Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        09-06-2021 16:44
        Ik geloof het eerlijk gezegd niet dat de wijkagent niet even gaat praten om die eigendommen terug te krijgen…

        Maar ze moet gewoon aangifte doen van mishandeling, ook al is het haar tegen zijn verhaal. Dat blijft namelijk wel gewoon staan zo’n aangifte. Misschien zijn er zelfs in het verleden al aangiftes gedaan.
        Misschien heeft Kevin die spullen wel al weggegooid. Wat een klootzak trouwens, hoe haal je het in je hoofd om foto's en zelfs een DVD van de uitvaart van een overleden echtgenoot mee te jatten! Daar kwetst die niet alleen Nadine mee maar ook de kinderen waarvoor het belangrijke herinneringen aan hun vader zijn.
        Waarom zijn die spullen bij hem, vraag ik me dan af.

        Maar goed, ik hoop wel dat ze echt bij hem wegblijft.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        09-06-2021 16:47
        Waarom zijn die spullen bij hem, vraag ik me dan af.

        Maar goed, ik hoop wel dat ze echt bij hem wegblijft.
        Misschien heeft hij die spullen wel al eerder meegejat toen zij niet thuis was.
        Nadiaah79 schreef:
        09-06-2021 16:48
        Misschien heeft hij die spullen wel al eerder meegejat toen zij niet thuis was.
        Als het waar is.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        09-06-2021 16:49
        Als het waar is.
        Dat is inderdaad ook een vraag. Misschien liegt Nadine wel. Hoewel ik die Kevin niet vertrouw ookal ken ik hem niet, zijn uitstraling en gedrag stond me al niet aan toen ik hem op tv zag.
        Ik geloof best dat die vent fout is.
        Maar Nadine mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Er waren al eerder dingen voorgevallen maar toch was er weer een huwelijk gepland?
        Ze doet alsof ze helemaal voor haar kinderen gaat maar zo gaat het elke keer. En over een tijdje staan er weer lebberfoto´s op alle kanalen. En die kinderen moeten alles maar aanzien. De verhouding tussen Nadine en haar kinderen is echt niet gezond. Je (minderjarige) kinderen die je lover achterna zitten op social media, dat moet je gewoon echt niet willen.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        09-06-2021 16:55
        Ik geloof best dat die vent fout is.
        Maar Nadine mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Er waren al eerder dingen voorgevallen maar toch was er weer een huwelijk gepland?
        Ze doet alsof ze helemaal voor haar kinderen gaat maar zo gaat het elke keer. En over een tijdje staan er weer lebberfoto´s op alle kanalen. En die kinderen moeten alles maar aanzien. De verhouding tussen Nadine en haar kinderen is echt niet gezond. Je (minderjarige) kinderen die je lover achterna zitten op social media, dat moet je gewoon echt niet willen.
        Nadine heeft gewoon puberaal gedrag. Ze heeft ook geen normale tienerjaren gehad, op haar 15e al een relatie met Michel die 17 jaar ouder was, op haar 18e haar eerste kind en vervolgens volgden er in korte tijd nog meer kinderen. Misschien heeft ze het gevoel dat ze iets in moet halen.
        Nadiaah79 schreef:
        09-06-2021 17:01
        Nadine heeft gewoon puberaal gedrag. Ze heeft ook geen normale tienerjaren gehad, op haar 15e al een relatie met Michel die 17 jaar ouder was, op haar 18e haar eerste kind en vervolgens volgden er in korte tijd nog meer kinderen. Misschien heeft ze het gevoel dat ze iets in moet halen.
        Jammer voor haar, dat is een gepasseerd station.
        Ze heeft nu de verantwoordelijkheid over X kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        09-06-2021 17:04
        Jammer voor haar, dat is een gepasseerd station.
        Ze heeft nu de verantwoordelijkheid over X kinderen.
        Klopt, maar je ziet het helaas vaker dat mensen die jong kinderen kregen op latere leeftijd opeens helemaal los gaan. Ken iemand die dat ook doet maar dan na de scheiding van de man met wie ze 4 kinderen heeft. Kinderen worden elk weekend bij opa en oma gedumpt en zij gaat feesten(momenteel dan ff niet ivm corona, discotheken zijn nog dicht) want dat heeft ze in haar tienerjaren niet kunnen doen.

        Dus ik denk dat Nadine een beetje datzelfde gedrag heeft, maar dat valt natuurlijk niet goed te praten. Het is haar eigen keus geweest om jong en ook zoveel kinderen te krijgen.
        Alle reacties Link kopieren
        Zo kinderachtig daar steeds, als er geen kinderen en geweld bij kwamen kijken zou het lachwekkend zijn.

        Wie denkt dat ze hem toch weer terug neemt...?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        09-06-2021 18:08
        Zo kinderachtig daar steeds, als er geen kinderen en geweld bij kwamen kijken zou het lachwekkend zijn.

        Wie denkt dat ze hem toch weer terug neemt...?
        Ik. Binnen 2 weken plaatst ze weer een lebberfoto
        Alle reacties Link kopieren
        Ze meldt nu ook dat Kevin over een maand zijn huis uit moet en nog niks anders heeft gevonden, dat hij bij zijn vader niet welkom is dus hij staat dan op straat.

        Gaat die vast weer zielig toen tegen Nadine dat hij haar nooit meer zal slaan want hij houdt van haar en dan laat ze hem weer binnen.
        Rosalind schreef:
        09-06-2021 16:55
        Ik geloof best dat die vent fout is.
        Maar Nadine mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Er waren al eerder dingen voorgevallen maar toch was er weer een huwelijk gepland?
        Ze doet alsof ze helemaal voor haar kinderen gaat maar zo gaat het elke keer. En over een tijdje staan er weer lebberfoto´s op alle kanalen. En die kinderen moeten alles maar aanzien. De verhouding tussen Nadine en haar kinderen is echt niet gezond. Je (minderjarige) kinderen die je lover achterna zitten op social media, dat moet je gewoon echt niet willen.
        Helemaal mee eens. Woord voor woord. Nadine hoort geen klappen te krijgen maar ze hield het zelf ook in stand. Als je al jaren in een relatie zit kan ik me voorstellen dat je niet gelijk weg gaat of durft te gaan maar dit was niets meer dan een prille verkering. En dan je kinderen er zo in meeslepen. Ik hoop dat er door instanties meegekeken wordt.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        09-06-2021 18:08
        Zo kinderachtig daar steeds, als er geen kinderen en geweld bij kwamen kijken zou het lachwekkend zijn.

        Wie denkt dat ze hem toch weer terug neemt...?
        Natuurlijk neemt ze hem terug. Binnen een week denk ik. Het verbaast me trouwens dat ze nog niet zwanger is. Hoewel...zaadballen krimpen bij sterk anabolengebruik.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Kevin heeft ook een bericht op insta gezet waarin hij alles ontkent, hoe gaat dit eindigen?
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        09-06-2021 16:55
        Ik geloof best dat die vent fout is.
        Maar Nadine mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Er waren al eerder dingen voorgevallen maar toch was er weer een huwelijk gepland?
        Ze doet alsof ze helemaal voor haar kinderen gaat maar zo gaat het elke keer. En over een tijdje staan er weer lebberfoto´s op alle kanalen. En die kinderen moeten alles maar aanzien. De verhouding tussen Nadine en haar kinderen is echt niet gezond. Je (minderjarige) kinderen die je lover achterna zitten op social media, dat moet je gewoon echt niet willen.
        Helemaal mee eens.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        09-06-2021 19:40
        Kevin heeft ook een bericht op insta gezet waarin hij alles ontkent, hoe gaat dit eindigen?
        Man man man. Hij zegt inderdaad dat hij die spullen niet heeft en dat zij zijn auto heeft laten slopen? Niveautje hoor.
        't Is al met al een heel gedoe
        Cookielover schreef:
        09-06-2021 19:53
        Helemaal mee eens.
        Deel 10 mag geopend worden! :D
        Pingu schreef:
        09-06-2021 19:57
        Man man man. Hij zegt inderdaad dat hij die spullen niet heeft en dat zij zijn auto heeft laten slopen? Niveautje hoor.
        Vreselijk, dat moddergooien. Hang die vuile was niet buiten. Zeg gewoon dat je erachter bent gekomen dat jullie niet goed bij elkaar passen en dat ieder zijn eigen weg (weer) gaat. Klaar .
        Alle reacties Link kopieren
        De mensen die Nadine nu steunen, moeten over een paar weken weer hun jaloerse bek houden als het gelukkige stel de derde trouwdatum heeft geprikt
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        09-06-2021 20:18
        Deel 10 mag geopend worden! :D
        entertainment/een-huis-vol-deel-10-zond ... ges/478528

        :cheer2:
        Dingadong schreef:
        09-06-2021 20:42
        De mensen die Nadine nu steunen, moeten over een paar weken weer hun jaloerse bek houden als het gelukkige stel de derde trouwdatum heeft geprikt
        Ze hebben nog even tijd. De trouw staat pas gepland voor 2022. Dus misschien hoeven ze geen nieuwe datum te plannen maar kan gewoon de oude doorgaan.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        09-06-2021 21:01
        Ze hebben nog even tijd. De trouw staat pas gepland voor 2022. Dus misschien hoeven ze geen nieuwe datum te plannen maar kan gewoon de oude doorgaan.
        Ze hebben hun beschuldigingen beiden weer van insta afgehaald, de verzoening is nabij en wat zal het ze weer gegund zijn, de lieverds :bonk:
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        10-06-2021 10:55
        Ze hebben hun beschuldigingen beiden weer van insta afgehaald, de verzoening is nabij en wat zal het ze weer gegund zijn, de lieverds :bonk:
        En dan weer reacties bij Kevin dat hij goud in handen heeft en het dit keer niet door zijn vingers moet laten glippen. Zo gaat het elke keer opnieuw.

        Wie weet zitten ze elkaar nu wel alweer af te lebberen. Wat zou Michel hiervan gevonden hebben? Als die een graf had dan draaide die zich om denk ik.
        Alle reacties Link kopieren
        .
        byrma wijzigde dit bericht op 11-06-2021 22:14
        Reden: verkeerde topic
        99.29% gewijzigd
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven