Entertainment alle pijlers

Fidan en Renze moeten weg bij de Vooravond

10-06-2021 22:24 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Één van de weinige (lees: de enige) talkshows die ik leuk vond en regelmatig keek. Nu moeten de presentatoren weg en worden ze vervangen door Sophie Hilbrand en Khalid Kasem. Zogenaamd omdat het programma "urgentie miste". Ik vind het juist hartstikke leuk met Fidan en Renze, heel diverse gasten komen aan tafel, verschillende kanten worden besproken, en presentatoren laten mensen gewoon praten ipv een bepaalde kant opduwen. Echt jammer :(
Meer mensen die het jammer vinden? Of begrijp je het juist helemaal en zo ja, waarom?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-06-2021 22:46
Van die 'wijven'programma's.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:18
Erger nog vind ik de keuze voor Kasem. Waarom kies je in hemelsnaam een zo omstreden iemand? Hij mag dan wel vrijgesproken zijn van lekken in de Taghi-zaak, maar hij heeft de schijn zwaar tegen. Dat hij vrijgesproken is, komt omdat er niet genoeg bewijs tegen hem te vinden was, maar hij is een slimme advocaat dus hij zal zich echt wel goed ingedekt hebben. Zeker is wel dat er gelekt is door iemand van zijn kantoor waar hij werkzaam was en hij vertrok niet voor niets ineens bij het bedrijf van Peter de Vries. Er is ook geen andere schuldige voor het lekken gevonden, dus dat zegt ook wel iets. Hij kent Taghi ook van vroeger van school, hij zat bij hem in de klas. Blijkbaar kiezen ze bij de NPO/Vara graag voor crimineel entertainment. Op de radio wordt rappende criminelen ook al een podium geboden. Bah, bah, bah!
Dat zegt de populistische schijtkrant AD. Hij heeft dat nooit bevestigd.
Alle reacties Link kopieren
Bij elke crimineel hebben elke jaar 25 kinderen in de klas gezeten, die zijn toch ook niet allemaal crimineel. Vrijgesproken is vrijgesproken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh, uit dat vk-artikel haal ik dat ze van duo-presentatie afstappen. Dan zullen ze elkaar gaan afwisselen dus.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
11-06-2021 10:14
Dat is dus niet waar.
Er was niet voldoende bewijs, maar alles wijst wel zijn richting op.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-06-2021 10:18
Bij elke crimineel hebben elke jaar 25 kinderen in de klas gezeten, die zijn toch ook niet allemaal crimineel. Vrijgesproken is vrijgesproken.
Nee, maar die hebben ook niet allemaal een broer die Mussa (lees het artikel van de link) heet en zijn ook niet allemaal advocaat van die crimineel.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
11-06-2021 09:49
Ik vind het bij Margriet (M) erger. Ze ventileert misschien niet haar eigen mening, maar is je wel eens opgevallen hoe lang zij aan het woord is? Echt, als zij begint met het stellen van een vraag kan je ondertussen het hele huishouden doen inclusief de administratie, en dan nog is ze niet klaar. Vind het een prima vrouw hoor ( voor zover ik dat kan beoordelen), maar ik kon het op een gegeven moment niet meer aanhoren.

Klopt en ik vind echt helemaal niets aan die vrouw. Kan me nooit voorstellen waarom ze juist haar als presentator hebben gekozen. Ze mag heel graag aan het woord zijn, laat mensen nauwelijks uitpraten en je ziet het duidelijk als iemand praat en zij wil iets zeggen. Je merkt dan dat ze niet meer luistert. En dat kapsel. Arch.
Solomio schreef:
10-06-2021 22:53
Met een wijntje en een sigaretje erbij.
Afbeelding

Ik stem voor deze twee en anders wil ik Jeroen Pauw. Ik kon naar Fidan en Renze ook niet kijken. Dat stomme gegiechel van Fidan steeds, terwijl ze allesbehalve dom ìs.
En inderdaad, die stem, maarja, daar kan ze niks aan doen.
viva-amber schreef:
11-06-2021 09:43
Bij Renze leidt vooral die plak haar op zijn hoofd heel erg af. Het kapsel van Beatrix heeft meer beweging.

Ik vond het vooral weinig inhoud hebben. Je schakelde er langs...bla bla en dan toch maar door naar RTL nieuws want dat gaat tenminste nog ergens over.

Vooral heel erg niet spannend, veel Jip en Janneke taal en een toontje van wij zullen het jullie even uitleggen allemaal.

En dit ook. Het boeide gewoon niet.
Khalid Kasem moest ik opzoeken. Is dat niet die woordvoerder van de familie van Appie, die jongen van Ajax waar het slecht mee is afgelopen?
Sophie vind ik leuk.
Alle reacties Link kopieren
Khalid ken ik vooral van het gesprek in Radar over de dubieuze callcenterpraktijken van Boef. Hij deed daar wat een advocaat moest doen, maar wat heb ik me aan hem geërgerd.

Stopt hij dan als advocaat?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
11-06-2021 10:16
Dat zegt de populistische schijtkrant AD. Hij heeft dat nooit bevestigd.
Stond niet alleen in het AD. Hij heeft het ook niet ontkend en het is natuurlijk wel een advocaat die weet wanneer hij moet zwijgen. Hij wilde ook niet zeggen hoe zijn broer heet. Die dus wel degelijk Mussa blijkt te heten. Het is gewoon een rat.
NPO/BNNVara zijn links en heulen liever met mensen met 'n crimineel randje.
Dat Fidan de Pim Fortuinprijs kreeg zal haar doodsvonnis op de NPO wel hebben betekend. BNNVara wil in zee gaan met de gewelddadige Akwasi, dat is natuurlijk het tegenovergestelde van Fidan. En die advocaat is ook niet pluis. Ze hadden toch ook die treitervlogger een programma gegeven? Waarom moet dat soort gespuis zendtijd krijgen op de door de belastingbetaler betaalde zenders?
Verder mag van mij 90% van de talkshows van de buis gehaald worden. Al dat oeverloze geleuter.
redbulletje schreef:
12-06-2021 14:35
Verder mag van mij 90% van de talkshows van de buis gehaald worden. Al dat oeverloze geleuter.
Van mij eerlijk gezegd ook. Het zijn er tegenwoordig zoveel... Af en toe is het interessant, maar geen 3 per avond.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-06-2021 14:35
Verder mag van mij 90% van de talkshows van de buis gehaald worden. Al dat oeverloze geleuter.
Op zich mee eens. De Vooravond was de enige die ik keek. Vond ook van Roosmalen als die hond altijd erg leuk.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-06-2021 22:38
Ik vind haar leuk, maar niet mooi.
Ook niet lelijk ofzo, maar gewoon.
Oh god, gaan we die discussie hier nog eens overdoen? :cry:
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-06-2021 20:00
Oh god, gaan we die discussie hier nog eens overdoen? :cry:
Lol, jij reageert er 2 dagen later op. Oftewel; niemand ging de discussie overdoen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:32
Verschil met Fidan is, dat Fidan ook wel eens een mening heeft die niet die van D’66, Groen LInks of de PvdA is.
Best rare match met de VARA

Ik heb het programma nooit gezien, keek vroeger wel naar Matthijs maar ook niet naar M
Alle reacties Link kopieren
Aviendha schreef:
12-06-2021 20:01
Lol, jij reageert er 2 dagen later op. Oftewel; niemand ging de discussie overdoen.
Gelukkig maar. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Was Renze Klamer getrouwd met Pearl Josefzon????

:whut:

Zit hem even te googlen nml
Frankly my dear, I don"t give a damn
smulrol schreef:
12-06-2021 20:04
Best rare match met de VARA

Ik heb het programma nooit gezien, keek vroeger wel naar Matthijs maar ook niet naar M

Fidan is getrouwd geweest met Wierd Duk. Een vreselijk rechtse rakker. Nu gescheiden, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt nog steeds voor haar op op Twitter. Ik wist dus niet dat ze uit elkaar waren.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-06-2021 11:53
Hij komt nog steeds voor haar op op Twitter. Ik wist dus niet dat ze uit elkaar waren.
Ze zijn uit elkaar maar voor zover ik weet staan ze wel op goede voet met elkaar. Ze hebben ook een kind samen.

"Vreselijk rechtse rakker" (ik weet dat Marinda dat niet zei) vind ik btw wel meevallen. Hij is journalist bij de Telegraaf en is kritisch op islam en immigratie maar hij is ook weer geen Geert.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
11-06-2021 00:04
Ik ga zeker niet kijken, maar opmerking dat we allemaal wel wat hebben, slaat natuurlijk nergens op. Het lekken van informatie naar Taghi heeft doden tot gevolg gehad. Dat betekent dat degene die bewust gelekt heeft, bloed aan zijn handen heeft. Ik weet niet waar jij je allemaal mee bezig houdt in het dagelijkse leven, maar ik heb helemaal niets op met criminelen en wil er ook niets mee te maken hebben.
Het is niet dat ik het tegendeel kan bewijzen maar ik ben blij dat jij geen rechter bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven