Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Is Cookielover er nog?
        Teva1979 schreef:
        11-05-2021 09:31
        Valt me op dat Sofie N altijd uitgebreid beschrijft áls ze eens iets in het huishouden doet. Sokken vouwen, plantjes water geven. Tjees...applaus.
        Overigens niet naar het kappertje tegenwoordig en dan vergeet ze ze zelf te borstelen. Jammer
        Dat viel mij ook al op. Ze zou toch 2x per week gaan?
        En ze vergeet niet alleen te borstelen. Ook wassen is teveel werk. Brr.
        Nadiaah79 schreef:
        10-05-2021 19:30
        Als een soort koningin? Daar stel ik me wel wat anders bij voor. Ze kwam met moeite die trap af.
        Haar onderdanen stonden haar klappend op te wachten, precies zoals ze dat graag heeft.
        Doorenvogel schreef:
        11-05-2021 09:33
        Is Cookielover er nog?
        Dat ben ik, nieuwe nick ;-)
        prada schreef:
        10-05-2021 22:41
        Nope, geen persiflage. Bijna woordelijk overgenomen.
        Ze kunnen dus niet eens gepersifleerd worden :proud:
        Teva1979 schreef:
        11-05-2021 09:31
        Valt me op dat Sofie N altijd uitgebreid beschrijft áls ze eens iets in het huishouden doet. Sokken vouwen, plantjes water geven. Tjees...applaus.
        Overigens niet naar het kappertje tegenwoordig en dan vergeet ze ze zelf te borstelen. Jammer
        Naja, beter dan in de djaakoezie zitten natuurlijk.
        Alle reacties Link kopieren
        Colori-del-Mare schreef:
        11-05-2021 10:21
        Dat ben ik, nieuwe nick ;-)


        Oh ik dacht al dat je weg was of dat er wat was.
        Alle reacties Link kopieren
        Colori-del-Mare schreef:
        11-05-2021 10:22
        Ze kunnen dus niet eens gepersifleerd worden :proud:
        Nou, Makiko bewijst anders!
        't Is al met al een heel gedoe
        Doorenvogel schreef:
        11-05-2021 10:27
        Oh ik dacht al dat je weg was of dat er wat was.
        Gelukkig niet :)
        Pingu schreef:
        11-05-2021 11:19
        Nou, Makiko bewijst anders!
        Oooohh, ik ga even kijken!
        Ik heb de koningin niet gezien. Ik ben bang dat mijn fangevoel voor de fam Baumgard dan naar beneden gaat ;-D

        Een huis vol: Ik denk dat de fam Jelies en de familie BB er in elk geval weer inzitten. Verhaaltjes worden korter/geen verhaaltjes en de familie Jelies is natuurlijk sowieso leuk, omdat er een baby komt.
        De stories van De Kraantjes is een reclameblok geworden. Erg jammer!
        Idris schreef:
        11-05-2021 16:47
        De stories van De Kraantjes is een reclameblok geworden. Erg jammer!
        Ja, en een kopie van haar vriendin Annemarie. Heel jammer.
        Rosalind schreef:
        11-05-2021 16:50
        Ja, en een kopie van haar vriendin Annemarie. Heel jammer.
        Dat kopiëren van elkaar is echt wel een ding op insta. Merk ik ook nu ik daar actief ben vanwege iets heel anders.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        11-05-2021 09:52
        Dat viel mij ook al op. Ze zou toch 2x per week gaan?
        En ze vergeet niet alleen te borstelen. Ook wassen is teveel werk. Brr.
        Nou, toevallig is ze vandaag weer geweest. Én besloot junior geheel zelfstandig nog een nachtje bij opa en oma te blijven.
        Snap ik ook wel als je anders hutje mutje met winterjas aan in een caravan moet zitten.. verstandige jongen.

        En uiteraard is er weer uit eten gegaan.

        Wat betreft die Em-lain #nospon, Jan gun ik het wel. Die man slaapt zo weinig en werkt zo hard, die mag wel een ultra fijn matras.
        Schuin spaan en Zee gras planten potjes
        Alle reacties Link kopieren
        Ik genoot voorheen altijd erg van makiko’s weergave van de vlog. Waar lezen jullie die nu?
        Schuin spaan en Zee gras planten potjes
        Alle reacties Link kopieren
        Juniper_ schreef:
        11-05-2021 23:37
        Ik genoot voorheen altijd erg van makiko’s weergave van de vlog. Waar lezen jullie die nu?
        Die lijkt niet meer te bestaan?! Makiko, weet jij meer?
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        12-05-2021 08:47
        Die lijkt niet meer te bestaan?! Makiko, weet jij meer?
        Die bestaat nog.
        Alle reacties Link kopieren
        Waar kan je die lezen? Ik vond die ook altijd erg leuk!
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        11-05-2021 22:43
        Dat kopiëren van elkaar is echt wel een ding op insta. Merk ik ook nu ik daar actief ben vanwege iets heel anders.
        Dan ben je toch niet meer uniek en lijkt iedereen opelkaar.
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Zie ik nou SN een stofzuiger aanprijzen. Die heeft in geen 10 jaar gestofzogen. Hoe ongeloofwaardig is dit.
        Alle reacties Link kopieren
        Ja laatst nog de caravan. Maar die staat zo vol dat er weinig te zuigen is.
        Alle reacties Link kopieren
        Linda gaat op de seksie tour. Het is moederdag en je weet dat het gefilmd gaat worden en dan ga je bloot in bed liggen.
        Sorry hoor. Ik vind dat echt zo onnozel. Dat ziet er niet uit. Doe effe een shirt aan als je weet dat je gefilmd wordt en de kinderen komen boven. Ze kan niet eens fatsoenlijk gaan zitten. Zal ze wel interessant vinden. :lol: :lol: :lol: Afgekeken van SN. :O
        Rosalind schreef:
        11-05-2021 16:50
        Ja, en een kopie van haar vriendin Annemarie. Heel jammer.
        Dat valt best mee. Linda zet niet heel haar dag in de stories bijvoorveeld.
        Alle reacties Link kopieren
        Hahaha, Sofie met haar KKKèrcher!! Op roze stiletto’s, ze lijkt Freddie Mercury wel.

        Uiteraard zijn ze gisteren weer uit bunkeren geweest, en opa en oma mochten koken voor de kinderen.
        Mij valt op dat ze steeds minder moeite doet om leuke foto’s te maken. Het is alsof ze af en toe random wat plaatjes uit haar heup schiet.
        't Is al met al een heel gedoe

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven