Cadeautjes wel of niet meer geven?

10-06-2021 23:23 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin en haar vriend was jarig toen had ze mij ook uitgenodigd voor zijn verjaardag, was een soort van seprice feestje. Ik had een pakket met cadeautjes voor hem gemaakt grote mand met allemaal mannen dingen erin. Toen belde ze een half uur van te voren op en zei mijn vriend vroeg komt paardje ook toen zei ze ja en toen zei hij dat hij dat niet wilde. Dus daar zat ik dan met mijn man vol cadeautjes. Voor mijn gevoel had ik altijd goed contact met hem, maar blijkbaar mag hij mij dan toch niet? Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Voel me er best rot over had mezelf al helemaal aangekleed en opgemaakt krijg ik dat telefoontje totaal onverwachts. Maar goed wat moet ik nu met die mand? Toch maar aan haar een keer mee geven? Of maar niets over zeggen en alles weer uitpakken en terug naar de winkel brengen. Ik kan zelf niets met de spullen echte mannen dingen. Beetje triest is het wel, haha! Had er echt mijn best op gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk geef je het niet. Ik zou het nog liever weggooien.
Alle reacties Link kopieren
Geen andere mannen in je omgeving die je er wél blij mee kan maken?
Een seprice met een paard. Ik heb veel fantasie, maar kom er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin zou ik ook niet meer hoeven.
Alle reacties Link kopieren
No way dat ik hem dat nog gaf! Ik maakte er dan liever mijn partner-vader-broer-vriend-buurman-vage kennis blij mee!
Seprice :HA:


Gooi weg, bewaar voor een ander of breng het terug, maar ga het niet alsnog geven!

Ik zou trouwens echt wel pissig reageren als ik een half uur van te voren gebeld word met de mededeling dat ik niet meer uitgenodigd ben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:22
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
10-06-2021 23:26
Een seprice met een paard. Ik heb veel fantasie, maar kom er niet uit.
Haha
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
10-06-2021 23:27
Die vriendin zou ik ook niet meer hoeven.
Kan die vriendin ook niet zoveel aan doen ze had me moeilijk tegen zijn zin in laten komen, had ik niets door gehad nu tenminste wel duidelijk dat hij me dus blijkbaar niet moet ofzo.
Spullen terugbrengen en het geld lekker aan jezelf besteden.

Leuk idee van je, die mand. Kun je nog eens doen, maar dan voor iemand die jou wel waardeert :)
Minto schreef:
10-06-2021 23:33
TO is het paardje.

Het was een surprise party. Dan weet de jarige niet wie komt.
Maar blijkbaar had vriendin het geunsurprised en verteld wie ze had uitgenodigd voor verjaardag van vriend.
Oh, ze verwijst naar zichzelf in de derde persoon! Ik kon me al goed voorstellen dat je niet op zo’n minipaard in je huis zit te wachten.
Paardje4paardje schreef:
10-06-2021 23:35
Kan die vriendin ook niet zoveel aan doen ze had me moeilijk tegen zijn zin in laten komen, had ik niets door gehad nu tenminste wel duidelijk dat hij me dus blijkbaar niet moet ofzo.
Kan ze wel wat aan doen, door te zeggen dat ze haar vriendin niet gaat afzeggen.
Spullen terug naar de winkel en haar op een laag pitje zetten.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat lullig zeg…

Doe een winactie op een lokale hoek op Facebook, de man met de leukste reactie wint de mand. Iets van: maak een foto waarin je laat zien dat je een echte man bent…
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:22
98.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
10-06-2021 23:28
Seprice :HA:


Gooi weg, bewaar voor een ander of breng het terug, maar ga het niet alsnog geven!

Ik zou trouwens echt wel pissig reageren als ik een half uur van te voren gebeld word met de mededeling dat ik niet meer uitgenodigd ben.
Was ook niet leuk nee.
Zijn allemaal losse dingen speciaal voor hem wat bij hem past met zijn hobby's enz. Maar de biertjes enz kan ik wel aan omgeving geven.
Alle reacties Link kopieren
.
frambozentaartje wijzigde dit bericht op 12-07-2021 09:18
98.43% gewijzigd
suzyqfive schreef:
10-06-2021 23:38
Jeetje wat lullig zeg…

Doe een winactie op een lokale hoek op Facebook, de man met de leukste reactie wint de mand. Iets van: maak een foto waarin je laat zien dat je een echte man bent…
Hahaha

Leuk al die dickpics
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
10-06-2021 23:37
Kan ze wel wat aan doen, door te zeggen dat ze haar vriendin niet gaat afzeggen.
Spullen terug naar de winkel en haar op een laag pitje zetten.
Ja, voelde wel lullig. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik er niet blij zat en ik niet wist dat ik eigenlijk helemaal niet welkom was.
Paardje4paardje schreef:
10-06-2021 23:39
Was ook niet leuk nee.
Zijn allemaal losse dingen speciaal voor hem wat bij hem past met zijn hobby's enz. Maar de biertjes enz kan ik wel aan omgeving geven.
Ik vind het rot voor je. Je hebt helemaal je best gedaan voor ze en dan krijg je dit. Je vriendin had het ook anders kunnen aanpakken. Dit is gewoon superlullig naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
10-06-2021 23:36
Spullen terugbrengen en het geld lekker aan jezelf besteden.

Leuk idee van je, die mand. Kun je nog eens doen, maar dan voor iemand die jou wel waardeert :)
Ja, was wel een leuk idee en veel werk, alleen het pakte iets anders uit, haha! Weet niet of ik dit nog een keer ga doen gezeik zeg😂
Een leugentje om bestwil had hier goed gepast.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
10-06-2021 23:46
Ik vind het rot voor je. Je hebt helemaal je best gedaan voor ze en dan krijg je dit. Je vriendin had het ook anders kunnen aanpakken. Dit is gewoon superlullig naar jou toe.
Lullig is het wel ja. Speciaal transparant cadeau papier gekocht om die mand mee in te pakken met strikken alles erop en eraan. Ach ja jammer voor hem dan ook, geef het wel aan andere en de rest breng ik terug. Het is zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
10-06-2021 23:41
Hahaha

Leuk al die dickpics
🤣 Dat durven ze toch niet online op fb te zetten
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven