Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Mirandaaatje_86 schreef:
        08-06-2021 12:24
        Ze is ook nog eens dom om alles te delen. Anderzijds misschien wel de redding voor de kinderen. Zodat er juiste ondersteuning komt.

        Waar haalt ze de tijd vandaan voor een nieuwe vriend, daten, ruzies maken, bij leggen ect...
        De eerste keer oke. Maar de tweede keer als het gebeurt het dan weer op FB zetten. Ik zou me kapotschamen. Zeker als moeder (Al zal het vast vaker voorgekomen zijn maar dat ze het nu weer deelt omdat de relatie over is. Voor hoe lang dat ook mag duren)
        Alle reacties Link kopieren
        Die gouden ring bij Kevins instagram, zou Nadine die betaald hebben?
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        08-06-2021 00:05
        Ze hebben hooikoorts volgens moeder.
        Jantine voelt zich, hoopt moeder, gauw beterder.
        Jantina is nog steeds erg verkouden en wilde wel naar school......
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        08-06-2021 18:17
        Ze heeft geen zak te doen, joh. Ze heeft volgens mij nog nooit in haar leven gewerkt.
        In het eerste seizoen dat ze in de serie te zien waren vertelde ze dat ze wel had gewerkt tot ze moeder werd want ze wilde thuis blijven voor de kinderen. Dan heeft ze dus vanaf haar 18e niet meer gewerkt want ze was 18 toen de Demian kreeg.
        Alle reacties Link kopieren
        Wat heeft Kevin eigenlijk gedaan? Weer losse handjes gehad?
        Nadiaah79 schreef:
        08-06-2021 22:58
        Wat heeft Kevin eigenlijk gedaan? Weer losse handjes gehad?
        Yep. Dat schreef ze op FB maar ze heeft het weer verwijderd.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        04-06-2021 18:47
        Is het zat. Bedacht een smoes om geen slaaf meer te hoeven zijn.
        Sofie gaf in een van de laatste vlogs aan dat het niet zo goed gaat met Sissy´s moeder, dus wellicht is ze (tijdelijk) terug naar land van herkomst.
        En ik snap slaaf niet zo goed. Heb ooit eens die advertentie van hun gezien, ze krijgt gewoon 1500 a 1600 euro bruto (minimumloon). Als je dan vermoedelijk nog gratis mag mee eten en geen huur hoef te betalen is dat niet slecht. In haar land van herkomst is dat waarschijnlijk een absolute droombaan.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        08-06-2021 20:26
        Die gouden ring bij Kevins instagram, zou Nadine die betaald hebben?
        op zijn facebook tijdlijn staan allemaal comments van de quadeackers kinderen onder zijn geboortedatum. Echt heel apart.
        reckless schreef:
        09-06-2021 08:58
        op zijn facebook tijdlijn staan allemaal comments van de quadeackers kinderen onder zijn geboortedatum. Echt heel apart.
        Net gekeken. Inderdaad heel apart. Ze nemen hem flink in de zeik. En de berichten zijn van 10 weken geleden dus die handjes waren alweer een tijdje los blijkbaar.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        09-06-2021 09:01
        Net gekeken. Inderdaad heel apart. Ze nemen hem flink in de zeik. En de berichten zijn van 10 weken geleden dus die handjes waren alweer een tijdje los blijkbaar.
        je gaat je afvragen hoe het daarna is gegaan, het enige zichtbare voor mij waren de lebberfoto's van moeder met hem
        reckless wijzigde dit bericht op 09-06-2021 09:20
        2.25% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        09-06-2021 09:01
        Net gekeken. Inderdaad heel apart. Ze nemen hem flink in de zeik. En de berichten zijn van 10 weken geleden dus die handjes waren alweer een tijdje los blijkbaar.
        Nou wat bijzonder inderdaad! Ik moest er wel een beetje om gniffelen, eerlijk gezegd.
        't Is al met al een heel gedoe
        reckless schreef:
        09-06-2021 09:03
        je gaat je afvragen hoe het daarna is gegaan, het enige zichtbare voor mij waren de lebberfoto's van moeder met Gielens.
        Op verbasteringen staat soms een ban. Ik zou het weghalen ;-D
        reckless schreef:
        09-06-2021 08:58
        op zijn facebook tijdlijn staan allemaal comments van de quadeackers kinderen onder zijn geboortedatum. Echt heel apart.
        Het is al weer weg, denk ik. Ik kan het niet zien in ieder geval.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        09-06-2021 09:18
        Op verbasteringen staat soms een ban. Ik zou het weghalen ;-D
        dank je!
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        09-06-2021 09:20
        Het is al weer weg, denk ik. Ik kan het niet zien in ieder geval.
        nee hoor, gewoon op zijn facebook tijdlijn onder 'geboren op (datum)'
        reckless schreef:
        09-06-2021 09:21
        nee hoor, gewoon op zijn facebook tijdlijn onder 'geboren op (datum)'
        Gezien. NAW-gegevens rondstrooien. Als ik Kevin was, zou ik die berichten hebben weggehaald. Waarom laat hij die staan? En inderdaad wat een vreemde comments.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        09-06-2021 09:36
        Gezien. NAW-gegevens rondstrooien. Als ik Kevin was, zou ik die berichten hebben weggehaald. Waarom laat hij die staan? En inderdaad wat een vreemde comments.
        Ik denk dat hij het niet heeft gezien.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        09-06-2021 09:37
        Ik denk dat hij het niet heeft gezien.
        Wat apart….
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        09-06-2021 13:13
        Wat apart….
        Ja, is het ook. Maar anders laat je dit toch niet staan?

        Het zegt wel alles over de verhoudingen, jeetje. Blij voor die kinderen dat ze in elk geval elkaar hebben en er nog een beetje over kunnen geinen, want diep triest blijft het natuurlijk wel.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Wanneer moet Janneke eigenlijk bevallen? Deze maand toch?
        Alle reacties Link kopieren
        Volgens mij begin juli, gaat hard….
        Nog een week of 3-4 denk ik. Oh wacht, dat is begin juli ;-D
        Pingu schreef:
        09-06-2021 09:08
        Nou wat bijzonder inderdaad! Ik moest er wel een beetje om gniffelen, eerlijk gezegd.
        Ik ook. Die hebben vast lol gehad samen :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Dit staat op Nadine haar profiel:

        Zoals jullie het al hebben gehoord gaat het niet zo lekker tussen mij en kevin, jullie weten dat ik eerlijk en recht to the point bent,
        Hij heeft al mijn foto albums dagboeken dvd van de uitvaart van Michel' hij wil die niet terug geven en dreigt die om het weg te gooien, heb vaker aangeven netjes om het terug te krijgen maar hij weigert het' der rest wat heeft van mij boeit me niets de fotos wel en die zijn me te dierbaar😪 heb net politie gebeld om aangifte te doen maar die kunnen niets voor me betekenen omdat er geen bewijs is! Dus je moet je heft in eigen handen nemen, ik laat me niet meer slaan mishandelen vernederen enzovoort door hem. Ben er klaar mee.
        Ben hem altijd trouw geweest en gebleven zoals ik bij mijn man ook was geweest, hij is gewoon een narcist om me vals te beschuldigen, al zijn exen heeft hij dit ook aangedaan, en komt bij de rechtbank overal onderuit (deze rit niet.
        Voor nu hoort hij gewoon gestraft te worden7 mij overal vals beschuldigd ik ben iemand trouw voor heel mijn leven! Als eentje dat niet inziet is hij het niet waard. Ik ga door het vuur voor hem net zoals voor mijn kinderen.
        Ik ben er kapot van hoe hij mij behandeldt heeft
        Lieve mensen dit moest ik even kwijt❤
        Hoop Ooit als ik de ware tegen komt dat die mij met respect behandeld!🙏
        Voor nu wil ik even rust en genieten van het leven met mijn kinderen❤ het leven is te kort om je druk te maken! Diegene die.me verdiend en echt waard is komt vanzelf wel.
        Nu alles voorbereiden voor 18de verjaardag van Yalena, zaterdag gaan we feesten❤ en leuke dag ervan maken!! Love you😘
        Fijne dag allemaal🙏
        Alle reacties Link kopieren
        Ik geloof het eerlijk gezegd niet dat de wijkagent niet even gaat praten om die eigendommen terug te krijgen…

        Maar ze moet gewoon aangifte doen van mishandeling, ook al is het haar tegen zijn verhaal. Dat blijft namelijk wel gewoon staan zo’n aangifte. Misschien zijn er zelfs in het verleden al aangiftes gedaan.
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven