Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatiegroep 1982-1991

27-05-2021 12:18 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vaccinaties op dit moment lekker vlot gaan, ook een topic voor de mensen geboren tussen 1982 en 1991. Kunnen wij ook eindelijk aftellen :cheer2:

Telefoonnummer om afspraken te maken: 08007070
kruimeltaart wijzigde dit bericht op 03-06-2021 12:49
13.48% gewijzigd
Wij wonen in België (Vlaanderen) en zowel vriend als ik kregen vandaag de uitnodiging. Wij zijn van ‘86 en ‘90. Ik heb al ingepland, eind juni en eind juli met Pfizer. Hopelijk zijn de ‘90-kinderen in Nederland ook snel aan de beurt voor een afspraak!
Alle reacties Link kopieren
Hebben alle mensen van ‘89 online een afspraak gemaakt? Ik kreeg op het bandje te horen dat je alleen met de brief kon bellen, en heb toen maar de verbinding verbroken.
Alle reacties Link kopieren
Targaryen schreef:
10-06-2021 19:16
Hebben alle mensen van ‘89 online een afspraak gemaakt? Ik kreeg op het bandje te horen dat je alleen met de brief kon bellen, en heb toen maar de verbinding verbroken.
Nee gewoon blijven hangen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik mag morgeeeeen! Tenminste, ik ga er vanuit :-D
Alle reacties Link kopieren
eennieuwbegin schreef:
10-06-2021 19:42
Ik mag morgeeeeen! Tenminste, ik ga er vanuit :-D
Volgens @Locuta zelfs eerder dan je denkt...

https://twitter.com/locuta/status/14030 ... 69991?s=21
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
10-06-2021 19:45
Volgens @Locuta zelfs eerder dan je denkt...

https://twitter.com/locuta/status/14030 ... 69991?s=21
Snap niet helemaal wat ze ermee bedoelt haha. Is toch altijd pas rond half 12?
Alle reacties Link kopieren
eennieuwbegin schreef:
10-06-2021 19:47
Snap niet helemaal wat ze ermee bedoelt haha. Is toch altijd pas rond half 12?
Ja ik vermoed dus dat het morgen eerder is.
In eerdere weken was het ook wel eens 09.30 geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
10-06-2021 19:49
Ja ik vermoed dus dat het morgen eerder is.
In eerdere weken was het ook wel eens 09.30 geloof ik.
Ah op die manier. Ja ik ben morgenvroeg niet thuis, dus voor mij zal het niet veel uitmaken. Voor anderen is het wel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook beter in de avond online een afspraak maken.. Wanneer een jaar is vrijgegeven is het super druk en ligt de site er vaak uit. Ik heb het toen in de avond geprobeerd en toen lukte het gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 20:30 mag 1990!
Alle reacties Link kopieren
Targaryen schreef:
10-06-2021 20:03
Vanaf 20:30 mag 1990!

:applause:
Alle reacties Link kopieren
De 25e de 1e en 30-7 de 2e! Kwam er snel door al.
Alle reacties Link kopieren
Wooo, hopelijk morgen ook 2 jaren! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker vlug zo. Morgen waarschijnlijk al het laatste jaar van deze groep aan de beurt. Dan op naar de volgende leeftijdsgroep alweer.
Alle reacties Link kopieren
Yasinaa schreef:
10-06-2021 21:39
Gaat lekker vlug zo. Morgen waarschijnlijk al het laatste jaar van deze groep aan de beurt. Dan op naar de volgende leeftijdsgroep alweer.

Ja, gaat echt hard. Als je bedenkt dan mijn jaar (1968) op 22 mei open ging, en we zijn nu op 10 juni al bij 1990!
Alle reacties Link kopieren
Qua prikplanning zijn we nu ongeveer bij eind juni voor de eerste. Benieuwd op welke datum iedereen zijn eerste heeft gehad.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Haha ik denk dat ze dit gedaan hebben zodat deze jaren niet massaal om 11:30 aan de telefoon gaan hangen, maar het echt online gaan regelen. Vandaar net na sluitingstijd van de lijnen.
Alle reacties Link kopieren
21 juni voor de eerste :hyper:
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
10-06-2021 22:41
Haha ik denk dat ze dit gedaan hebben zodat deze jaren niet massaal om 11:30 aan de telefoon gaan hangen, maar het echt online gaan regelen. Vandaar net na sluitingstijd van de lijnen.
Dit was ook al mijn vermoeden.
Slim wel, zo zal het gros toch voor online kiezen.
elein schreef:
10-06-2021 22:41
Haha ik denk dat ze dit gedaan hebben zodat deze jaren niet massaal om 11:30 aan de telefoon gaan hangen, maar het echt online gaan regelen. Vandaar net na sluitingstijd van de lijnen.
Dat zou inderdaad heel slim zijn. Volgende dagen 1 jaar in de ochtend en 1 in de avond? Dan zijn jullie morgen alweer met dit topic klaar. Op naar de volgende groep!
Ik heb gisteravond al een afspraak kunnen maken ben van 1990, gaat opeens erg snel. Ik kon zelfs eerder terecht dan mijn zus van 6 jaar ouder die meteen dezelfde dag na vrijkomen van haar dag een afspraak had gemaakt. Man is van 1991 dus hopelijk kan hij vandaag een afspraak maken.
Alle reacties Link kopieren
Hier kan ik vandaag mijn eerste prik halen! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jan Paternotte:

Vandaag mooie dag voor 1991. https://t.co/VihAs7RE8x
Ik hoop echt dat vandaag 91 aan de beurt is!
Alle reacties Link kopieren
Ik val een beetje in een gat nu :proud:
Tot gisteren aan het aftellen tot ik de afspraak mocht maken en nu is het ineens weer wachten tot de afspraak ook daadwerkelijk is.
En dan is het vast weer een deceptie dat ik me niet super sterk en onoverwinnelijk voel naderhand :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven