Lijf & Lijn alle pijlers

Menstruatie ondergoed

10-06-2021 21:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er vaak reclames voor voorbij komen. In eerste instantie dacht ik: gedver, loop je de hele dag rond met een natte onderbroek. Of moet je die dan verwisselen? Onhandig op je werk of waar dan ook. Daarna dacht ik, maar misschien wel handig met sporten. Kan ik gewoon meedoen met touwtje springen (drie kinderen ;)) en het absorbeert wellicht wat beter zweet.
Hebben jullie ervaringen? En zo ja goede of slechte en ook nog voorkeur voor welk merk/site?
Wattenbolleke schreef:
11-06-2021 12:48
Persoonlijk vind ik een tampon echt een stuk onaangenamer als ik ongesteld ben. Doet zeer met inbrengen en eruit halen. Een cup maak ik een klein beetje nat en voel ik niet meer. Wellicht toch het proberen waard
Zelfde ervaring. Na de bevalling wel weer even wennen, omdat het van binnen anders voelde, maar verder veel comfortabeler.
Alle reacties Link kopieren
Sága schreef:
11-06-2021 14:25
Zelfde ervaring. Na de bevalling wel weer even wennen, omdat het van binnen anders voelde, maar verder veel comfortabeler.
+1. Ik ga nooit neer terug naar tampons.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens, ik zou willen dat ik de cup veel eerder had ontdekt! En t menstruatieondergoed ook trouwens. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven