we wat gaan eten en drinken. Wat een bende, niet eens een normale menukaart....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 16:36
Jij ziet ze niet , ik zie ze wel, en nu ? Gisteren nog , ruim 300 man naar Aruba en Bonaire. Gewoon nederlanders met kinderen díe op vakantie gaan hoor. En dat is al maanden zo.
Ja er zijn vast een hoop tokkies die het allemaal onzin vinden, maar normale mensen, en die zijn in de meerderheid, luisteren gewoon naar de adviezen. Gelukkig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-05-2021 16:58
Nou passie...?
dan had ze beter een zonnestudio of tabakszaak kunnen beginnen
Afbeelding
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
04-05-2021 17:01
Eigenlijk gewoon met niks dus ;-)
:proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze midden in Amsterdam een echte Hazes kroeg zou openen met allemaal souvenirs en dat ze zelf achter de bar zou gaan staan.

Wel leuk dat dat jochie een drumstel krijgt. Ben ik toch benieuwd of papa komt kijken naar de aanwinst . Misschien zijn ze verstandig geworden en regelen ze het tegenwoordig wel via de app ipv voor heel Nederland op insta . Ik denk dat dit drama nog lang niet is afgelopen. Ik kan me niet voorstellen dat A2 langer dan 3 weken zonder positieve aandacht van insta kan of de bladen. Liedje is behoorlijk neergesabeld .

We shall see
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
https://www.utopianieuws.nl/index.php/2 ... euwe-look/

https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... er-kloppen

De meningen over de 'pony' van Sarah.
Wat kennelijk hot news kan zijn.

Ik vind die grijze lokken helemaal niks, maar goed.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwste foto op IG van Sarah: met het mobieltje voor haar snuit.
Echt.
Heel nieuwswaardig.
Met die spuuglelijke gympies eronder, wat waren ze ook alweer? Iets van 400 euro?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of die meid hobby’s heeft of zich ergens druk om maakt, desnoods om het kippenleed.
Het zijn alleen maar foto’s van kleren, kleren, haar, nagelstyliste en andere beautytoestanden

Je verwacht toch dat Hazes dat doodsaai vindt . Of hij is zelf geen haar beter ... Maar ik had het idee dat hij toch iets gevarieerder was. Je zou bijna zeggen geen wonder dat hij zijn vrienden meeneemt op liefdesvakantie. Je gaat toch dood van verveling
Tuurlijk gaat dat snel vervelen. Alle inhoud die ze in haar hersens tekort komt heeft ze in haar lippen zitten. Daar is niks spannends aan.
En we weten hoe snel Dre verveeld is.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
04-05-2021 21:13
Ik vraag me af of die meid hobby’s heeft of zich ergens druk om maakt, desnoods om het kippenleed.
Het zijn alleen maar foto’s van kleren, kleren, haar, nagelstyliste en andere beautytoestanden

Je verwacht toch dat Hazes dat doodsaai vindt . Of hij is zelf geen haar beter ... Maar ik had het idee dat hij toch iets gevarieerder was. Je zou bijna zeggen geen wonder dat hij zijn vrienden meeneemt op liefdesvakantie. Je gaat toch dood van verveling
Haar hobby lijkt vooral
(1) zichzelf portretteren
(2-20000000000000000000000) zie (1)

Wat H2 er van vindt? Hij post vooral (1) hartjes bij haar en (2) foto's van hemzelf, Sarah en oude mannen.

Ik zou me ook geestelijk de vinkentering vervelen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
04-05-2021 21:13
Ik vraag me af of die meid hobby’s heeft of zich ergens druk om maakt, desnoods om het kippenleed.
Het zijn alleen maar foto’s van kleren, kleren, haar, nagelstyliste en andere beautytoestanden

Je verwacht toch dat Hazes dat doodsaai vindt . Of hij is zelf geen haar beter ... Maar ik had het idee dat hij toch iets gevarieerder was. Je zou bijna zeggen geen wonder dat hij zijn vrienden meeneemt op liefdesvakantie. Je gaat toch dood van verveling
Wat zou zij verder in het dagelijks leven nog doen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
04-05-2021 21:13
Ik vraag me af of die meid hobby’s heeft of zich ergens druk om maakt, desnoods om het kippenleed.
Het zijn alleen maar foto’s van kleren, kleren, haar, nagelstyliste en andere beautytoestanden

Je verwacht toch dat Hazes dat doodsaai vindt . Of hij is zelf geen haar beter ... Maar ik had het idee dat hij toch iets gevarieerder was. Je zou bijna zeggen geen wonder dat hij zijn vrienden meeneemt op liefdesvakantie. Je gaat toch dood van verveling
(1) niet, want Sarah vindt maar 1 ding interessant, zijzelf
(2) A2 vindt zijn vrinden interessant, we gokken om zakelijke belangen, maar wellicht om Soelen Bizz.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
04-05-2021 21:13
Ik vraag me af of die meid hobby’s heeft of zich ergens druk om maakt, desnoods om het kippenleed.
Het zijn alleen maar foto’s van kleren, kleren, haar, nagelstyliste en andere beautytoestanden

Je verwacht toch dat Hazes dat doodsaai vindt . Of hij is zelf geen haar beter ... Maar ik had het idee dat hij toch iets gevarieerder was. Je zou bijna zeggen geen wonder dat hij zijn vrienden meeneemt op liefdesvakantie. Je gaat toch dood van verveling
Nee. Soort zoekt soort. Die knul heeft echt geen millimeter meer diepgang dan zij. Misschien heeft hij dat allemaal niet zo door, omdat hij met zichzelf bezig is.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
04-05-2021 21:26
Wat zou zij verder in het dagelijks leven nog doen?
Niets.
Behalve de 'nieuwe' zijn van Andre.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
04-05-2021 21:26
Wat zou zij verder in het dagelijks leven nog doen?
Niets, noppes, nada. Misschien nóg een keer shoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven