“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 17:58
Dat zou pas vies zijn als ze daar ook hun geslachtdelen en anus mee reinigen of poep eten. Ik ben opgegroeid met " een hondentong is het schoonste wat er is ".
Het is ook de manier om lintwormen te krijgen.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
13-05-2021 19:37
Het is ook de manier om lintwormen te krijgen.


Ik had een plaatje van een lintworm in mijn biologieboek en dat vind ik nog steeds een eng verhaal en ik moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 10:09
zoiets is de echte horror dus?


Afbeelding
Niet perse.
Ik associeer oksels met zweet en dat maakt dat ik het vies vind.
Moet altijd aan die scene van Chantal uit MAFS denken net voordat ze ging trouwen: peuk in d’r mond en met allerlei doekjes die zweetoksels droogdeppen. Bleehhh.
Alle reacties Link kopieren
Tvp ;-D
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-04-2021 21:08
Schoenen aan in huis, echt goor.

Nog erger; mijn moeder die bij ons de schoenen wel uit trekt, maar daarvoor eerst met schoenen aan mijn woonkamer binnen stapt en ze dan pas uit doet, grr! :huh:

Ja ik vind schoenen in huis ook echt vies en snap niet dat zoveel mensen dat normaal vinden.
verliefdopiemand schreef:
14-05-2021 01:54
Ja ik vind schoenen in huis ook echt vies en snap niet dat zoveel mensen dat normaal vinden.
Ik heb liever dat visite met hun schoenen over m'n vloer lopen dan met hun zweetsokken.
Alle reacties Link kopieren
Cherim0ya schreef:
14-05-2021 11:05
Ik heb liever dat visite met hun schoenen over m'n vloer lopen dan met hun zweetsokken.
Eens.
Ik heb laminaat en geen kruipende kinderen over de vloer.
Met vloerbedekking vind ik het een ander verhaal zo ook met schoenen in mijn badkamer (ik heb boven vloerbedekking en dan mogen mensen hun schoenen uit)

Een oom van mijn vroeger had de nare smerige gewoonte bij ons thuis zijn schoenen en sokken uit te trekken en dan zijn (weliswaar schone en niet ruikende) brede harige hobbitpoten op de salontafel van mijn ouders te leggen met een kussentje eronder. Durfde blijkbaar niemand iets van te zeggen.
Heb geen uitgesproken hekel aan blote voeten daardoor gekregen....wat mij verbaast maargoed.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb ook schoenen aan in huis, en ik vind niets erger dan bij een ander op bezoek mijn schoenen uit te moeten doen en op kousenvoeten door het huis te lopen. Of nog erger; pantoffels voor bezoek aangeboden te krijgen.

Ik doe het braaf en zal er niets over zeggen, maar mij zien ze niet snel meer terug. Ik spreek dan liever in een café af.
Wat ik echt gek vind, zijn mensen die altijd binnen zitten.

Mijn buren gaan bijvoorbeeld echt alleen de deur uit om te werken en soms om boodschappen te doen. In het weekend zitten ze de hele dag binnen, ook als het bijvoorbeeld zoals gisteren hemelvaart is en zon + 18 graden. Ik zie ze nooit eens een lekker wandelingetje door de buurt maken.

Enige momenten waarop ik mijn buurman buiten heb gezien is in zijn pak + aktetas onderweg lopend naar zijn auto om te gaan werken, en terug.
Sodermalm schreef:
14-05-2021 12:32
Wat ik echt gek vind, zijn mensen die altijd binnen zitten.

Mijn buren gaan bijvoorbeeld echt alleen de deur uit om te werken en soms om boodschappen te doen. In het weekend zitten ze de hele dag binnen, ook als het bijvoorbeeld zoals gisteren hemelvaart is en zon + 18 graden. Ik zie ze nooit eens een lekker wandelingetje door de buurt maken.

Enige momenten waarop ik mijn buurman buiten heb gezien is in zijn pak + aktetas onderweg lopend naar zijn auto om te gaan werken, en terug.
Mijn moeder zit ook niet graag buiten. Ze heeft het snel koud, een dag als gisteren zou ze echt niet lekker genoeg vinden om buiten te zitten. Maar ook als het wel warm is zit ze gewoon binnen. Terwijl ze een enorme groene tuin heeft! Soms denk ik dat het is omdat ze uit de tropen komt, waar mensen het liefst binnen in de schaduw zitten.

Zelf heb ik geen buiten en zit ik dus ook altijd binnen. Tenzij ik ga hardlopen ofzo.
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 20:07
Ik had een plaatje van een lintworm in mijn biologieboek en dat vind ik nog steeds een eng verhaal en ik moet er niet aan denken.
Het schijnt volgens sommigen heel goed te zijn om allergieën te voorkomen, lintwormen.

https://www.newscientist.nl/nieuws/at-l ... erd-groen/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vies om die schoenen bij het bowlen aan te trekken. Ze reinigen het wel maar toch.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-05-2021 12:32
Wat ik echt gek vind, zijn mensen die altijd binnen zitten.

Mijn buren gaan bijvoorbeeld echt alleen de deur uit om te werken en soms om boodschappen te doen. In het weekend zitten ze de hele dag binnen, ook als het bijvoorbeeld zoals gisteren hemelvaart is en zon + 18 graden. Ik zie ze nooit eens een lekker wandelingetje door de buurt maken.

Enige momenten waarop ik mijn buurman buiten heb gezien is in zijn pak + aktetas onderweg lopend naar zijn auto om te gaan werken, en terug.
Misschien kunnen ze niet goed tegen daglicht? Of allergisch voor de zon? Ik ken iemand die blaren krijgt als ze te lang in de zon loopt, dus ze komt al nauwelijks buiten. En als ze al buiten komt, moet ze helemaal bedekt. Haar wereldje is echt zo klein, sneu :(
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
14-05-2021 16:17
Ik vind het vies om die schoenen bij het bowlen aan te trekken. Ze reinigen het wel maar toch.
Oh ja bah, dat vind ik ook zo smerig.. Ik probeer er maar niet te vaak over na te denken als ik er ben haha.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-05-2021 12:32
Wat ik echt gek vind, zijn mensen die altijd binnen zitten.

Mijn buren gaan bijvoorbeeld echt alleen de deur uit om te werken en soms om boodschappen te doen. In het weekend zitten ze de hele dag binnen, ook als het bijvoorbeeld zoals gisteren hemelvaart is en zon + 18 graden. Ik zie ze nooit eens een lekker wandelingetje door de buurt maken.

Enige momenten waarop ik mijn buurman buiten heb gezien is in zijn pak + aktetas onderweg lopend naar zijn auto om te gaan werken, en terug.
Buiten zijn beestjes. Verder zit ik niet graag in de tuin omdat mijn buren altijd in de tuin zitten en ik het niet fijn vind dat ze me kunnen horen, of ik hen. Ik ga wel wandelen en vind terrasjes leuk.
Haren in bed.. Voordat ik ga slapen ga ik mijn hele matras en kussen af om eventuele haren weg te plukken. Echt, ik kan me er niks meer bij voorstellen dat ik ooit 20 jaar lang naast een Neanderthaler man heb geslapen.
Trouwens, erg vermakelijk dit topic :mrgreen: Doet me denken aan de sliertjes-en-bonken-na-bevalling-verhalen op Fok.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
14-05-2021 16:36
Oh ja bah, dat vind ik ook zo smerig.. Ik probeer er maar niet te vaak over na te denken als ik er ben haha.
Daarom kom ik er ook niet graag.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Sci-fi_lullaby schreef:
14-05-2021 20:40
Trouwens, erg vermakelijk dit topic :mrgreen: Doet me denken aan de sliertjes-en-bonken-na-bevalling-verhalen op Fok.
:|
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 30-06-2021 17:37
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Poepen op iedere wc behalve die in mijn eigen huis vind ik echt een no go. Ik vind het vies, naar en alles wat erbij komt kijken.
Mensen die de hele dag binnen zitten vind ik nog niet zo heel raar, maar wel als ze dan de hele dag uit het raam zitten te staren, om te zien wat er allemaal voorbij komt. Wat is daar nu zo interessant aan? Of van die mensen die altijd precies weten hoelaat dat de buren weggaan, thuis komen, boodschappen doen, een heel logboek houden ze bij lijkt het wel. Geen idee wat voor voldoening mensen daaruit halen.
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
15-05-2021 19:27
Mensen die de hele dag binnen zitten vind ik nog niet zo heel raar, maar wel als ze dan de hele dag uit het raam zitten te staren, om te zien wat er allemaal voorbij komt. Wat is daar nu zo interessant aan? Of van die mensen die altijd precies weten hoelaat dat de buren weggaan, thuis komen, boodschappen doen, een heel logboek houden ze bij lijkt het wel. Geen idee wat voor voldoening mensen daaruit halen.
Het gaf mijn voormalige buurvrouw van 80 gewoon een bezigheid :-).

Zo 1 keer in de week kwamen haar kinderen langs, maar de rest van de tijd zat ze meestal alleen zich te vervelen.
De ene kijkt dan tv, de andere gaat maar uit 't raam staren en de buurt in de gaten houden.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-05-2021 12:32
Wat ik echt gek vind, zijn mensen die altijd binnen zitten.

Mijn buren gaan bijvoorbeeld echt alleen de deur uit om te werken en soms om boodschappen te doen. In het weekend zitten ze de hele dag binnen, ook als het bijvoorbeeld zoals gisteren hemelvaart is en zon + 18 graden. Ik zie ze nooit eens een lekker wandelingetje door de buurt maken.

Enige momenten waarop ik mijn buurman buiten heb gezien is in zijn pak + aktetas onderweg lopend naar zijn auto om te gaan werken, en terug.
Ik haat wandelen :-D.

En ik vond het weer afgelopen donderdag flut.

Bij 25 graden wil ik best op mijn terras gaan zitten of gaan barbecuen in mijn tuin.
Maar het was hier wisselvallig en 16 graden. Dan bevries ik. En blijf ik binnen.

(En de planten water geven moet ik met zulk flut- en rainy weer ook al niet meer doen :mrgreen:.)



Ik vind het net gek dat mensen vanaf dat het 12 graden is persé op hun terras of in de tuin willen kruipen :-D.
Liefst nog op een moment dat er elk moment een bui op hun hoofd kan vallen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
15-05-2021 19:37
Het gaf mijn voormalige buurvrouw van 80 gewoon een bezigheid :-).

Zo 1 keer in de week kwamen haar kinderen langs, maar de rest van de tijd zat ze meestal alleen zich te vervelen.
De ene kijkt dan tv, de andere gaat maar uit 't raam staren en de buurt in de gaten houden.
Ahw dat vind ik dan wel weer heel treurig.

OT:
Mannentepels. Het is dat ze er nou eenmaal zitten maar ik raak ze nóóit aan, juk!
Bij vrouwen vind ik dit overigens niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven